بیوگرافی جولیا رابرتز و شناخت بیشتر این ستاره محبوب هالیوود

بیوگرافی جولیا رابرتز و شناخت بیشتر این ستاره محبوب هالیوود


منبع: آرگا

321

1399/4/17

23:35


در این مطلب از مجله اینترنتی آرگا، بیوگرافی جولیا رابرتز بازیگر آمریکایی و مانکن سابق صنعت مد به همراه تصاویر های جدید و شخصی وی را ارائه نموده ایم که امیدواریم مورد پسندتان قرار بگیرد.

جولیا رابرتز با نام اصلی جولیا فیونا رابرتز یکی از سرشناس ترین و محبوب ترین هنرپیشه های زن و ستاره هالیوود می باشد که با چهره خندان همیشگی اش به شهرت رسیده. وی  تاکنون برای عرصه بازیگری اش جوایز متعددی را دریافت کرده و از آثار شاخص او می توان به زن زیبا، آگوست، ارین براکویچ و نزدیکتر اشاره کرد. در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا بیشتر با زندگینامه جولیا رابرتز همراه با تصاویر زیبا و جذاب وی آشنا شوید.

بیوگرافی جولیا رابرتز و تصاویر زیبای وی

جولیا رابرتز بازیگر آمریکایی سینمای هالیوود و مانکن سابق صنعت مُد متولد ۲۸ اکتبر ۱۹۶۷ که هم اکنون وی ۵۲ سال سن دارد و در شهر سمیرنا از ایالات جوریا کشور آمریکا چشم به جهان گشوده است. همچنین وی اصالتی سوئدی، آلمانی، انگلیسی و اسکاتلندی دارد.

شناخت بیشتر با بیوگرافی جولیا رابرتز

جولیا رابرتز بازیگر هالیوودی در یک خانواده ۵ نفره هنرمند به دنیا آمده، فرزند سوم خانواده است و تنها یک خواهر به نام لیزا و یک برادر به نام اریک دارد. پدرش والتر گردی رابرتز و مادرش بتی لو بردمس هر دو آنها در عرصه بازیگری تئاتر فعالیت می کردند و همین امر سبب آشنایی و ازدواج آن ها گردیده بود. پدر و مادر جولیا در آن زمان برای ارتش یک تئاتر نمایشی اجرا کردند، پدرش برای آن نمایش فیلم نامه نویس و مادرش بازیگر بود و با یکدیگر آشنا شدند.

بیوگرافی جولیا رابرتز + گالری جدید

عکس زیبا جولیا رابرتز

زندگینامه زیبا و جالب جولیا رابرتز

والتر و بتی کلاسهای بازیگری را برای کودکان در شهر آتلانتا برگزار می کردند. جالب است بدانید که پدر جولیا به دلیل شرایط مالی مجبور شد شغلش را رها کند. اما خوشبختانه آن دوران مارتین لوتر کینگ فرزندانش را به کلاس های بازیگری والتر رابرتز فرستاد. بعد از آن شرایط این خانواده اندکی تغییر کرد و مارتین لوتر کینگ به عنوان هدیه هزینه به دنیا آمدن جولیا را پرداخت.

در ادامه بیوگرافی جولیا رابرتز آمده که وی در سن ۵ سالگی پدر و مادرش از یکدیگر طلاق گرفتند. جولیا به همراه خواهر و مادرش در شهر سمیرنا زندگی خود را گذراندند ولی اریک و پدرش به آتلانتا مهاجرت کردند. بعد از چند سال مادر ش با آقای مایکل موتس ازدواج کرد.

شرح حال جولیا رابرتز + تصاویر شخصی

عکس خاص و متفاوت جولیا رابرتز

بیوگرافی جولیا رابرتز + تصاویر شخصی

زندگینامه جولیا رابرتز

زندگینامه خواندنی جولیا رابرتز

جولیا بر عکس شغل پدر و مادرش علاقمند به حیوانات و دامداری بود و آرزو داشت دامپزشک شود اما بعد ها متوجه شد که توانایی ارتباط با حیوانات را ندارد. این بازیگر آمریکایی وقتی ده ساله بود پدرش بخاطر بیماری سرطان فوت کرد ولی او از بیماری پدرش اطلاعی نداشت همچنین ایشان سال ها بعد از فوت پدرش در رویاهایش با او حرف می زد. این بازیگر در سن ۱۳ سالگی بعد از پایان مدرسه به صورت نیمه وقت در کفش فروشی و کافه کار می کرد تا اینکه در دانشگاه ایالتی جورجیا قبول شده بود ولی تحصیلاتش را ادامه نداد. او برای پیشرفت بازیگری اش به نیوورک راهی شد در آنجا مدتی در کار مدلینگ فعالیت می کرد و همزمان در کلاس های بازیگری شرکت می نمود.

عکس + بیوگرافی جولیا رابرتز

عکس و بیوگرافی جولیا رابرتز

شرح حال خواندنی جولیا رابرتز

آغاز فعالیت این هنرمند

نخستین فعالیت حرفه ای وی در سال ۱۹۸۸ به فیلم رضایت برمی گردد. که نقش یک خواننده راک را برعهده داشت و در این فیلم با لیام نیسان همبازی بود. این بازیگر در سال ۱۹۸۹ در فیلم ” ماگنولیاهای پولادین” ( steeh maganolias) به شهرت رسید و برای این فیلم جایزه اسکار گلدن گلوب برای نقش مکمل زن را در کارنامه بازیگری خود به نمایش گذاشت. اما بعد از چند سال با فیلم “زن زیبا” به همراه ریچارد گری نویسنده و شاعر آمریکایی طرفداران بسیاری را به خود جذب کرد و بسیار معروف شد. این فیلم در آن زمان با فروش بی نظیر ۴۶۳ میلیون دلار به انتقاد کنندگان صنعت سینما ثابت کرد که جولیا رابرتز می تواند در یک فیلم خوب با فروش بالا نیز بدرخشد. وی دوباره برای این فیلم نامزد اسکار گلدن گلوب بهترین بازیگر نقش اول زن را کسب کرد.

بیوگرافی جولیا رابرتز و همسرش

سپس وی بعد از یک سال با فیلم خوابیدن با دشمن یک فیلم تجاری بسیار موفق را بار دیگر برای پرده سینما به نمایش گذاشت. در سال ۱۹۹۱ درخشش وی سبب شد اسپیلبرگ، کارگردان معروف هالیوود برای فیلم هوک دعوت به همکاری کرد. جولیا خیلی سریع به یک چهره پولساز صنعت هالیوود تبدیل شد. در همین سال جولیا در فیلم “مرگ یک بار دیگر” گیشه های دنیا را از آن خود کرد. موفقیت درگیشه او را قانع کرد کرد که دو سال از سینما دور باشد.

زندگینامه خولندنی و کامل جولیا رابرتز

پوشش زیبا و جذاب جولیا رابرتز

زندگینامه جامع جولیا رابرتز

گالری شخصی و جدید جولیا رابرتز

بیوگرافی جولیا رابرتز + عکس جدید

عکس جولیا رابرتز از دوران کودکی تا به امروز

شرح حال کامل جولیا رابرتز و همسرش

بنابراین بعد از چند مدت تاخیر، او در فیلم ” بازیگر” سال ۱۹۹۲ حضور یافت و تقریبا تا سال ۱۹۹۶ در دو فیلم موفق حاضر شد. از فیلم های مهم وی در دهه نود می توان به چیزی که می توان درباره اش حرف زد، نا مادری، من عاشق مشکلم نام برد. جولیا در سال ۲۰۰۰ برای فیلم ارین براکویچ مبلغ بیست میلیون دلار را دریافت کرد. او از سال ۲۰۰۰ تا به امروز در فیلم های شاخصی حاضر شده است که از محبوب ترین آنها می توان به جنگ چارلی ویلسون، هیولای پول، ولنتاین، اعجوبه، نزدیکتر، سری یاران و اوشن اشاره نمود.

شرح حال جولیا رابرتز و همسرش

لباس خاص جولیا رابرتز

بیوگرافی جولیا رابرتز بازیگر آمریکایی

این بازیگر معروف آمریکایی در زمان فیلم برداری ” مکزیکی” محصول ۲۰۰۱ به همسر آینده اش دنیا مادر آشنا شد. در آن موقع دنیل متاهل بوده، سپس در سال ۲۰۰۲ دنیل از همسرش ورا استاینر مادر جدا شد. تا اینکه در تابستان همان سال جولیا و دنیل باهم ازدواج کردند. تقریبا دو سال بعد دوقلو های این زوج به دنیا آمدند که یک پسر به نام فینز والتر و یک دختر به نام هزل پاتریشا و سپس در سال ۲۰۰۷ فرزند دیگر او هنری دنیل به دنیا آمد.

زندگینامه جولیا رابرتز و همسرش

جولیا رابرتز و دنیل مادر

جولیا رابرتز علاقمند به موهای متنوع و متفاوت است. ایشان اول با موهای قرمز در پرده سینما حضور یافت. ولی بعد ها مد و رنگ هایش را تغییر داد و با مدل های چتری، موهای بلند، موهای کوتاه ظاهر شد. ولی اکنون به دلیل سنش ترجیح می دهد مدل موهای کلاسیک را داشته باشد. حال جولیا به همراه فرزندان و همسرش در پنت هاوش در منهتن سکونت می کند. او یک شرکت فیلم سازی دارد و در امور خیریه نیز فعال می باشد.

زندگینامه جولیا رابرتز + گالری

رنگ موی خاص و زیبا جولیا رابرتز

عکس + تاریخچه زندگی جولیا رابرتز

جالب است در ادامه بیوگرافی جولیا رابرتز اشاره کنیم که وی در سال ۲۰۱۸ علاوه بر بازیگری به عنوان تهیه کننده فیلم هوم کامینگ نیز فعالیت می کرد.

کارنامه هنری جولیا رابرتز

فیلم های سینمایی

ایستگاه آتش‌نشانی – ۱۹۸۷، رضایت – ۱۹۸۸، میستیک پیتزا – ۱۹۸۸، سرخ خونی – ۱۹۸۹، ماگنولیاهای فولادی – ۱۹۸۹، زن زیبا – ۱۹۹۰، مرگ ‌بازان – ۱۹۹۰، خوابیدن با دشمن – ۱۹۹۱، جوان ‌مرگ – ۱۹۹۱، هوک – ۱۹۹۱، بازیگر – ۱۹۹۲، پرونده پلیکان – ۱۹۹۳، من عاشق مشکلم – ۱۹۹۴، آماده پوشیدن – ۱۹۹۴، چیزی که می‌توان درباره‌اش حرف زد – ۱۹۹۵، ماری رایلی – ۱۹۹۶، مایکل کولین – ۱۹۹۶، همه می‌گویند دوستت دارم – ۱۹۹۶، عروسی بهترین دوست من – ۱۹۹۷، تئوری توطئه – ۱۹۹۷، نا مادری – ۱۹۹۸، ناتینگ هیل – ۱۹۹۹، عروس فراری – ۱۹۹۹، ارین براکویچ – ۲۰۰۰، مکزیکی – ۲۰۰۱، دلبر آمریکایی – ۲۰۰۱، یازده یار اوشن – ۲۰۰۱، قهرمان بزرگ – ۲۰۰۲، برهنه از جلو – ۲۰۰۲، اعترافات یک ذهن خطرناک – ۲۰۰۲، لبخند مونا لیزا – ۲۰۰۳، به من بگو کی هستی – ۲۰۰۴، نزدیک‌تر – ۲۰۰۴، دوازده یار اوشن – ۲۰۰۴، مورچه کش – ۲۰۰۶، تار شارلوت – ۲۰۰۶، جنگ چارلی ویلسون – ۲۰۰۷، کرم‌ های شب‌ تاب باغ – ۲۰۰۸، کیت کیترج : یک دختر آمریکایی – ۲۰۰۸، دو رویی – ۲۰۰۹، روز والنتاین – ۲۰۱۰، بخور، عبادت کن، عشق بورز – ۲۰۱۰، عیسی هنری مسیح – ۲۰۱۱، عشق، عروسی، ازدواج – ۲۰۱۱، لری کراون – ۲۰۱۱، ای آینه ای آینه – ۲۰۱۲، اوسیج کانتی – ۲۰۱۳، راز در چشمان‌ شان – ۲۰۱۵، هیولای پول – ۲۰۱۶، روز مادر – ۲۰۱۶، اعجوبه – ۲۰۱۷، هوم کامینگ – ۲۰۱۸

عکس + زندگینامه جولیا رابرتز

بیوگرافی جولیا رابرتز

آشنایی با زندگینامه جولیا رابرتز

ژست خاص و زیبا جولیا رابرتز

تاریخچه زندگی جولیا رابرتز و همسرش

چهره زیبا و دوست داشتنی جولیا رابرتز

تاریخچه زندگی جولیا رابرتز

امیدواریم از خواندن بیوگرافی جولیا رابرتز هنرپیشه هالیوود همراه با تصاویر زیبا و جذاب وی لذت برده باشید و از اینکه تا این لحظه همراه ما بودید بی نهایت سپاس گذاریم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو