امبر هرد و جانی دپ در دادگاه حاضر شدند/ عکس

امبر هرد و جانی دپ در دادگاه حاضر شدند/ عکس


منبع: ایران آرت

213

1399/4/18

00:24


ایران آرت: جانی دپ و امبر هرد برای حضور در دادگاه شکایت دپ از نشریه‌ی "سان" وارد لندن شدند. دپ ۵۷ ساله صبح امروز (سه‌شنبه ۷ ژوئن) در دادگاه عالی لندن حاضر شد در حالی که دستمال سیاهی به دور دهان خود بسته بود. "امبر هرد" همسر سابق او نیز به فاصله‌ی کوتاهی پس از او در حالی که دست در دستان خواهر و وکیلش داشت از راه رسید. این بازیگر ۳۴ ساله نیز با شال سرخ رنگی دهانش را پوشانده بود. 

هرد باید در این دادگاهی که انتظار می‌رود ده روز به طول انجامد شهادت بدهد. دپ نشریه‌ بریتانیایی "سان" را متهم به انتشار تهمت‌های هرد کرده است. هرد در مقاله‌ای دپ را "همسری ضارب" خوانده بود. دپ ژوئن سال ۲۰۱۸ از "دن ووتون" سردبیر "سان" شکایت کرد. ووتون در آوریل آن سال مقاله‌ای تحت عنوان: "جی‌کی رولینگ چگونه می‌تواند از انتخاب "جانی دپ" برای قسمت جدید فیلم "جانوران شگفت‌انگیز" خوشحال باشد؟" منتشر کرده بود.

به گزارش ۳۰نما، دپ ادعا می‌کند که این مقاله "لطمه‌ای جدی" به اعتبار حرفه‌ای و شخصی او زده و موجب شرمساری و نگرانی او شده است. ستاره‌ "دزدان دریایی کارائیب" اتهام بدرفتاری با هرد در طول ازدواجشان را رد می‌کند. هرد نیز اتهام بدرفتاری با دپ را تکذیب می‌کند. 
 

amber-heard-3

"سان" از مقاله‌ی منتشر شده دفاع می‌کند و مدعی است که دپ به صورت زبانی و جسمانی با هرد بدرفتاری کرده است، به ویژه وقتی که تحت تأثیر مصرف الکل و مواد مخدر در اوایل سال ۲۰۱۳ و می سال ۲۰۱۶ بوده است. این نشریه به وقایعی که مارس سال ۲۰۱۵ در استرالیا روی دادند و هرد آن را یک "گروگان‌گیری سه روزه" توصیف می‌کند استناد دارد. در این ماجرا دپ نوک انگشت میانه‌ی خود را از دست داد.

johnny-depp-2-scaled



johnny-depp-scaled

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو