برخورد جدی با تخلفات صیادی و صید غیر مجاز ترال

منبع: برترین ها

105

1399/4/18

02:54


فرمانده مرزبانی استان بوشهر از برخورد جدی با تخلفات صیادی و صید غیر مجاز ترال خبر داد.

ایسنا: فرمانده مرزبانی استان بوشهر از برخورد جدی با تخلفات صیادی و صید غیر مجاز ترال خبر داد.

سردار ولی‌الله رضایی‌نژاد در تشریح اجرای طرح مبارزه با شناوران متخلف و نیز فاقد هویت گفت: با وجود شناوران متخلف و فاقد ساماندهی که اقدام به انجام تخلفات صیادی و صید غیر مجاز از نوع ترال می‌نمایند این فرماندهی برخورد جدی با آنان را در دستور کار خود قرار داد.

وی افزود: با همکاری اداره شیلات و پایگاه دریابانی بوشهر و کنگان، دریابانان موفق شدند در اجرای 3 روزه طرح مذکور، تعداد 19 فروند شناور فاقد مدارک و متخلف در امر صید و صیادی را توقیف کنند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با اشاره به گشت‌های مداوم دریابانان در برقراری نظم و امنیت، بیان داشت: توقیف شناوران متخلف محدود به این طرح نبوده و در راستای لزوم ایجاد نظم و امنیت و نظارت بر تردد شناورها و رصد کلیه شناورهای متردد در سطح حوزه استحفاظی از ادامه فعالیت غیرقانونی شناوران متخلف جلوگیری خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرماندهی مرزبانی استان بوشهر، وی در پایان تصریح کرد: دریابانان استان بوشهر با آمادگی کامل حافظ جان هموطنان و منابع آبزی در دریا هستند و اجازه نمی‌دهند عده‌ای سود جو با تخلف و صید غیر مجاز ترال و عدم رعایت ایمنی و مقررات دریانوردی فعالیت کنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو