مدل مانتو مخمل شیک با طرح های جدید و زیبا

مدل مانتو مخمل شیک با طرح های جدید و زیبا


منبع: آرگا

1,148

1399/4/18

13:24


در انتخاب مدل مانتو باید به مطابقت آن با اندام و قدتان توجه نمایید در این مطلب برای شما مجموعه ای از جدیدترین تصاویر مدل مانتو مخمل را در طرح ها و رنگ های مختلف برای شما جمع آوری نموده ایم .

نوعی پارچه ای کرکی بافته شده از ابریشم، پنبه، کتان یا پشم مخمل می باشد این نوع پارچه به عنوان پارچه ای اشرافی و لوکس در نظر گرفته می شود مخمل پارچه ای نرم و لطیف می باشد. در این مطلب مدل مانتوی مخمل در طرح ها و رنگ های جذاب و زیبا برای خانم های شیک پوش را برای شما جمع آوری نموده ایم تا پایان مطلب همراه ما باشید .

یکی از پوشش های بسیار مهم برای خانم های شیک پوش ایرانی مانتوها می باشد در انتخاب مانتوها باید به اندام و قد توجه شود یکی از مانتوهای اشرافی و لوکس مانتوی مخمل است که در این مطلب مانتوی مخمل در رنگ ها و طرح های مختلف را مشاهده می نماییم .

مدل مانتو مخمل در طرح ها و رنگ های مختلف

یکی از پارچه های اشرافی و لوکس مانتوها مخمل می باشد که پارچه ای نرم و لطیف می باشد در این بخش مجموعه تصاویر مدل مانتوی مخمل را در طرح ها و رنگ های مختلف جمع اوری نموده ایم . امیدوارم با استفاده از این مدل ها بتوانید مدل مانتوی مخمل جذاب و زیبای متناسب برای خود را انتخاب نمایید .

همانطور که می دانید اکثر خانم های شیک پوش ترجیح می دهند در مکان های رسمی و محل کار مانتویی بلند بپوشند در این بخش برای این دسته از خانم های مجموعه تصاویر مدل مانتوی مخمل بلند را جمع آوری نموده ایم .

مدل مانتو مخمل

مدل مانتو مخمل دخترانه

مدل مانتو مخمل بلند زنانه

مدل مانتو بلند

مدل مانتو مخمل قرمز

مدل مانتو مخمل آبی

مدل مانتو مخمل مشکی

گالری مدل مانتو مخمل

مانتو مخمل دخترانه شیک

مدل مانتو مخمل جلو بسته

مدل مانتو مخمل زیپی

مدل مانتوی مخمل کوتاه

همانطور که گفته شده است برای خانم های قد کوتاه مدل مانتوی کوتاه مناسب تر می باشد در این بخش برای این دسته از خانم های شیک پوش و امروزی گالری تصاویر مدل مانتوی مخمل کوتاه را جمع آوری نموده ایم .

مدل مانتو مخمل یکطرفه

مدل مانتو مخمل کوتاه

مدل مانتو مخمل رسمی

مدل مانتو مخمل طرحدار

مدل مانتو سنتی مخملی

مانتو مخمل دخترانه ساده

مدل مانتو مخمل کبریتی

مانتو مخمل کوتاه جذاب و زیبا

مدل مانتو مخمل کوتاه جذاب

مدل مانتو مخمل زیبا

مدل مانتو مخمل آبی

مدل مانتوی کار شده با پارچه مخمل

مدلهای جدید و متنوع تری از مانتو مخمل

مانتو های مخمل در انواع مختلف کشی، صاف، ابریشمی، کوبیده و غیره به دلیل نوع جنس پارچه پوشش بسیار مناسبی برای فصل پاییز و زمستان می باشند که در مدلهای اسپرت و رسمی با طرحهای گلدار، جلوباز، چاکدار و … طراحی می شوند، در ادامه توضیحات کوتاهی درباره هر یک از پارچه های مخمل در اختیارتان قرار می دهیم.

طرحی زیبا از مانتو مخمل

پارچه با طرح کوبیده یکی از انواع پارچه های لوکس مخمل می باشد که از سطحی پرزدار و صاف برخوردار است، از این نوع پارچه برای هر لباسی به ویژه برای قسمتهای بالا تنه استفاده شده و زیبایی اندام را چند برابر خواهد کرد.

انواع مانتو مخمل در طرحهای متنوع

پارچه مخمل چوب کبریتی از انواع دیگر این نوع پارچه ها می باشد که نخ های پارچه بر اساس ترتیب خاصی کنار هم قرار گرفته اند، بنابراین استفاده از آن بسیار مناسب برای دوخت کت و شلوار، مانتو، ژاکت و … می باشد، توجه داشته باشید که این نوع مخمل نیاز به حساسایت و مراقبت بیشتری دارد.

عکس هایی زیبا از مانتو های مخمل

مخمل کشی از جمله پارچه های منعطف می باشد که در ساخت آن الیاف کشی به کار رفته است و بنابراین استفاده از این پارچه مخمل کشی در طراحی لباس راحتی بسیار مناسب می باشد.

مدل مانتوی مخمل

پارچه مخمل ساده نیز یکی دیگر از انواع پارچه مخمل است که دارای تنوع و رنگ های مختلفی می باشد، همچنین از سطحی نرم و براق برخوردار است و استفاده از آن به دلیل سادگی و نداشتن طرح خاص برای دوخت پیراهن، مانتو و کت مناسب می باشد. حال بعد از آشنایی با برخی از انواع پارچه های مخمل دعوت می نماییم از مدلهای دیگری از مانتو مخملی در طرح های زیبا و جدید دیدن نمایید.

طرحی جدید از مانتو مخمل

  

طرح متفاوت مانتو مخمل

تصاویری از مانتو های مخمل

طرحی شیک از مانتو مخمل

مدل مانتو مخمل جذاب

مدل مانتوی مخمل کوتاه

مدل مانتوی مخمل اسپرت

مدلی از مانتو مخمل اسپرت

مدلی از مانتو مخمل گلدار

مدل مانتو مخمل قرمز

مدلی شیک از مانتو مخمل

مدلی جدید از مانتو مخمل

مدلی زیبا از مانتو مخمل

مدلی از مانتو مخمل

مدل مانتو مخمل جذاب و زیبا

در این مطلب مجموعه تصاویر مدل مانتو مخمل مانتو اشرافی و لوکس را با هم مشاهده نمودیم امیدواریم با استفاده از این مدل ها بتوانید مدل مانتو مناسب با قد و اندام خود را برای خود انتخاب نمایید برای مشاهده بیشتر تصاویر مدل مانتو کلیک کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو