هشدار ارزیِ روحانی به صادرکنندگان کالا‌ها

منبع: برترین ها

99

1399/4/18

14:38


رئیس جمهور در مورد بازگشت ارز توسط صادرکنندگان گفت: تخلف و فشار برخی صادرکنندگان به مردم قابل تحمل نیست وصادرکننده کالا و خدمات موظف است ظرف سه ماه پولش را برگرداند.

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور در مورد بازگشت ارز توسط صادرکنندگان گفت: تخلف و فشار برخی صادرکنندگان به مردم قابل تحمل نیست وصادرکننده کالا و خدمات موظف است ظرف سه ماه پولش را برگرداند.

روحانی بیان داشت: صادرکنندگان ارز باید ظرف سه ماه ارز خود را به کشور وارد کنند و در غیر اینصورت هر وقت ارز را وارد کند بانک مرکزی موظف است به نرخ زمان سر رسید موظفی آن بخرد و دیگر حق ندارد در سامانه نیما ارز خود را به قیمت روز بفروشد.صادرکننده ای که ارز را وارد بازار نکند خائن است.

رئیس جمهور با تشکر از دو قوای دیگر در زمینه لزوم آوردن ارز به داخل کشور اظهار داشت: بانک مرکزی ارز این گروه از صادرکنندگان را اگر قیمت ارز پایین بیاید به قیمت پایین‌تر خواهد خرید ولی اگر بالا برود به قیمت بالاتر از او خریداری نخواهد شد چرا که متأسفانه برخی از صادرکنندگان ارز خود را با هدف بالا رفتن قیمت ارز ارائه نمی کنند و حتی خود اینها در فضای روانی جامعه با هدف بالا رفتن نرخ ارز می دمند تا به این ترتیب ارز خود را گرانتر بفروشند که این کار، خیانت به ملت ایران و اقتصاد کشور است. در این موضوع همه در دولت و قوای دیگر با هم هم‌نظر هستند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو