واکنش نوید محمدزاده به انتقادات از فعالیت تبلیغاتی اش

151

1399/4/18

15:21


نوید محمدزاده در گفت و گویی تلفنی با برنامه کافه آپارات از فعالیت تبلیغاتی خود دفاع کرد و اظهار کرد چون در جهان سوم زندگی می کنیم او را بابت تبلیغ می کوبند.

واکنش نوید محمدزاده به انتقادات از فعالیت تبلیغاتی اش

یک ساعت پیش
نوید محمدزاده در گفت و گویی تلفنی با برنامه کافه آپارات از فعالیت تبلیغاتی خود دفاع کرد و اظهار کرد چون در جهان سوم زندگی می کنیم او را بابت تبلیغ می کوبند.

واکنش نوید محمدزاده به انتقادات از فعالیت تبلیغاتی اش

به گزارش سلام سینما در برنامه کافه آپارات با اجرای فریدون جیرانی، نوید محمدزاده در گفت و گویی تلفنی به انتقاداتی که به حضورش در تبلیغات سن ایچ شده بود (این داستان توست.) واکنش نشان داد. او اظهار کرد که از کاری که کرده پشیمان نیست و گفت برایش سوال است که چرا از بین همه بازیگرانی که فعالیت تبلیغاتی کرده‌اند، این موج از انتقادات به سمت او روانه شده است؟

( سپس خودش پاسخ داد): که خدا را شکر می‌کنم و فکر می‌کنم چون خدا دوستم دارد به جایی رسیده‌ام که همه درباره هر کاری که می‌کنم صحبت می‌کنند! 

در این تماس تلفنی او حرف‌هایش را با زندگی در یک کشور جهان سومی آغاز کرد و دلیل اصلی انتقادات را همین جهان سومی بودن دانست. او گفت از کسی گله‌گی ندارد و نظرها برایش محترم است اما ما مردمی هستیم در جهان سوم که بازیگران مطرح خارجی هرکاری بکنند، مردم به به چه چه می‌کنند اما بازیگران داخلی اجازه هیچ کاری ندارند. مثلا اگر جانی دپ تبلیغ کند تاثیر می‌گذارد روی کار هنری‌اش؟ حتما تاثیر مثبت می‌گذارد روی کار امثال ما.  چون باعث می‌شود ما هنرمندان انتخاب‌های بهتری کنیم؛ با خیال راحت و بدون دغدغه مالی (البته اینجا ناگهان حرفش را قطع می‌کند، انگار فهمیده باشد چیز خوبی نگفته) ببینید در بحث مالی وقتی سن آدم می‌رود بالا باید حواسش باشد خود را به هرچیزی نفروشد. (حرفی که جمله قبلی را به نوعی نقض می‌کند!) من کاری را کردم که رابرت دنیرو هم انجام داده. یا رونالدو و مسی. احتمالا الان عده‌ای می‌گویند خودم را با دنیرو مقایسه کردم و «تو رو چه به این حرف‌ها.». جهان سوم یعنی همین. (البته که این قیاسی مع‌الفارغ است!!) اجازه نمی‌دهند خودمان را قد آنور ببینیم.

من پای تصمیم خود ایستادم و خوشحالم باهاش. چراکه می‌دانم چه فیلم‌هایی بازی کردم و کسی مرا به خاطر تبلیغاتم به‌خاطر نمی‌آورند. اگر آدم‌ها از بازی من تعریف کرده‌اند، الان بعد از تبلیغات نباید از تعریف‌شان پشیمان شوند. من می‌دانم سریال «قورباغه» دارد می‌آید بیرون و فیلم‌های دیگر و می‌دانم مسیرم را چطور طی می‌کنم. (جالب است بدانید «قورباغه»‌از جمله سریال‌هایی است که سرو صدای زیادی درباره منابع مالی غیر شفافش در رسانه‌ها به‌وجود آمده. مثلا باشگاه خبرنگاران جوان درباره سریال و ترفند حضور و دستمزد محمدزاده در آن نوشته: سریال «قورباغه» با سرمایه‌گذاری اشخاص حقیقی و حقوقی همراه شده که نشان از ورود پول‌های مشکوک به سینما است. 

در روز‌های اخیر خبری در رسانه‌ها منتشر شده است که نوید محمدزاده قراردادی ۱۲ ماهه را با شرکت تصویرگستر پاسارگاد که سرمایه‌گذار سریال شبکه خانگی «قورباغه» است به امضا رسانده که طی آن حتی در ماه‌هایی که مشغول بازی در سریال نیست حق بازی در هیچ فیلم، تئاتر و کار دیگری را ندارد، تا پس از یکسال غیبت او توزیع این سریال با استقبال بالاتری از سوی مخاطبان مواجه شود. آنطورکه در خبرها آمده است بر اساس این قرارداد، محمدزاده برای هر ماه ۶۰۰ میلیون تومان، یعنی برای یکسال ۷ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان دریافت خواهد کرد. این دستمزد محمدزاده ظاهرا برای بازی او در سریال «قورباغه» در نظر گرفته شده است اما در عمل پول خانه نشینی او برای دیده شدن سریال پس از یک سال دور بودن وی از مخاطبانش است.

سریال «قورباغه» که چند وقتی می شود خبر ساخت آن در شبکه نمایش خانگی منتشر شده قرار است به کارگردانی هومن سیدی و بازی نوید محمدزاده مقابل دوربین برود. این اخبار اما به اینجا ختم نمی شود و داستان اصلی پشت پرده این سریال در حال جریان است، جایی که محمدصادق رنجکشان پولدار تازه وارد سینما سرمایه گذاری این سریال را بر عهده گرفته است. نکته جالب دیگر این داستان اینجاست که نوید محمدزاده کار های اخیر سینمایی و حتی تئاتری خود را از جمله فیلم «متری شیش و نیم»، فیلم «سرخپوست» و تئاتر لاکچری «بینوایان» را با این سرمایه گذار انجام داده است و تنها فیلم او در سال اخیر هم احتمالا فیلم اکران نشده «سرخپوست» به کارگردانی نیما جاویدی خواهد بود. در کنار این سرمایه گذار میلیاردی، حضور شرکت تصویرگستر پاسارگارد یکی از سرمایه گذاران سریال «شهرزاد» در این سریال (قورباغه) پر رنگ است.»(به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان)

او سپس به انتقاداتی که از او شده که برای پول این تبلیغ را قبول کرده پاسخ داد:‌ وقتی انتقاد می‌کنند، تعریف هم بکنند. چرا کسی از تئاتر محمد مساوات حرفی نمی‌زند که در بروشور آن نام نوید محمد زاده را نزدیم و چیز دیگری زدیم تا تماشاگر برای نام من نیاید و برای ارزش هنری کار آن را تماشا کند. وقتی من با ماسک نقش یک پیرزن آلمانی را بازی کردم و تنها ۴ میلیون دستمزد گرفتم، چرا کسی به آن اشاره نکرد؟

من به نظرها احترام می‌گذارم اما گمان نمی‌کنم که رونالدو اگر تبلیغ کند دیگر در زمین نمی‌تواند گل بزند. 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو