جود لاو به پروژه «پیتر پن» دیزنی می‌پیوندد

منبع: برترین ها

68

1399/4/18

16:43


دیزنی در حال مذاکره با جود لاو برای پیوستن او به پروژه «پیتر پن» و بازی در نقش کاپیتان هوک است.

 خبرگزاری صبا به نقل از ورایتی: جود لا بازیگر انگلیسی هالیوود به احتمال قریب به یقین در نقش کاپیتان هوک کاراکتر شرور لایواکشن «پیتر پن» کمپانی دیزنی بازی خواهد کرد.

کارگردان پروژه لایواکشن «پیتر و وندی» که یک بازسازی از انیمیشن کلاسیک «پیتر پن»(۱۹۵۳) دیزنی به حساب می‌آید، بر عهده دیوید لاوری، کارگردان فیلم فانتزی «اژدهای پیت» است. او فیلمنامه این اثر را به همراه توبی هالبروک نوشته است و تهیه‌کنندگی پروژه را جیم ویتاکر انجام خواهد داد.

جود لاو به پروژه «پیتر پن» دیزنی می‌پیوندد

نسخه سال ۱۹۵۳ دیزنی هنور موفق‌ترین اقتباس سینمایی از داستان «پیتر پن» به قلم جیمز بری، رمان‌نویس اسکاتلندی به حساب می‌آید. داستان این رمان درباره پسری به نام پیتر است که خودش و بچه‌هایی که توسط او به سرزمین جادویی نورلند راه یافته‌اند، هرگز بزرگ نمی‌شوند.

تاکنون بسیاری از استودیوهای فیلمسازی روایت‌های خود از این داستان را تولید و روانه پرده‌های سینما و یا تلویزیون کرده‌اند که از میان آن‌ها می‌توان به «هوک» با بازی رابین ویلیامز فقید و کارگردانی استیون اسپیلبرگ و «پن» ساخته جو رایت اشاره کرد که البته هیچکدام از آن‌ها در گیشه موفقیتی کسب نکردند.

اگر مذاکرات دیزنی و جود به نتیجه برسد او پا در جای پای ستارگانی چون داستین هافمن، جیسون آیزکس و گرت هدلند خواهد گذاشت که پیش از این در نسخه‌هایی متفاوت از این داستان در نقش این دزد دریایی شرور بازی کرده‌اند.

منابع داخلی گزارش داده‌اند که این فیلم برای اکران سینمایی ساخته خواهد شد و سر از سرویس آنلاین دیزنی‌پلاس در نخواهد آورد.

دیزنی به تازگی سالی بسیار موفقیت‌آمیز را با بازسازی‌های لایواکشن خود یعنی «شیر شاه» و «علاالدین» پشت سر گذاشته است؛ فیلم‌هایی که فروش هرکدام از آن‌ها از مرز یک میلیارد دلار رد شد. این کمپانی حتی آن قدر از نتیجه کار «علاالدین» راضی بود که تولید دنباله‌ای بر آن را آغاز کرده است.

جود لا، بازیگر ۴۷ ساله انگلیسی به تازگی در سریال موفق شبکه HBO با نام «پاپ جدید» حضور داشته است. او همچنین قرار است نقش خود به عنوان کاراکتر دامبلدور را در قسمت بعدی مجموعه «جانواران شگفت‌انگیز» یعنی «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاه آن‌ها» بازی کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو