انتقاد خانم بازیگر از تام کروز/ او یک مرد سلطه‌جو است

منبع: ایران آرت

104

1399/4/18

17:09


تندی نیوتن می‌گوید یکی از لحظات برخورد با تام کروز در محل فیلمبرداری "ماموریت غیرممکن" به کابوس او بدل شده است.

ایران آرت: تندی نیوتن در مصاحبه‌ جدیدی با "والچر" به مرور سه دهه بازیگری خود پرداخته و در مورد بعضی از پروژه‌هایش که مسیر دوران حرفه‌ای او را به‌شدت تغییر دادند صادقانه جزئیاتی را فاش کرده است. او از مشکلات بازی در "وست‌ورلد" و فیلمبرداری صحنه‌ی تجاوز جنسی در "تصادف" گفته اما یکی از ماجراهای جالب توجه او به تولید "مأموریت غیرممکن ۲" مرتبط است. نیوتن در این فیلم نقش معشوقه‌ی شخصیت "ایتان هاک" با بازی "تام کروز" را بازی می‌کند. او می‌گوید یکی از لحظات برخورد با کروز در محل فیلمبرداری این فیلم به کارگردانی "جان وو"‌ به کابوس او بدل شده است. 

نیوتن می‌گوید:‌ "از تام به‌شدت می‌ترسیدم. او فردی بسیار سلطه‌جو است. خیلی تلاش می‌کند که خوش‌برخورد باشد. اما فشار زیادی تحمل می‌کند. او فکر می‌کند که تنها خودش می‌تواند کاری را به بهترین نحو انجام دهد." نیوتن زمانی را به یاد می‌آورد که در حین یکی از صحنه‌هایی که باید شب هنگام فیلمبرداری می‌شد از کروز به خشم می‌آید. در آن صحنه روی یک بالکن شخصیت‌های آنان باید لحظات سختی را می‌گذراندند.

به گزارش ۳۰نما، نیوتن می‌گوید "جان وو" تصمیم گرفته بود که در طول فیلمبرداری انگلیسی صحبت نکند و این مسئله تولید فیلم را با مشکلاتی مواجه کرده بود. کروز در این صحنه از بازی نیوتن چنان ناراضی و رنجیده می‌شود که جای شخصیت‌هایشان را تغییر می‌دهد تا بتواند به بازیگر مقابلش بفهماند که چگونه باید بازی کند. 

نیوتن می‌گوید: "ما تمام صحنه را با بازی من در نقش "ایتان" پیش بردیم – زیرا باور کنید تا آن زمان تمامی دیالوگ‌ها را حفظ بودیم – و او نقش مرا بازی کرد. اما این کار هیچ کمکی نکرد… باعث شد بیشتر احساس وحشت و ناامنی کنم. یک شرمساری واقعی بود. اما برای کروز آرزوی خیر می‌کنم. جداً برایش آرزوی خیر می‌کنم زیرا تمام تلاشش را کرد."

نیوتن می‌گوید آن روز با کارگردان محبوبش "جاناتان دمی" تماس می‌گیرد تا از تجربه‌اش در آن صحنه بگوید. او این تجربه را یک "کابوس" توصیف می‌کند: "برایش توضیح می‌دادم، روشن بود که فکر می‌کردم مشکل از من است. جاناتان می‌گفت:‌ "تندی، شرم بر تو که از خودت دفاع نکردی." خیلی مهربان بود. بعد تام تماس گرفت و من فکر کردم می‌خواهد عذرخواهی کند. اما گفت: "هفته‌ی آینده این صحنه را دوباره فیلمبرداری می‌کنیم." گفتم: "چقدر عالی." و دفعه‌ی بعدی که فیلمبرداری کردیم، در محل حاضر شدم و اساساً آنچه که می‌خواست را به اجرا درآوردم… برای اینکه متوجه شده بودم چه می‌خواهد. او فقط یک زن خودنما می‌خواست و من تمام تلاشم را کردم که باشم."

نیوتن می‌گوید رفتار کروز حاصل استرس بوده و اضافه می‌کند که در ادامه از تولید دنباله‌ی "مأموریت غیرممکن" لذت برده است.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو