ویژگی های بهترین آموزشگاه مراقبت زیبایی و آرایشی در تهران

ویژگی های بهترین آموزشگاه مراقبت زیبایی و آرایشی در تهران


منبع: زیبامون

267

1399/4/18

17:43


در این بخش از زیبامون با ویژگی های سالن زیبایی و اموزشگاه مراقبت از زیبایی موفق آشنا بشید و یکی از بهترین آموزشگاه‌های تهران در زمینه مراقبت از زیبایی و آرایشگری رو بشناسید.

ویژگی های بهترین آموزشگاه مراقبت زیبایی و آرایشی در تهران

این روزها سالن‌های زیبایی، آرایشگاه و آموزشگاه‌ مراقبت از زیبایی و آرایشگری متعددی در تمام شهرها و استان‌های کشورمون وجود داره که هرکدام از این مراکز زیبایی به نوبه‌ی خود تلاش می‌کنند تا در زمینه فعالیتی که دارند موفق باشند. اما آیا تمام این آرایشگاه‌ها و مراکز زیبایی به هدف خودشون رسیدند و به اندازه کافی معروف و محبوب هستند؟

سالن‌های زیبایی محبوب و موفق، معمولا دارای ویژگی‌ها و خصوصیاتی هستند که زمینه رو برای افزایش موفقیت آنها فراهم کرده. به عنوان مثال؛ استفاده از کارکنان حرفه‌ای و متخصص در زمینه‌های مختلف آرایش و زیبایی، دارای بودن محیط فوق العاده شیک و تمیز، دسترسی راحت و سریع برای مراجعه کنندگان، انجام تبلیغات موثر و هوشمندانه، ارائه خدمات زیبایی و آرایشی مطابق با جدیدترین ترندها و مدل‌های روز دنیا و مواردی از این دست باعث شده تا برخی از این سالن‌های زیبایی و آموزشگاه‌ها بیشتر از سایرین معروف و محبوب بشن و از این طریق کسب درآمد بیشتری هم داشته باشند.

ما در این بخش از زیبامون دات کام به طور مفصل به ویژگی‌ها و خصوصیات یک سالن زیبایی یا آموزشگاه مراقبت از زیبایی موفق اشاره کردیم و همچنین یکی از بهترین آموزشگاه‌های مراقبت از زیبایی در شهر تهران رو به شما معرفی کردیم. با ما همراه باشید!

 

یک سالن زیبایی و آموزشگاه مراقبت از زیبایی موفق چه ویژگی‌هایی دارد؟

 

  • ارائه خدمات عالی و ارتباط گیری موثر برای تمام مشتریان و مراجعه کنندگان

یکی از اصلی ترین ویژگی‌های یک سالن زیبایی موفق این هست که تمام مشتریان و مراجعه کنندگان خود رو به چشم یک مشتری خاص نگاه می‌کنند و سعی دارند تا بهترین و باکیفیت‌ترین خدمات رو به اونها ارائه دهند. علاوه بر این نحوه برخورد با مشتری، پذیرایی و ایجاد ارتباط گرم و صمیمی با مراجعه کنندگان از خصوصیات بارز سالن‌های زیبایی موفق هست و همین برخورد اولیه عالی و خوبی که دارند باعث میشه تا مشتریان مجددا به این سالن زیبایی مراجعه کنند و حتی سالن زیبایی مورد تایید خودشون رو به دوستانشون هم معرفی کنند.

 

لاین ناخن در سالن زیبایی کلبه الهه

 

  • وقت شناسی

وقت برای همه افراد ارزش زیادی داره و هیچ کسی دوست نداره وقت ارزشمند خودش رو بیهوده تلف کنه. سالن های زیبایی حرفه‌ای و متخصص، برای وقت مراجعه کنندگان خود ارزش قائل هستند و تمام تلاش خودشون رو می‌کنند تا خدمات مشتریان رو در زمان تعیین شده ارائه دهند تا رضایت خاطر مراجعه کنندگان خودشون رو به بهترین شکل ممکن جلب کنند.

 

  • محیط کاری تمیز، مرتب و شیک

دکوراسیون شیک و مدرن و محیط تمیز و مرتب یکی از چیزهایی هست که تمام مراجعه کنندگان در هنگام ورود به یک سالن زیبایی به اون توجه می‌کنند. علاوه بر این تمیز بودن میز کار، ابزارها و وسایل آرایشی، رعایت اصول بهداشتی در هنگام ارائه خدمات و غیره هم جز مواردی هست که در سالن‌های زیبایی موفق و حرفه‌ای به بهترین شکل ممکن رعایت میشه. این تمیز و مرتب بودن احساس ارزشمند بودن رو به مراجعه کننده القا میکنه و باعث میشه تا به یکی از مشتریان ثابت سالن زیبایی تبدیل بشه.

 

آرایشگاه کلبه الهه

 

  • دارای بودن پرسنل حرفه‌ای و متخصص در زمینه‌های مختلف زیبایی و آرایشی

سالن‌ زیبایی یا آموزشگاه مراقبت از زیبایی موفق و حرفه‌ای هست که از پرسنل متخصص و حرفه‌ای استفاده کنه و تمام خدماتی که ارائه میده مطابق با جدیدترین مدل‌هاو متدهای روز دنیا باشه تا بتونن به خوبی پاسخگوی نیاز مراجعه کنندگان خود باشند. علاوه بر این استفاده از ابزارها و وسایل حرفه‌ای و مدرن هم از دیگر مواردی هست که معمولا در سالن‌های زیبایی حرفه‌ای و موفق کاربرد خیلی زیادی داره.

 

  • داشتن کلاس‌های آموزشی و ارائه مدرک معتبر به هنرجویان

آرایشگری جز حرفه‌هایی هست که نیاز به آموزش تخصصی داره و اگر یک سالن زیبایی بتونه امکان آموزش به علاقه مندان رو فراهم کنه و مدرک معتبری هم به هنرجویان ارائه بده مطمئنا، از درجه موفقیت بیشتری برخوردار خواهد بود. چرا که برگزاری کلاس‌های آموزشی در یک سالن زیبایی به معنی دارای بودن کادر حرفه‌ای و متخصص در آن سالن زیبایی هست و میشه به عنوان یک آموزشگاه آرایشگری حرفه‌ای و عالی از آن یاد کرد.

 

سالن زیبایی کلبه الهه

 

بهترین سالن زیبایی و آموزشگاه مراقبت از زیبایی در تهران کجاست؟

اگر قصد یاد گرفتن مهارت جدیدی در زمینه آرایش و زیبایی رو دارید و تمایل دارید با استفاده از این مهارت و تخصص خودتون کسب و کار راه اندازی کنید و درآمدزایی داشته باشید، لازمه این کار رو از ابتدا زیر نظر متخصصین این کار یاد بگیرید. استادان و مربیان میتونن به راحتی تمام جزئیاتی که برای شروع حرفه آرایشگری به آن نیاز دارید رو به شما یاد داده و همچنین مدرک معتبر و تایید شده ای رو بهتون ارائه میدن و میتونید با استفاده از این مدرک، هم مجوز برای راه اندازی آرایشگاه خودتون رو کسب کنید و یا به راحتی در سایر سالن های زیبایی مشغول به کار شوید.

اگرچه مراکز و آموزشگاه های مختلفی در شهر تهران وجود داره که مهارت ها و تخصص های مورد نیاز در زمینه آرایشگری رو ارائه میدهند، اما آیا تمام این آموزشگاه ها مورد تایید بوده و میتونن جدیدترین و به روزترین مهارتها و تخصص های آرایشی و زیبایی رو به کارآموزان ارائه دهند؟

آموزشگاه مراقبت از زیبایی کلبه الهه، یکی از اموزشگاه‌های باسابقه در این زمینه هست که توسط سرکار خانم الهه ذوالفقاری متخصص و کارشناس میکروپیگمنتیشن (آرایش دائم صورت) و پوست و مو و دارای ابلاغ مدیریت و مربیگری 25 لاین آموزشی در رشته مراقبت زیبایی از سازمان فنی و حرفه‌ای کشور و دارای مدرک معتبر بین المللی، مدیریت میشه.

آموزشگاه کلبه الهه در سال 1394 تاسیس شده و تا به امروز به عنوان یک آموزشگاه فعال و پر طرفدار و دارای کادری مجرب و متخصص و با تجربه در زمینه های مختلف زیبایی و آرایشی از جمله کوپ تخصصی، رنگ و مش تخصصی، کراتینه مو، المنت مو، ویتامین مو، میکاپ حرفه ای، براشینگ حرفه ای، کاشت ناخن، اپیلاسیون، پاکسازی پوست بصورت تخصصی و فوق تخصصی، شنیون های تخصصی و مجلسی و غیره فعالیت داشته است.

این مجموعه آموزشی، کلیه رشته‌های آرایشگری رو بصورت تخصصی و فوق تخصصی به هنرجویان عزیز به صورت حرفه‌ای و تک لاین و اختصاصی، توسط اساتید با تجربه آموزش میده و مدرک جداگانه از سازمان فنی و حرفه ای کشور اعطا میکنه که این مدرک بین المللی و قابل ترجمه نیز هست.

 

سالن کلبه الهه

 

دوره‌های آموزشی سالن زیبایی کلبه الهه، به صورت خصوصی، نیمه خصوصی و عمومی و در دوره‌های یک تا سه ماهه برگزار میشه. مزیتی که این آموزشگاه داره این هست که هنرجویان بعد از گذراندن دوره‌های آموزشی خودشون، باز هم میتونن از پشتیبانی این مرکز آموزشی استفاده کنند و مهارت‌های خودشون رو روز به روز بهتر کنند.

شهریه دوره‌های آموزشی تخصصی آموزشگاه کلبه الهه طبق تعرفه سازمان فنی و حرفه ای کشور محاسبه میشه و هنرجویانی که در این مجموعه، سه رشته تخصصی رو همزمان آموزش ببینند از تخفیف ویژه این مرکز آموزشی بهره مند میشن و همینطور با معرفی دوستان خود جهت آموزش در اموزشگاه مراقبت از زیبایی کلبه الهه، هم میتونید از تخفیفات بیشتری استفاده کنید.

در آموزشگاه آرایشگری کلبه الهه، هر ماه یک همایش رایگان آموزشی فوق تخصصی برگزار میشه که میتونید جهت رزرو صندلی با آموزشگاه تماس گرفته و ارتباط داشته باشید.

 

آرایش عروس

 

چه کلاس‌های آموزشی در آموزشگاه مراقبت از زیبایی کلبه الهه برگزار می شود؟

 

  • آموزش کوپ تخصصی، رنگ و مش تخصصی و براشینگ حرفه ای

  • آموزش میکاپ حرفه‌ای مطابق با جدیدترین متدهای روز دنیا

  • آموزش کاشت ناخن، طراحی و دیزاین، مانیکور و پدیکور ناخن

  • آموزش اپیلاسون

  • آموزش پاکسازی پوست تخصصی و فوق تخصصی

  • آموزش شینیون‌های تخصصی و مجلسی

  • آموزش کراتینه، ویتامینه و المنت مو

 

رنگ مو

 

راه های ارتباطی با آموزشگاه مراقبت از زیبایی کلبه الهه

برای مراجعه حضوری به آموزشگاه مراقبت زیبایی کلبه الهه باید به آدرس تهران، چهار راه پاسداران، خیابان شهید کلاهدوز (دولت)، بعد از چهار راه اختیاریه، پلاک 93 (ساختمان رستوران ماهی سفید)، طبقه دوم  مراجعه کنید.

برای گرفتن وقت قبلی و رزرو و مشاوره با شماره تلفن های زیر تماس بگیرید:

تلفن همراه: ٠٩١٩٧١٥٨٦٩٩

تلفن همراه: ٠٩٩١٦٨٤٠٤٢٢

تلفن ثابت: ٠٢١٢٢٧٨٣٨١٠

شما میتونید پیج اینستاگرام آموزشگاه کلبه الهه به آدرس kolbeelahe_beauty دنبال کنید و از اخرین آفرها، تخفیفات، کلاس‌های آموزشی و وورک شاپ‌هایی که در این مجموعه برگزار میشه، مطلع بشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو