چهره عروسکی هانا نوه مهوش صبرکن و محمود پاک نیت

چهره عروسکی هانا نوه مهوش صبرکن و محمود پاک نیت


منبع: پرشین وی

530

1399/4/18

20:55


در این مطلب می خواهیم تصاویری از چهره زیبای نوه مهوش صبرکن راب رای شما قرار دهیم

چهره عروسکی هانا نوه مهوش صبرکن و محمود پاک نیت

محمود پاک نیت بازیگر قدیمی و باتجربه سینما و تلویزیون ایران است که سالها پیش با مهوش صبرکن بازیگر زن سینما ازدواج کرد. امروز در پرشین وی می خواهیم تصاویری از نوه مهوش صبرکن را برای شما قرار دهیم که چهره بسیار زیبایی دارد.

چهره زیبا نوه مهوش صبرکن

در این تصویر چهره زیبای نوه محمود پاک نیت را می بینید

نوه مهوش صبرکن

چهره زیبای نوه مهوش صبرکن

نوه مهوش صبرکن

نوه مهوش صبرکن و محمود پاک نیت

بد نیست درباره محمود پاک نیت بیشتر بدانید

محمود پاک‌نیت زاده ۱۰ دی ۱۳۳۱ در کازرون بازیگر ایرانی است. این بازیگر بیشتر به خاطر
ایفای نقش حسام بیگ در سریال روزی روزگاری و ارباب در سریال پس از باران همچنین
یعقوب نبی در سریال یوسف پیامبر معروف است.

نوه مهوش صبرکن و محمود پاک نیت با چشمانی زیبا

نوه محمود پاک نیت

نوه محمود پاک نیت

محمود پاک‌نیت، از سال ۱۳۴۸ در زمینهٔ تئاتر شروع به کار کرد و در ۵۲ نمایش حضور یافت. وی در سال ۱۳۵۲ به استخدام اداره کل فرهنگ و هنر درآمد. از سال ۱۳۶۷ به فعالیت در عرصه سینما و تلویزیون پرداخت و موفق به اخذ درجهٔ یک هنری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گردید. با مجموعه روزی روزگاری معروف شد؛ و با مجموعه‌های پدرسالار و پس از باران و روشن تر از خاموشی ادامه یافت. او در سریال یوسف پیامبر در نقش یعقوب پیامبر ایفای نقش کرده‌است. وی همسر مهوش صبرکن (بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون) است. وی در سریال شهرزاد در نقش جمشید پدر شهرزاد به ایفای نقش پرداخت

محمود پاک نیت

محمود پاک نیت

بد نیست روایت مهوش صبرکن را درباره حضورش در یوسف پیامبر ببینید

مهوش صبرکن درباره تجربه حضور در سریال‌ «یوسف پیامبر(ع)» توضیح داد و تاکید کرد
کارگردان از او درخواست کرد تا بازی خوبی نشان ندهد که زلیخا بیشتر دیده شود.

مهوش صبرکن که این شب‌ها سریال «یوسف پیامبر(ع)» به کارگردانی مرحوم فرج‌الله سلحشور را در شبکه آی‌فیلم روی آنتن دارد، درباره حضور در این پروژه اظهار کرد: «همانطور که می‌دانید شخصیتی که من در سریال «یوسف پیامبر(ع)» ایفا کردم، در متون قرآنی وجود ندارد. این شخصیت توسط نویسنده به داستان اضافه شده است. اگر قصه را در قرآن بخوانید متوجه می‌شوید که اصلاً چنین شخصیتی وجود خارجی نداشته، اما نویسنده با پر و بالی که به داستان داده، آن را به وجود آورده است. یکی از دشواری‌های این نقش این بود که مرحوم سلحشور نمی‌خواست از زبان بدن استفاده کنم و به من گفته شد که دست‌هایت را روی هم بگذار، همچنین کفش‌های مرا درآوردند تا قدم بلندتر از زلیخا نباشد.»

نوه مهوش صبرکن

مهوش صبرکن

بازیگر «یوسف پیامبر(ع)» گفت: «آقای سلحشور معتقد بود که این سریال داستان یوسف و زلیخا است و باید زلیخا دیده شود و نه بازیگران دیگر. آقای سلحشور به من گفتند که شما مدام در کنار زلیخا هستی و اگر بازی توانمندتری ارائه بدهی، او دیده نمی‌شود. همانطور که گفتم با توجه به تکنیک‌هایی که طی ۴۰ سال تجربه کاری کسب کرده بودم، توانستم حس‌هایم را از طریق صورتم به مخاطب منتقل کنم، اما اگر اجازه می‌دادند که از زبان بدنم استفاده کنم، قطعاً بازی‌ام جذاب‌تر می‌شد.»

اینستاگرام و ویکی پدیا و خبرآنلاین

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو