قرص فرتیل اید برای زن و مرد

قرص فرتیل اید برای زن و مرد


منبع: اوما

279

1399/4/19

00:20


قرص فرتیل اید برای زن و مرد

اگر شما اومایی عزیز اخیرا برای مشکلات هورمونی یا بارداری به پزشک مراجعه کردید ممکن است پزشک بعد از انجام بررسی های خود دارویی به نام فرتیل اید برایتان تجویز کرده باشد و شماهنوز نسبت به آن آشنا نیستید و نمی دانید که چه کاربردهایی دارد و چگونه می تواند به شما کمک کند. جالب است بدانید قرص فرتیل اید برای زن و مرد استفاده می شود و مخصوص خانم ها نیست.

با ما در این مقاله جامع همراه باشید تا شما را به طور کامل با این دارو آشنا کرده و بگوییم چگونه عمل می کند. 

مزایا و فواید قرص فرتیل اید 

 در این دارو از ترکیباتی مانند ویتامین هایی از جمله متیل فلفات، همراه با مواد معدنی، گیاهان دارویی و آنتی اکسیدان ها برای حمایت از رژیم باروری شما استفاده شده است:

  • این قرص برای کمک به تعادل هورمون هایی که چرخه ماهانه را کنترل می کنند، طراحی شده است.
  • برای زنان سالم که مشکلات باروری را گاهاً در بعضی شرایط ممکن است تجربه کنند، تدوین شده است.
  • مکمل رژیم غذایی ثبت شده برای حمایت از باروری زنان و سلامت تولید مثل در ثبت اختراع ایالات متحده می باشد.
  • جالب است بدانید این قرص  بدون رنگ های مصنوعی یا مواد نگهدارنده ساخته شده است.
  •  در آمریكا توسط تسهیلات دارای گواهینامه GMP تضمین کیفیت و قدرت تایید شده می باشد.
  • در این دارو برای حمایت از تعادل هورمونی و سلامت کلی تولید مثل، ترکیبات گیاهی مانند پنج انگشت یا ویتاگنوس و  شبدر قرمز استفاده شده است.
  • از سال 2003 تا به حال هزاران زن با این دارو به راحتی باردار شده اند.
  • بعنوان یک مولتی ویتامین عالی می تواند استفاده شود. 

 

فرتیل اید

هشدار مهم:

انجمن متخصصان زنان توصیه می کند که به محض شروع تلاش برای بارداری، استفاده از ویتامین ها را قبل از تولد نوزاد یعنی در دوران بارداری برای اطمینان از تغذیه مناسب و سلامتی کودک خود شروع کنید. در حالی که سایر مکمل های باروری برخی از موارد کمک کننده مربوط به زایمان را فراهم می کنند، اما بعضی از آن ها نیز موارد مهم را از بین می برند و این مسئله شما را در وضعیت سختی قرار می دهد. به همین دلیل می گوییم مصرف مکمل ها در این دوره حتما باید تحت نظر پزشک باشد تا خطری شما و نوزادتان را تهدید نکند. 

ممکن است شما از ویتامین ها و مکمل هایی بیش از اندازه استفاده کنید و به جای این که از فواید آن بهره ببرید برای خودتان خطرآفرینی کنید. حتی ممکن است خطر برخی ویتامین ها و مواد معدنی تا دو برابر بیشتر شود. از طرفی مکمل هایی که استفاده می کنید ممکن است که کمتر از مقداری که لازم است ویتامین ها و مواد معدنی را به بدنتان برساند که در آن صورت نیز شرایط نامناسبی برایتان پیش خواهد آمد. اما با استفاده از قرص فرتیل اید البته با نظارت پزشک می توانید تا حد زیادی مطمئن باشید که ترکیبات آن به اندازه کافی به بدنتان رسیده است.

نحوه مصرف قرص فرتیل اید

روزانه یک کپسول همراه با آب و وعده های غذایی مصرف گردد .

فرتیل اید برای زنان

 (Vitex Agnus Castus Chasteberry) ، ماده اصلی در فرتیل اید مخصوص زنان است که از تعادل هورمون های سالم و تخمک گذاری مناسب  پشتیبانی می کند. فرتیل آید مخصوص زنان شامل ویتامین های مورد نیاز بدن خانم ها می باشد. 

 فرتیل آید مخصوص زنان در خانم هایی که مشکلات باروری دارند می تواند به عنوان یک مکمل رژیم غذایی عالی و شیوه جدیدی از زندگی سالم انتخاب شود. فرتیل اید مخصوص زنان شامل مواد مغذی آنتی اکسیدانی است. که علاوه بر قوی شدن سیستم ایمنی بدن در برابر انواع بیماری ها باعث جوان سازی پوست و جلوگیری از پیری زودرس نیز می شود. 

 

فرص فرتیل اید برای زنان

تاثیر فرتیل اید در منظم کردن چرخه پریودی

در حالی که بسیاری از زنان با چرخه منظم ممکن است به مشکلاتی برخورده باشند که نیاز به مصرف این دارو داشته اند و هیچ اختلالی در نظم قاعدگی آن ها ایجاد نشده است. بسیاری از خانم هایی که دچار نامنظی پریود بوده اند نیز بعد از مصرف یک یا چند دوره از این قرص تحت نظر پزشک دارای چرخه منظم شده اند و مشکلات هورمونی دیگرشان نیز حل شده است. همچنین با توجه به اینکه این دارو نگه دارنده و رنگ مصنوعی ندارد عوارض جانبی آن بسیار پایین است، یک داروی موثر و عالی در تنظیم هورمون ها می باشد. 

فرتیل اید برای آقایان

فرتیل اید مخصوص مردان یک مکمل غذایی است که برای حمایت از باروری و سلامتی تولید مثلی در مردان سالم طراحی شده است. این دارو شامل اسید آمینه L-Carnitine ، ویتامین ها و مواد معدنی کلیدی و ترکیب پویای آنتی اکسیدان ها می باشد که باعث سلامت اسپرم ها از نظر تعداد، تحرک و مورفولوژی می شود و قدرت باروری مرد را افزایش خواهد داد.

- قرص فرتیل اید مردانه حاوی L-Carnitine ، Maca و CoQ10 است.

- فرتیل اید مخصوص مردان  حاوی L-Carnitine، یک اسید آمینه است که باعث تشکیل اسپرم سالم و سلامتی تولید مثل مردان می شود.

- دارای ترکیبات مولتی ویتامین با 100٪ ارزش روزانه یا بیشتر برای مردان بالغ، از جمله ویتامین های کلیدی B و متیل فولات به جای اسید فولیک است.

- فرتیل اید مخصوص مردان  ترکیبی از آنتی اکسیدان ها از جمله ویتامین C، ویتامین E، سلنیوم و عصاره گریپسید را فراهم می کند تا آسیب های رادیکال های آزاد و مواد اکسیداتیو و قطعه قطعه شدن DNA ناشی از محیط و پیری را به حداقل برساند.

- فرتیل اید برای مردان شامل 30mg روی است که نتایج مطالعات انجام شده در این زمینه تأثیر مثبت آن در تشکیل اسپرم، تحرک اسپرم و متابولیسم تستوسترون را نشان می دهد.

-  فرتیل اید مخصوص مردان حاوی بتا کاروتن، یک آنتی اکسیدان محلول در چربی است که اسپرم را از آسیب رادیکال های آزاد محافظت می کند. این ماده همچنین یک پیش ساز ویتامین A است، که یک عامل اصلی در تضمین بلوغ مناسب اسپرم ها برای باروری می باشد.

-  فرتیل اید مخصوص مردان  شامل Maca Root ، یکی از ترکیبات گیاهان دارویی است که برای پشتیبانی از تعداد اسپرم و تحرک اسپرم مورد استفاده قرار می گیرد.

- فرتیل اید مخصوص مردان  حاوی هیچگونه رنگ مصنوعی و مواد نگهدارنده نیست.

- حمایت بیشتری از سایر مکمل های باروری مردان، از جمله دو برابر میزان ویتامین C ، سه برابر مقدار روی و بتا کاروتن – یکی از مشتقات ویتامین A – را ایجاد می کند.

- طبق نتایج مطالعات انجام شده این دارو می تواند باعث بهبود تعداد کل اسپرم های قابل حرکت شود. در نتیجه احتمال باروری را افزایش می دهد. 

- فرمول این دارو برای حمایت از سلامت اسپرم و سلامت تولید مثلی مردان در مردان دارای باروری موقتی یا پایین ثبت شده است.

 

فرتیل اید برای مردان

سخن آخر

همان طور که ملاحظه کردید قرص فرتیل اید از معدود قرص هایی است که کمترین عارضه جانبی را به دلیل نداشتن مواد نگه دارنده و مواد مصنوعی دارند و به خوبی می تواند مشکلات بارداری هم در زن و هم در مرد و مشکلات هورمونی را برطرف کند. البته بهتر است مصرف هر نوع مولتی ویتامین و یا داروهای تقویت کننده تحت نظر پزشک باشد تا در صورت تداخل دارویی و یا شرایط خاص استفاده نشود و یا میزان استفاده آن کاملا مناسب وضعیت شما باشد.

1- Amos Grunebaum, MD/ObGyn Leading Fertility Expert. FertilAid For Women Supplement Facts. 2019

2-  Amos Grunebaum, MD/ObGyn Leading Fertility Expert. FertilAid For Men Supplement Facts. 2019

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو