افزایش ماندگاری لاک ناخن + 11 ترفند برای ماندگاری بیشتر لاک ناخن ها

منبع: تاپ ناز

113

1399/4/19

15:17


افزایش ماندگاری لاک ناخن

در این بخش تاپ ناز روش های افزایش ماندگاری لاک ناخن را در اختیار شما قرار می دهیم و امیدوارم که با توجه به نکات ذکر شده بتوانید ناخن ها را به شکلی زیبا تزیین کنید.

پس از طراحی ناخن ها، لاک تا مدت زیادی روی سطح ناخن دوام نمی آورد و بیشتر خانم ها به دنبال روش هایی هستند که بتوانند به مدت چند روز باعث افزایش ماندگاری لاک بر روی ناخن های خود شوند.

افزایش ماندگاری لاک ناخن

تزیین و دیزاین ناخن امروزه میان خانم ها بسیار رواج پیدا کرده است و بیشتر خانم ها مایل هستند برای شرکت در مهمانی ها و مجالس طراحی زیبایی بر روی ناخن ها داشته باشند بعضی از خانم ها هم از دیزاین های روزانه برای ناخن هایشان استفاده می کنند که در این صورت بهتر است برای افزایش دوام لاک روی ناخن از روش هایی استفاده کنید تا مجبور نباشید به صورت مدام لاک ناخن را پاک کنید و برای دیزاین آنها دوباره انرژی به خرج دهید و زمان صرف کنید.

افزایش مدت زمان دوام لاک بر روی ناخن

در ابتدا سطح ناخن را با لاک پاک کن خوب تمیز کنید و لاک های قبلی را از روی ناخن ها خوب پاک کنید زیرا باعث می شود که چربی از روی سطح ناخن از بین برود و لاک به صورت کامل به ناخن ها بچسبد.

بهتر است در ابتدا ناخن هایتان را مانیکور کنید و پوسته های اضافه ای را که در کنار ناخن قرار دارند از بین ببرید زیرا همین پوسته های اضافی باعث می شوند که گوشه های لاک شما پاک شوند.

بخوانید: عوارض استون و پاک کننده لاک ناخن چیست و چه خطراتی دارد؟

قبل از اینکه لاک بزنید بهتر است یک لایه بیس کت روی سطح ناخنتان بزنید همچنین می توانید به جای آن یک لایه نازک لاک یا برق ناخن روی ناخن ها بزنید. باید توجه داشته باشید که این کار باعث می شود تا ماندگاری لاک بر روی ناخن ها بیشتر شود همچنین از زرد شدن ناخن جلوگیری می شود.

پس از اینکه لایه زیری به صورت کامل شیک شد روی آن لایه ای نازک لاک بزنید. بهتر است همیشه دو لایه روی ناخن ها بزنید حتی اگر لایه اولی لاک ناخن های شما پر رنگ می باشد بهتر است صبر کنید تا لایه اول به صورت کامل خشک شود.

برای زدن لاک روی ناخن ها تمام سطح ناخن ها را پر کنید طوری که هیچ قسمتی از اطراف ناخن ها خالی نماند و زدن لاک را از یک سمت شروع کنید و مدام جهت لاک زدن را تغییر ندهید.

برای اینکه لاک از روی لبه ناخن ها دیرتر بپرد بهتر است پس از زدن لاک روی نوک ناخن ها کمی زیر ناخن ها را هم لاک بزنید.

افزایش ماندگاری لاک ناخن

در آخرین مرحله برای افزایش دوام لاک روی ناخن بهتر است که یک لایه برق ناخن روی سطح ناخن ها بزنید تا این کارتان یک لایه محافظ برای لاک ایجاد کند.

برای اینکه لاک به مدت بیشتری بر روی سطح ناخن ها دوام داشته باشد هتر است که ناخن را در آب خیلی سرد فرو کنید زیرا سرما باعث سفتی لاک روی ناخن ها می شود.

پس از خشک شدن لاک ناخن ها، بهتر است از روغن طبیعی برای تقویت ناخن و پوست دور آن استفاده کنید و این کار را یک بار در هفته انجام دهید.

وقتی ناخن های شما لاک دارد بهتر است تا جایی که ممکن است دست های شما با آب تماس نداشته باشد یا از دستکش برای شستن ظروف و لباس استفاده کنید.

برای ترمیم کردن لاک ناخن ها می توانید هر روی یک لایه نازک لاک روی آنها بزنید تا ظاهر ناخن ها شما تازه و با طراوت به نظر برسند.

با استفاده از این روش ها، لاک ناخن شما بیش از یک هفته دوام خواهد داشت و می توانید باعث افزایش ماندگاری لاک ناخنهایتان شوید.

مطلب پیشنهادی: استفاده از لاک ناخن چه عوارضی دارد؟

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو