لیست بهترین شرکت های بسته بندی در ایران ،سال 99

منبع: نیک شو

103

1399/4/20

02:18


لیست بهترین شرکت های بسته بندی در ایران ،سال 99

چاپ و بسته بندی یکی از مهم ترین بخش های صنعت تولید هر کشوری می باشد چرا که افراد با مشاهده چاپ و بسته بندی روی محصول است که ترغیب به خرید محصول می شوند یا دنبال بسته بندی برند محبوب شان در قفسه های فروشگاه هستند. بنابراین اولین ارتباطی که یک کالا با مشتری برقرار می کند چاپ و بسته بندی آن است. بنابراین این مرحله می تواند تاثیر مستقیم در فروش محصول داشته باشد. به کار بردن متریال (مقوا ، فلز ، پلاستیک) ، طراحی و رنگ بندی و از همه مهم تر خلاقیت در بسته بندی می تواند یک محصول را به اوج فروش برساند. بسته بندی از محصول در انبارداری ، انتقال از کارخانه و انبارها به فروشگاه ها ، قرارگیری در قفسه فروشگاه ها ، حمل راحت توسط مشتری به منزل ، سهولت در استفاده و نگهداری از محصول در خانه ها مراقبت می کند. حالا که از اهمیت بسته بندی آگاه شدیم نگاهی خواهیم داشت به صنعت چاپ و بسته بندی و جعبه سازی در ایران ، اول از همه باید مشخص کنیم که درمورد چه نوع بسته بندی می خواهیم صحبت کنیم ، فلز ، پلاستیک یا مقوا؟

 

مقوا به دلیل ارزان بودن ،شکل پذیری بالا و سازگاری با محیط زیست به گزینه اول برای بسته بندی محصولات تبدیل شده است. حتی بسته بندی مایعات را نیز با مقوا با لایه های درونی مخصوص مایعات انجام می دهند. بنابراین نگاهی خواهیم داشت به برترین شرکت های چاپ و بسته بندی جعبه های مقوایی در ایران تا با آن ها به طور کامل آشنا شویم و نقاط قوت و ضعف هرکدام را بررسی کنیم.

 

در حال حاضر صنایع زیر به صورت دائم و با تیراژ بسیار بالا نیاز به جعبه های مقوایی بسته بندی دارند:

بسته بندی مواد غذایی

بسته بندی جعبه دارویی

بسته بندی محصولات پلیمری (دستکش یکبار مصرف و ماسک با اپیدمی کرونا در ایران و جهان)

بسته بندی فست فود

صنایع بهداشتی

جعبه دستمال کاغذی

صنایع نور و روشنایی

لوازم یدکی خودرو

و . . .

 

از عواملی که برای رتبه بندی این سایت ها در نظر گرفته ایم می توانیم موارد زیر را نام ببریم:

تکنولوژی و نیروی متخصص

تحویل به موقع

خلاقیت در طراحی و جعبه سازی

استفاده از متریال مناسب

سابقه نیک در صنعت چاپ و بسته بندی

 

 

رتبه 1 شرکت های برتر چاپ و بسته بندی : سی گل باربد

لیست بهترین شرکت های بسته بندی در ایران ،سال 99

سابقه فعالیت : 19 سال

سابقه همکاری با : محصولات متعدد برند گلرنگ ، چی توز ، شرکت های دارویی معتبر ، لامپ پارس ، کاسترول ، بوش کاسپین ، الوان ، هوم پلاس ، دلفین ، دایتی ، پیلگون ، پاندا ، بادوک ، آیری و . . .

دفتر مرکزی : اکباتان ، تهران

 

سی گل باربد با استفاده از نیروی متخصص و به کار بردن به روزترین دستگاه ها توانسته در صنعت چاپ و بسته بندی بسیار فعال و گسترده با برندهای نام آشنای ایرانی همکاری کند. دیگر مزیت این شرکت پیگیری و همراهی مدیریت مجموعه از ابتدای سفارش تا موقع تحویل نهایی است که نشان مشتری مداری و حرفه ای بودن در این عرصه می باشد. با توجه به سابقه عالی این شرکت ، هیچ نقطه ضعفی را نمی توان برای آن برشمرد ، به دلیل حجم بالای فعالیت سی گل باربد تنها سفارش های جعبه سازی و چاپ و بسته بندی بالای 20 هزار عدد را قبول می کند.

 

رتبه 2 : آوین پک

لیست بهترین شرکت های بسته بندی در ایران ،سال 99

سابقه فعالیت : 15 سال

زمینه های فعالیت : کارتن خرما، جعبه خرما، کارتن میوه، کارتن بسته بندی، جعبه بسته بندی، جعبه لوازم یدکی خودرو و قطعات صنعتی، کارتن لوازم خانگی و الکتریکی، کارتن لوازم و تجهیزات پزشکی، کارتن اسباب بازی، جعبه کفش، کارتن کفش جعبه خشکبار، جعبه زغال

دفتر مرکزی : کرج، کمالشهر

این جعبه سازی در کرج واقع شده است که در زمینه تولید جعبه مقوایی و کارتن سازی فعالیت می کند. جعبه خرما و خشکبار از عمده فعالیت های این مرکز هستند. از نقاط قوت این مجموعه می توانیم به مشتری مداری و فعالیت عمده در زمینه کارتن سازی اشاره کنیم.

 

رتبه 3 : تاپ پک

سابقه فعالیت : نامعلوم

زمینه های فعالیت : جعبه فست فود، انواع جعبه لباس، جواهرات و هدیه و جعبه کیک و شیرینی

دفتر مرکزی : تهران ، فاطمی

این جعبه سازی در زمینه تولید فست فود فعالیت های گسترده ای دارد که سابقا با نام بتاکارتن فعالیت داشت. جعبه های مقوایی و کارتن سازی از تولیدات این مجموعه هستند که با شرکت های مختلفی همکاری دارد.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو