جزئیات وقوع انفجار در غرب استان تهران

منبع: برترین ها

66

1399/4/20

13:34


در حالی بامداد امروز برخی کاربران فضای مجازی از شنیده شدن صدای انفجار در غرب استان تهران و منطقه شهرقدس خبر داده بودند که استانداری تهران ضمن ارائه توضیحات، شایعات پیرامون این حادثه را تکذیب کرد.

برترین‌ها: در حالی بامداد امروز برخی کاربران فضای مجازی از شنیده شدن صدای انفجار در غرب استان تهران و منطقه شهرقدس خبر داده بودند که استانداری تهران ضمن ارائه توضیحات، شایعات پیرامون این حادثه را تکذیب کرد.

هیچ مشکل امنیتی وجود نداشته است

معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران درباره صدای انفجار در غرب استان تهران درباره شنیده شدن صدای انفجار در غرب استان تهران و مناطق گرمدره و شهر قدس در نیمه شب گذشته گفت: موضوع خاص امنیتی در این مناطق نبوده است. وی ادامه داد: وضعیت در این مناطق کاملا عادی است.

معاون امنیتی انتظامی استانداری تهران درباره قطعی برق در این منطقه گفت: یکی از ترانس ها از مدار خارج شده و باعث قطعی برق شده بود که بعد از نیم ساعت مشکل برطرف و برق مجددا وصل می شود.

نماینده مجلس: انفجاری در شهرقدس رخ نداده

ماینده مردم شهریار و شهر قدس در مجلس یازدهم تاکید کرد که شب گذشته هیچ گونه انفجاری در این منطقه رخ نداده و فقط به سبب فعالیت اداره برق قطعی برق در شهرستان قدس داشته‌ایم.

دلیل قطعی برقِ شب گذشته شهر قدس

میثم جعفرزاده؛ مدیر کل دفتر پدافند غیر عامل و مدیریت بحران وزارت نیرو گفت: قطعی گذرای برق شب گذشته در شهر قدس مربوط به مانور بهره‌برداری بوده که باتوجه به تعدد بالای مانورهای بهره‌برداری در شبکه برق ، امکان این موضوع وجود دارد. در حال حاضر نیز شبکه در شرایط کاملا نرمال در حال بهره برداری است.

خبرگزاری فارس هم با اعزام خبرنگارانش به شهریار و شهر قدس در دو گفت و گو با رهگذران خیابانی شایعه وقوع انفجار در غرب تهران را که از حوالی ساعت ۲ شب در شبکه های اجتماعی دست به دست می شد را تکذیب کرد.

همچنین مشخص شده عکس ادعایی درباره این انفجارها هم برای پلایشگاهی در سرزمین‌های اشغالی قدس است.

تکذیب انفجار غرب تهران از زبان مردم

تکذیب شایعه وقوع انفجار در غرب تهران

تکذیب شایعه وقوع انفجار در غرب تهران

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو