دانلود نسخه هک شده بازی Skullgirls 2nd Encore برای PS4

دانلود نسخه هک شده بازی Skullgirls 2nd Encore برای PS4


منبع: دانلود ها

126

1399/4/20

23:21


بازی Skullgirls 2nd Encore با دارا بودن گیم پلی سریع که بازیکنان را در نقش جنگجویان قوی در دنیای Dark Deco قرار می دهد. تمام ویژگی های بازی Skullgirls 2nd Encore به گونه ای طراحی شده است که بازیکنان Hardcore در سبک مبارزه ای می توانند از پس آن برآیند . در کنار آن المان هایی نیز قرار دارد تا کسانی که به تازگی وارد این سبک بازی شدند را راضی نگه دارد.

کومبوهای بسیار متعددی در بازی Skullgirls 2nd Encore گنجانده شده است که ترکیب آنها با یکدیگر بسیار لذت بخش می باشد . هر کارکتر در بازی توانایی خاص خود را دارد که شامل حرکات متفاوت و حمله های خاص می باشد. سیستم Tag Battle نیز این اختیار را به شما می دهد تا به صورت گروه های تک نفره و چند نفره تقسیم شده و مقابل یکدیگر مبارزه کنید.

Skullgirls 2nd Encore PS4-P2P

Update v1.07; ID: CUSA-01606

قابل اجرا بر روی Exploit 5.05 و اکسپلویت های بالاتر

دانلود-بازی-Skullgirls-2nd-Encore

بازی Skullgirls 2nd Encore همانند بسیاری از بازی های مبارزه ای نظیر Taken و مورتال کومبت می باشد . هسته ی اصلی بازی در مورد “Skull Heart” می باشد که یک شی ارزشمند بوده و آرزوی هر زنی می باشد. موتور بازی سازی Skullgirls از روی Marvel vs. Capcom 2: New Age of Heroes الهام گرفته شده و کارکترها همان مدلی را دارند که این بازی Capcom دارد. کارکترها در بازی بسیار زیاد بوده و هرکدام توانایی خاص خود را دارند بیشترین کارکتری که می توان در یک تیم انتخاب کرد سه نفر می باشد.

اگر بازی را به صورت تک نفره انجام دهید مقاومت شما در مقابل ضربات بیشتر خواهد بود و جان بیشتر خواهد داشت . بازیکنان می توانند کارکتر خود را شخصی سازی کرده و مطابق با سلیقه ی خود پیش برند. این بازی در ژانر بازی های مبارزه ایی کلاسیک قرار می گیرد و می تواند حال و هوای آن بازی های خاطره انگیز را برای گیمرها تازه کند.

info

Skullgirls 2nd Encore is a beautiful, fast-paced 2D fighting game that puts players in control of fierce warriors in an extraordinary Dark Deco world. Each of the 14 wildly original characters features unique gameplay mechanics and plenty of personality.

Skullgirls 2nd Encore is the perfect fighting game for casual and competitive fighting game fans alike. Casual players will enjoy the fully voiced story mode, gorgeous animation and soundtrack by Michiru Yamane, while hardcore players will appreciate its balance, cross-platform multiplayer, and support for PlayStation®3 system fight sticks.

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 5.05 or upper

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW5.05

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود آپدیت بازی Update v1.07-P2P :

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

————–

دانلود بازی Skullgirls 2nd Encore PS4-P2P با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو