دانلود بازی Cold Fear برای کامپیوتر – نسخه HOODLUM

دانلود بازی Cold Fear برای کامپیوتر – نسخه HOODLUM


منبع: دانلود ها

98

1399/4/21

00:01


بازی زیبای Cold Fear در سال ۲۰۰۵ توسط کمپانی Ubisoft برای کنسول های پلی استیشن ۲ و ایکس باکس و همچنین کامپیوتر منتشر شد و در دسترس علاقمندان قرار گرفت. داستان بازی Cold Fear از این قرار است که کشتی روسی در آب های خروشان اطراف امریکا تقاضای کمک می کند. یک گروه تجسس از طرف گارد ساحلی روانه ی آنجا می شوند ولی پس از مدتی قتل عام می شوند و با توجه به تقاضای کمک آنها ، گارد ساحلی قهرمان داستان را با نام تام هانسن که از افسران ویژه گارد ساحلی آمریکا است به آن محل اعزام می کند.

قهرمان ما پس از ورود به کشتی خود را در محاصره ی زامبی ها می بیند و برای نجات خود و پی بردن به علت اصلی ماجرا دست به اسلحه می برد .حس تعلیقی که سازندگان بازی در ابتدای داستان بر بازیکن وارد می کنند شما را به یاد صحنه ای در رزیدنت اویل ۲ ، که جیل والنتاین در کافه خود را در محاصره ی زامبی ها می بیند ، می اندازد .

Cold Fear PC-HOODLUM

دانلود-بازی-Cold-Fear

تام به زودی در می یابد که در ناو علاوه بر دشمنان روسی که آنجا را اشغال کرده اند تعدادی جانور هم بوجود آمده اند که منبع تغذیه آنها انسان است و این خطری بزرگی است که جان تام را تهدید می کند. در طول سیر داستانی بازی Cold Fear با دکتر ویکتور کامسکی آشنا خواهید شد و این شخص اطلاعاتی در مورد نحوه شیوع بیماری و تبدیل ملوان ها به زامبی ها را به شما می دهد.

آنا کامسکی ، دختر دکتر ویکتور کامسکی نیز در طول سیر داستانی بازی به شما خواهد پیوست و شما را برای به اتمام رسانیدن بازی یاری خواهد داد. بازی Cold Fear دارای هسته اکشن و ماجراجویی است . به جرات می توان از Cold Fear به عنوان یکی از بهترین و دقیق ترین بازی های ژانر ترکیبی اکشن و ماجراجویی نام برد.

ماموریت کلی و نهایی شما در Cold Fear پی بردن به ماده درون مخزن ناو که خراب شده و باعث بوجود آمدن موجودات اهریمینی شده است، می باشد . موجودات اهریمینی ای که با رفتن در وجود هر شخص بی جانی، جانی دوباره به او می بخشند. در بازی به مرور شاهد قسمت هایی خواهیم بود که تنها ، تیر اندازی و حمله نمی تواند جوابگوی دشمنان باشد ، البته در صورتی که تیری برایتان باقی مانده باشد.

دوربین بازی یکی از ویژگی های بارز بازی است . چرخش دوربین تقریبا در هر مکانی امکان پذیر است ، ضمن اینکه تقریبا بازی هیچ مشکلی در کنترل دوربین ندارد . زاویه دید معمولی بازی سوم شخص است . دوربین بازی بشدت شبیه به حالت دوربینی Resident Evil 4 است و بازی از بالای شانه های تام به تصویر کشیده می شود.

info

In a ferocious Arctic storm, distress signals are sent from a mysterious Russian whaler. As leading Coast Guard veteran Tom Hansen, you board to investigate — and discover unthinkable horrors lurking beneath the ship’s bloodstained decks.

Brave dangerous waters: Rocked by huge breakers, you must steady your nerves — and aim — to evade a watery grave.

Keep your bearings: Battle against increasingly mutated enemies in treacherous, unstable environments.

Unleash a torrent of weapons: Create fatal traps and use shotguns, flame throwers, or any object you can find to survive.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows® 2000/XP only

Processor: 1 GHz processor minimum, (2 GHz recommended)

Memory: 256MB RAM minimum, (512MB recommended)

Graphics: DirectX® 9 compliant 64MB (128MB recommended). see supported list*

DirectX Version: DirectX 9.0

Sound: Direct X 9.0 compliant

Hard Drive: 2.2 GB

Input Devices: Mouse, keyboard, Windows compliant game pad.

*Supported Video Cards at Time of Release: Nvidia® GeForce™ 3/4/FX/6 series (GeForce 4 MX not supported) ATI® Radeon® 8500/9000/X series

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل های Bin بدست آمده پس از اکسترکت را به ترتیب توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه HOODLUM موجود در فایل Bin دیسک اول را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Cold Fear-HOODLUM با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو