ایده های جذاب طراحی ناخن با لاک قهوه ای با طرح های مجلسی و اسپرت

ایده های جذاب طراحی ناخن با لاک قهوه ای با طرح های مجلسی و اسپرت


منبع: آرگا

765

1399/4/21

01:38


در این مطلب با انواع ایده ها برای طراحی ناخن با لاک قهوه ای آشنا شدید که امیدواریم این مدل دیزاین ها با سلیقه شما همراهان عزیز و گرامی مطابقت و همخوانی داشته باشند.

دیزاین ناخن ها امروزه در بین خانم ها و دختران جوان طرفداران زیادی را پیدا کرده است و شما می توانید به کمک لاک های رنگ تیره یا روشن طرح هایی ساده یا فانتزی را روی سطح ناخن های خود ایجاد نمایید. 

طراحی ناخن با لاک قهوه ای به کمک ایده های خلاقانه

لاک قهوه ای از انواع رنگ هایی است که به ناخن های شما جذابیت خاصی را می بخشد همچنین می توانید این رنگ لاک را با سایر رنگ های روشن و تیره به زیبایی ترکیب نمایید و دیزاینی متفاوت را روی سطح ناخن های خود ایجاد نمایید.

طراحی ناخن مجلسی با لاک قهوه ای

دیزاین ناخن قهوه ای

برای دیزاین ناخن ها ایده های زیادی وجود دارد که شما می توانید از بین آن ها با توجه به میزان مهارت و خلاقیت خود طرحی مناسب را انتخاب نمایید.

در صورت تمایل می توانید ناخن هایتان را به کمک لاک قهوه ای به تنهایی دیزاین نمایید همچنین می توانید برای دیزاین ناخن ها از ترکیب لاک قهوه ای با سایر رنگ ها نظیر طلایی و سفید و کرم و زرد و … استفاده نمایید. در صورت تمایل بهتر است برای دیزاین برخی از ناخن هایتان از لاک اکلیل دار قهوه ای استفاده کنید که در این صورت جذابیت طرح ناخن های شما تکمیل می شود.

از لاک قهوه ای می توانید برای دیزاین ناخن های کوتاه و بلند استفاده نمایید همچنین این رنگ لاک در انواع تناژهای روشن و تیره موجود می باشد که شما می توانید با توجه به رنگ پوست و طرح انتخابی تان از بین آن ها رنگی مناسب را انتخاب نمایید.

طراحی ناخن ساده با لاک قهوه ای

دیزاین زیبا و شیک ناخن

طراحی ناخن با لاک قهوه ای رنگ

طراحی شیک ناخن

طرح لاک ناخن قهوه ای

طراحی ناخن مجلسی با لاک قهوه ای

دیزاین ناخن مجلسی

طراحی ناخن زنانه با لاک قهوه ای

طراحی ناخن زنانه

دیزاین ناخن مجلسی

طراحی ناخن مجلسی شیک

طراحی ناخن زنانه

دیزاین ناخن مجلسی

اگر تمایل دارید طراحی ناخن هایتان مجلسی به نظر برسد بهتر است از نگین یا سنگ های تزیینی برای تزیین کردن سطح ناخن های خود استفاده نمایید همچنین می توانید بخشی از ناخن ها یا همه قسمت های ناخن خود را به کمک تور دیزاین نمایید. توجه داشته باشید که در صورت استفاده از این مدل تزیینات بهتر است برخی از ناخن هایتان را به صورت ساده لاک بزنید تا دیزاین ناخن هایتان شلوغ به نظر نرسد.

برای ایجاد طرح های حرفه ای روی سطح ناخن ها می توانید از شابلوهای مخصوص دیزاین ناخن استفاده نمایید که این شابلون ها سادگی ایجاد طرح روی ناخن ها را چند برابر می کنند.

طراحی ناخن شیک

دیزاین ناخن پلنگی

دیزاین شیک ناخن

دیزاین ساده ناخن با لاک قهوه ای

طراحی ناخن شیک و مجلسی

دیزاین ناخن دخترانه با لاک قهوه ای

دیزاین ناخن زنانه با لاک قهوه ای

طرح ناخن با لاک قهوه ای

در این مطلب تصاویری از طراحی ناخن با لاک قهوه ای را پیش رو داشتید که امیدواریم با ایده گرفتن از آن ها بتوانید دیزاینی خاص و متفاوت را روی سطح ناخن های خود ایجاد نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو