Batwoman

‌«جاویسیا لزلی» ستاره‌ی سریال «درخواست دوستی خداوند»  به عنوان بازیگر نقش اول سریال «بت‌وومن»  جانشین «روبی رز» شد که در پایان فصل اول به شکلی غیرمنتظره از این نقش کناره‌گیری کرده بود. لزلی تأیید کرده است که نقش شخصیت جدیدی به نام «رایان وایلدر» را بازی خواهد کرد و با فصل دوم سریال که در ماه ژانویه آینده پخش می‌شود برای اولین بار شنل‌پوش خواهد شد.

لزلی به تازگی بازی در سریال «درخواست دوستی خداوند» را به پایان رسانده است. این سریال که توسط برادران وارنر و برلانتی پروداکشنز تولید می‌شد پس از دو فصل توسط سی‌بی‌اس کنسل اعلام شد.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، لزلی می‌گوید: «افتخار می‌کنم که اولین بازیگر زن سیاه‌پوست نقش نمادین «بت‌وومن» در تلویزیون خواهم بود و به عنوان یک زن دوجنس‌گرا پیوستن به این سریال انقلابی که برای جامعه‌ی دگرباشان پیشگام بوده مایه‌ی سربلندی من است.»

سریال «بت‌وومن» پاییز گذشته روی ایر رفت و به اولین عنوان ابرقهرمانی تاریخ تلویزیون تبدیل شد که نقش اول آن یک شخصیت دگرباش بود. به دنبال جدایی رز از سریال، تهیه‌کنندگان به دنبال یک بازیگر با تمایلات جنسی مشابه بودند. لزلی سابقه‌ی بازی در سریال «شغل خانوادگی» (The Family Business) را در شبکه‌ی BET دارد.

لزلی چنانکه پیش‌تر گزارش شده بود نقش «کیت کین» با بازی «روبی رز» را تکرار نمی‌کند و در عوض به عنوان «رایان وایلدر» به «بت‌وومن» تبدیل می‌شود. رایان شباهت زیادی به کیت ندارد و سال‌ها قاچاق‌چی مواد مخدر بوده و حالا در ون خود زندگی می‌کند. او دختری است که برای یک گربه‌ی خیابانی دست به سرقت شیر می‌زند و حاضر است با دست خالی مرتکب قتل شود.