فال روزانه چهارشنبه 18 تیر 99

منبع: میهن فال

115

1399/4/21

02:56


فال روزانه چهارشنبه 18 تیر 99 از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟! فال روز متولدین فروردین : وقتی شما به دیگران نشان می دهید که به توانایی های خودتان اطمینان دارید آنها را خیلی تحت تأثیر قرار می دهید، ولی اگر آنچه وعده داده‌اید را تحویل …

فال روزانه چهارشنبه 18 تیر 99

فال روزانه چهارشنبه 18 تیر 99

از صبح تا پایان شب بر شما چه خواهد گذشت؟!

فال روز متولدین فروردین :

وقتی شما به دیگران نشان می دهید که به توانایی های خودتان اطمینان دارید آنها را خیلی تحت تأثیر قرار می دهید، ولی اگر آنچه وعده داده‌اید را تحویل ندهید آنها زیاد خوشحال نخواهند شد. آنها دوست دارند باور کنند که پاسخ مشکلاتشان در دستان شماست، ولی اغراق کردن حداقل برای امروز اصلا کار خوبی نیست، پس مواظب وعده و وعید هایی که به دیگران می دهید و ادعاهایی که دارید باشید. اگر بجای تظاهر به این که بیشتر از همه می دانید، از ابتدای راه صداقت داشته باشید همه چیز خیلی بهتر و متعادل تر پیش خواهد رفت. این موضوع به ویژه در مورد رابطه عاطفی‌تان صدق می کند و اگر می خواهید رابطه ای پایدار داشته باشید باید در این زمینه خیلی احتیاط کنید.


فال روز متولدین اردیبهشت :

شما امروز نگرشی خیلی ساده انگارانه دارید و همین باعث می شود که فکر کنید آنچه می بینید تصویری واقعی از حقیقت است، ولی اگر با این نگرش پیش بروید و فرض را بر این بگذارید که همه دارند حقیقت را به شما نشان می دهند و می گویند، باید خودتان را برای نا امیدی و سرخوردگی آماده کنید. نه این که دیگران از روی عمد بخواهند شما را فریب بدهند، در واقع شاید آنها قصد داشته باشند به شما کمک کنند. ولی به نفعتان است که نگاهتان بیش از اندازه مثبت نباشد و واقع‌بینانه رفتار کنید و قبل از آن که دست به هر کاری بزنید همه جوانب و واقعیت‌ها را در نظر بگیرید. سعی کنید بعد از ظهر امروز را در خانه مانده و خودتان را برای شروع یک هفته جدید آماده کنید.


فال روز متولدین خرداد :

امروز شما می خواهید حتی بدترین خبرها را هم به گونه ای به دیگران بدهید که خیلی بهتر از آن چیزی که در واقع هستند به نظر برسند. با این که شما می توانید حتی در بدترین شرایط هم کورسوی امیدی پیدا کنید، باید حواستان را خوب جمع کنید که مرز بین امید و توهم را در هم نشکنید. هیچ تردیدی در این نیست که قدرت تفکر مثبت شما می تواند اثرات خیلی خوبی روی دیگران و زندگی آنها داشته باشد، ولی این کار تنها در صورتی مفید است که بر اساس واقعیت‌ها باشد و امیدواری بیهوده به کسی نداده باشید. بعد از چند روز تعطیلی غروب امروز می تواند برایتان کمی دلگیر باشد، تا جای ممکن تنها نمانید و سر خودتان را گرم کنید.

 

فال روزانه چهارشنبه 18 تیر 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین تیر :

امروز همه دارند شما را تشویق می کنند که حرف دلتان را به زبان بیاورید، ولی شما اشتیاق چندانی به حرف زدن در مورد افکارتان نشان نمی دهید، حداقل تا وقتی همه چیز را در نظر نگرفته‌اید دوست ندارید چیزی به کسی بگویید. هرچند ایده آل گرایی شما ذهنتان را تحت تاثیر قرار داده و شور و هیجان را در آن زنده کرده است، شما کسی نیستید که به سادگی هیجان زده شده و امنیت احساسی خود را کنار گذاشته و بخواهد رهبری را در دست گرفته و پیشتاز شود. لزومی هم ندارد که برای تحت تأثیر قرار دادن رفتارها و کارهای دیگران راحتی خودتان را به خطر بیندازید. اگر به حرف دلتان گوش کنید به خوبی به شما می گوید تا کجا باید پیش بروید.


فال روز متولدین مرداد :

شاید احساس کنید که در تمام طول عمرتان فرصت‌هایی که برای دنبال کردن رویاهایتان داشته‌اید را از دست داده‌اید. ولی به احتمال خیلی زیاد شما دارید اشتباه می کنید و برداشتتان از شرایط فعلی اشتباه است. اصلا قرار نیست که شما به موفقیتی که به دنبال آن بوده‌اید نرسید، مسئله این است که شرایط ایجاب می کند زمان بیشتری برای جمع و جور کردن کارها و به ثمر نشاندن آنها نیاز دارید. به جای این که نگران و نا امید شوید و فکر کنید نمی توانید به موقع به هدفتان برسید، آستین‌هایتان را بالا زده و شروع به کار کنید. آینده در انتظار شماست، پس با انرژی تمام به سوی آن پیش بروید و با این افکار بچگانه وقت خودتان را نگیرید.


فال روز متولدین شهریور :

شما دارید تمام تلاشتان را می کنید که همه چیز در روابط کاری‌تان به صورت پایدار و ثابت باقی بماند، ولی این تلاش شما برای جلوگیری از تغییرات کافی نیست. شما با تلاش برای حفظ شرایط فعلی تنها خودتان را خسته می کنید. سعی نکنید چیزی را به دیگران تحمیل کنید، این موانع کوچک نمی توانند جلوی پیشرفت شما را بگیرند. اجازه ندهید این نگاه منفی جلوی رسیدن شما به رویاهایتان را بگیرد. شما خودتان سرنوشت خود را رقم می زنید و همه چیز به انتخاب‌ها و اقدام های خودتان بستگی دارد. حالا که به اندازه کافی استراحت کرده‌اید از امشب برای فردایتان و کارهایی که باید انجام دهید برنامه ریزی کنید تا اولین روز هفته را به خوبی و با انرژی زیاد شروع کنید.

فال روزانه چهارشنبه 18 تیر 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین مهر :

با وجود این که معمولا رفتار دوستانه شما در دیگران احساس راحتی ایجاد می کند، امروز در کمال تعجب می بینید که نتیجه ای کاملا برعکس دارد. اگر می بینید که از نیت خوب شما اشتباه برداشت می شود بیهوده سعی نکنید که دیگران را قانع کنید که طرف آنها هستید، ولی اجازه ندهید این وضعیت شما را تسلیم کند و از پا دربیاورد. به واکنش های دیگران و دلیل مخالفت آنها دقت کنید و به ریشه آن پی ببرید، این کار به شما کمک خواهد کرد که معضل را از میان بردارید. در مورد کسی که دوست دارید هم بهتر است همین کار را کرده و اگر می بینید که چنین مشکلی با او دارید به ریشه اصلی این مشکل فکر کرده و آن را حل کنید.


فال روز متولدین آبان :

امروز اگر حاضر باشید در مورد احساساتتان حرف بزنید می توانید با کلماتی که از دهانتان خارج می شوند روز یک نفر را بسازید. شما گاهی از حرف زدن در مورد احساسات شخصیتان سر باز می زنید، تنها به این دلیل که فکر می کنید این کار باعث می شود آسیب پذیر و ضعیف به نظر برسید. با این حال بر عکس آنچه فکر می کنید حرف زدن در مورد احساساتتان در حال حاضر موقعیت شما را قویتر خواهد کرد و به دیگران نشان خواهد داد که از لحاظ فکری چقدر رشد کرده‌اید. از بیان کردن نگرانی‌هایتان نترسید، داشتن صداقت حس اعتماد را در دیگران به وجود می آورد. امروز همه جای خانه را تمیز کنید و هیچ جایی برای انرژی منفی ناشی از گرد و غبار و کثیفی باقی نگذارید.


فال روز متولدین آذر :

امروز حفظ کردن ظاهرتان برای شما کار سختی است و شک و تردیدهایی که نسبت به خودتان و توانایی‌هایتان دارید ذهنتان را درگیر کرده‌اند، ولی رویارویی با این احساس به آن بدی که به نظر می رسد هم نیست و می تواند حکم یک هشدار را برای شما داشته باشد که به شما نشان می دهد چطور با این وضعیت مواجه شوید و به شما انگیزه می دهد تا این مانع ناخوشایند را از میان بردارید. خوشبختانه روح سرکش شما زود به حالت عادی خود باز خواهد گشت و می توانید دوباره با انرژی پیش بروید و با نتایج مثبتی که به دست می آورید اعتماد به نفس بیشتری پیدا کنید. امشب کمی زودتر بخوابید تا پس از چند روز تفریح برای یک هفته شلوغ کاری آماده شوید.

فال روزانه چهارشنبه 18 تیر 99

فال روزانه میهن فال

فال روز متولدین دی :

شما عادت دارید که برای کارهایتان برنامه داشته باشید و سپس بر اساس آن برنامه‌ها پیش رفته و به هدفتان برسید. متاسفانه امروز اگر ببینید که یک جای نقشه‌تان با مشکل مواجه شده است روحیه خود را از دست می دهید و حس می کنید تعادلتان بهم خورده و اوضاع از دستتان خارج شده است. یادتان باشد که موفقیت خیلی‌ها به شما و کارهایتان گره خورده است و تسلیم نشوید. کافی است خودتان را نبازید تا بتوانید مثل همیشه با قدرت مدیریت فوق‌العاده ای که دارید کنترل همه چیز را با یک تصمیم درست و به موقع دوباره در دست بگیرید. این تعطیلات را با یک شام دونفره رمانتیک با کسی که دوست دارید به پایان برسانید.


فال روز متولدین بهمن :

امروز وقتی به پله های زیادی که تا رسیدن شما به هدفی که در سر دارید باقی مانده است نگاه می کنید شاید کمی خسته و نا امید بشوید. شما به این فکر می کنید که چرا باید مدام تحت اوامر مقامات مافوقتان باشید و آرزوی این که روزی جای آنها باشید را در سر بپرورانید. درست است که شما باید به قوانین احترام بگذارید، ولی این بدان معنا نیست که نمی توانید مدیران و رؤسا را زیر سوال ببرید، اگر می بینید آنها دارند در حقتان ظلم می کنند و یا جلوی موفقیتتان را می گیرند با دقت و سیاست از حق خودتان دفاع کنید. موقع حرف زدن با کسی که دوست دارید بهتر است کمی احتیاط کنید، زیرا اگر مواظب حرف‌هایتان نباشید هوای رابطه‌تان ابری خواهد شد.


فال روز متولدین اسفند :

امروز یکی از نزدیکانتان هر چند ناخواسته ولی با بیرحمی تمام شکوفه های امیدی که در وجودتان جوانه زده‌اند را هدف گرفته و می خواهد آنها را بخشکاند. ولی شما مجبور نیستید تحت تأثیر انرژی منفی آنها قرار بگیرید. همه چیز به خود شما و نگاهتان بستگی دارد، با امید و انرژی مثبت به سریع‌ترین شکل ممکن خودتان را به هدفتان برسانید. به جای این که تحت تأثیر حرف های دیگران به خاطر اشتباهات گذشته‌تان خودتان را سرزنش کرده و توانایی های خود را دست کم بگیرید یادتان باشد کسانی برنده هستند که از دنبال کردن رویاهایشان خسته نمی شوند و هر چند بار هم که زمین بخورند وباره از جایشان بلند شده و راهشان را ادامه می دهند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو