مصاحبه خبر ۲۰:۳۰ سیما با «روح الله زم» پیش از اجرای حکم اعدام

منبع: روزیاتو

71

1399/4/21

03:23


برنامه بدون تعارف خبر ۲۰:۳۰ شبکه دوم سیما، روز جمعه ۲۰ تیر ماه ۹۹، مصاحبه ای ۳۴ دقیقه ای با روح الله زم، مدیر سایت و کانال تلگرامی آمدنیوز پخش کرد که اولین مصاحبه ایشان با صدا و سیما محسوب می شود. روح الله زم توسط اطلاعات سپاه دستگیر و چندی پیش در دادگاه تهران، به اعدام محکوم شد و این حکم برای تایید نهایی منتظر رای دیوان عالی کشور است. در مصاحبه شبکه ۲ با روح الله زم، گوشه هایی از دستگیری شبانه او به نمایش گذاشته می شود.

در این مصاحبه که ویدیو آن را در زیر مشاهده می کنید، روح الله زم خارج از محیط زندان روبروی علی رضوانی، خبرنگار برنامه بدون تعارف خبر ۲۰:۳۰ نشسته است و به سوالات وی پاسخ می دهد. روح الله زم در مدت دستگیری، ارتباطات رسانه ای نداشته و برای اولین بار، پست آخر کانال تلگرامی خود را که توسط حفاظت اطلاعات سپاه بارگذاری شده و عکس: این تازه اول ماجراست را به نمایش گذاشت، روی موبایل خبرنگار ۲۰:۳۰ مشاهده می کند.

در این برنامه گفت: بیشتر اصلاح طلب بودم تا اینکه سال ۸۸ کاملا تغییر کردم و با خودم عهد کردم از زندان بیرون بیایم انتقام بگیرم. مدیر کانال آمد نیوز در این برنامه توضیحاتی پیرامون نحوه دستگیری اش و تلاش غربی‌ها برای به آشوب کشیدن کشور ارائه کرد.

اگر حکم اعدام روح الله زم در هفته های آتی اجرا شود، احتمالا این آخرین مصاحبه رسانه ای وی بوده است. روح الله زم گفته بود که پدرش را ۱۰ سال و مادرش را ۶ سال ندیده بود و تحت شدیدترین تدابیر حفاظتی دولت فرانسه قرار داشت.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو