دانلود فصل اول انیمه Japan Sinks 2020 – ژاپن غرق می‌شود

منبع: دانلود ها

137

1399/4/21

03:58


انیمه-Japan-Sinks-2020

نام انیمه: Japan Sinks: 2020 – ژاپن غرق می‌شود

سال انتشار: ۲۰۲۰

ژانر: انیمه، ماجرایی، درام

مدت زمان: هر قسمت حدود ۲۵ دقیقه

کیفیت: WEB-DL 1080p / WEB-DL 720p

وضعیت پخش: اتمام فصل اول

زیرنویس فارسی: ندارد

زیرنویس انگلیسی: دارد، ادغام‌شده با ویدیو

IMDB

خلاصه داستان: انیمه Japan Sinks: 2020 در مورد یک خانواده معمولی است که به‌دلیل یک سری از زمین لرزه‌های عظیم رخ داده در ژاپن و ایجاد هرج و مرج اساسی در این کشور، طی آزمایش قرار می‌گیرند. ماساکی یواسا کارگردان مشهور Devilman Cryboy اولین اقتباس از انیمه پرفروش رمان علمی تخیلی ساکیو کوماتسو را انجام داده است و واحتمالا خیلی‌ها تا الان منتظر آن بوده‌اند. این رمان در سال ۱۹۷۳ و طی ۹ سال تلاش کوماتسو منتشر شده بود و در ابتدا قرار بود که ناشر آن را در دو بخش مجزا ارائه شده و هر دو به‌صورت همزمان منتشر شود. این رمان توانست بیست و هفتمین جایزه موسوم به Mystery Writers of Japan Award و جایزه Seiun را به‌عنوان یک اثر بلند ژاپنی دریافت کند. از این رمان آثار دیگری در رسانه‌های دیگر منتشر شده است که می‌توان به فیلمی به کارگردانی شیرو موریتانی اشاره کرد. یک نمایش تلویزیونی هم در سال ۱۹۷۴ برای شبکه Toho ساخته شده بود.

در انیمه Japan Sinks: 2020 خواهیم دید که کشور آرام و خوشحا ژاپن به یک‌باره به‌خاطر زلزله مهیب روی داده، وارد یک بحران اساسی می‌شود و همچنان هم پس لرزه‌ها قدرتمند و نابودگر عمل می‌کنند. چندین شخصیت مهم رمان در این سری حضور دارند و در ابتدا به‌دنبال خانواده‌های خودشان می‌گردند. کم کم مردمان و مسئولین شهر به خودشان آماده و ماجراجویی‌های اصلی بازی برای خروج از چنین وضعیتی شروع می‌شود. زیبایی هنری و دیالوگ‌های ناب ژاپنی را در این سری نیز می‌بینیم و انیمه دوستان یقینا آن‌ها را دوست خواهند داشت. وقتی صحبت از زلزله در ژاپن به میان آورده می‌شود، خطر دیگری به نام سونامی این کشور را تهدید می‌کند. این سری نیز کاملا به آن پرداخته است، اما قرار است چنین رخدادهایی را فراتر از یک اثر اکشن صرف مشاهده کنیم. بار هنری این انیمه فراتر از چیزی است که تصور می‌کنید و بهتر است که بدون اتلاف وقت و اسپویل در مورد آن، خودتان به تماشا بنشینید.

info

An ordinary family is put to the test as a series of massive earthquakes throw Japan into total mayhem. From director Masaaki Yuasa (Devilman Crybaby), the first anime adaptation of the bestselling science fiction novel by Sakyo Komatsu.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود فصل اول Japan Sinks با کیفیت WEB-DL x264 720p در یک فایل به‌صورت یکجا

—————

دانلود قسمت اول – The Beginning of the End:

WEB-DL 1080p | WEB-DL 720p

دانلود قسمت دوم – Farewell, Tokyo:

WEB-DL 1080p | WEB-DL 720p

دانلود قسمت سوم – A New Hope:

WEB-DL 1080p | WEB-DL 720p

دانلود قسمت چهارم – An Open Door:

WEB-DL 1080p | WEB-DL 720p

دانلود قسمت پنجم – Illusion:

WEB-DL 1080p | WEB-DL 720p

دانلود قسمت ششم – An Oracle:

WEB-DL 1080p | WEB-DL 720p

دانلود قسمت هفتم – The Dawn:

WEB-DL 1080p | WEB-DL 720p

دانلود قسمت هشتم – Mom’s Secret:

WEB-DL 1080p | WEB-DL 720p

دانلود قسمت نهم – Japan Sinks:

WEB-DL 1080p | WEB-DL 720p

دانلود قسمت دهم – Ressurection:

WEB-DL 1080p | WEB-DL 720p


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو