ماریا کری زندگی‌اش را کتاب کرد

منبع: ایران آرت

115

1399/4/21

11:07


این کتاب شامل، خاطرات، اشتباهات، مبارزات، نجات، و ماجرای ترانه‌های ماریا کری است.

ایران آرت: ماریا کری، خواننده سرشناس آمریکایی، با پیامی در شبکه‌های اجتماعی، از انتشار دومین کتاب خاطرات خود خبر داد.

به گزارش فاکس، ماریا کری در سال ۲۰۱۵ نیز یک کتاب خاطرات دیگر منتشر کرده بود، ولی به گفته او، کتاب جدید اثری متفاوت و تکان‌دهنده خواهد بود.

ماریا کری در حساب کاربری اینستاگرام خود اعلام کرد که این کتاب "معنای ماریا کری" (به انگلیسی: The Meaning of Mariah Carey) نام دارد و ۲۹ سپتامبر روانه بازار می‌شود.

ماریا کری در پیام خود می‌گوید که مدت‌ها طول کشید تا بتواند با شجاعت و شفافیت، نگارش تمامی واقعیت‌های زندگی خود را آغاز کند. او این کتاب را مجموعه‌ای از فرازها و نشیب‌ها، پیروزی‌ها و شکست‌ها، و آسیب‌ها و‌ رویاهایی توصیف کرد که او‌ را به جایگاه کنونی رسانده است.

به گفته این هنرمند سرشناس، علی رغم این که او به عنوان یک چهره عمومی، بخش‌های مهمی از زندگی خود را با دیگران به اشتراک گذاشته است، ولی پرداختن به جزئیات و شرح برخی لحظات، در جریان یک مقاله یا مصاحبه کوتاه امکان‌پذیر نبود و به همین دلیل با انتشار کتاب موافقت کرده است.

ماریا کری در ادامه یادآور شد که این کتاب شامل، خاطرات، اشتباهات، مبارزات، نجات، و ماجراهای ترانه‌های او است. 

این هنرمند در پایان آرزو می‌کند که خواننده با مطالعه این کتاب، نه تنها او را بیشتر بشناسد، بلکه روحیه مقاومت انسانی را نیز بهتر درک کنند. 

ماریا کری ۵۰ ساله یکی از چهره‌های تأثیرگذار موسیقی جهان در دهه‌های اخیر محسوب می‌شود و بیش از ۲۰۰ میلیون آلبوم فروخته است. او ۲ بار ازدواج کرده است و ۲ فرزند دارد.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو