سردار آزمون و مادرش با کاپ قهرمانی زنیت در روسیه

سردار آزمون و مادرش با کاپ قهرمانی زنیت در روسیه


منبع: پرشین وی

95

1399/4/21

12:28


سردار آزمون ستاره ایرانی زنیت سنت‌ پترزبورگ با انتشار عکس های در کنار مادرش در صحفه شخصی اش با کاپ قهرمانی شادی این روز خاص را جشن گرفته است.

سردار آزمون و مادرش با کاپ قهرمانی زنیت در روسیه

مهاجم ایرانی زنیت سنت‌ پترزبورگ روسیه در شب قهرمانی تیمش مادرش در کنار او بود و با انتشار عکس های در صحفه شخصی خود از حضور وی در کنارش ابراز خوشحالی کرده است. در ادامه عکس های از سردار آزمون و مادرش در ورزشگاه زنیت روسیه با کاپ قهرمانی را در پرشین وی مشاهده کنید.

سردار آزمون و مادرش

هفته بیست و هفتم لیگ برتر روسیه، شب گذشته با برگزاری ۲ بازی پیگیری شد. در یکی از این بازی‌ها، زنیت قهرمان زودهنگام این فصل در دیدار با تیم پایین جدولی سوچی به پیروزی ۲ بر یک رسید. سردار آزمون مهاجم ایرانی زنیت در این بازی ۹۰ دقیقه حضور داشت و گل دوم تیمش را به ثمر رساند. پس از پایان بازی و طی مراسمی، یاران سردار آزمون جام قهرمانی را بالای سر بردند. این ششمین قهرمانی زنیت در لیگ روسیه بود.

مهاجم ایرانی زنیت در صفحه ی شخصی خود در اینستاگرام عکس هایی از خود و مادرش
را در جشن قهرمانی زنیت، منتشر کرد و در توضیح این عکسها نوشت:
« از تمام دلتنگی ها ، از اشک ها و شکایت ها که بگذریم باید اعتراف کنم
مادرم که میخندد خوشبختم !❤️»

سردار آزمون و مادرش

مهاج ایرانی زنیت

تعداد گل های مهاجم ایرانی زنیت

سردار پس از حواشی جنجالی و جرایمی که برای او در نظر گرفته شده بود، می‌ درخشد و گل می‌زند و با لبخندهای خود پاسخ محکمی  به منتقدان‌ اش می‌ دهد

سردار آزمون با ادامه روند گلزنی دو دیدار اخیرش و باز کردن دروزاه سوچی در بازی تیمش، تعداد گل‌ های این فصل خود را به عدد ۱۴ رساند تا در فاصله سه هفته به پایان فصل، تنها دو گل برای تصاحب جایگاه زیوبا فاصله داشته باشد. اتفاقی که سردار با تلاش زیاد می‌ تواند در این سه هفته به آن دست پیدا کند و علاوه بر جام قهرمانی، کفش طلا را هم در یک فصل بگیرد.

سردار آزمون و مادرش

سردار آزمون و مادرش

زنیت سنت‌ پترزبورگ که هفته قبل قهرمانی‌ اش در فصل ۲۰-۲۰۱۹ لیگ برتر روسیه را قطعی کرده بود، امشب موفق شد با گل ارزشمند سردار آزمون روند پنج پیروزی متوالی اخیرش را ادامه دهد امتیازهای خود را به عدد ۶۵ افزایش داده است.

سردار آزمون و مادرش با کاپ قهرمانی

سردار آزمون با انتشار این عکس نوشت: بهترین عکس سال خودم این اولین بار هستش
که با مادرم تو زمین بازی با کاپ قهرمانی عکس میندازم ، من دعا می کنم
که سایه پدر مادرتون بالا سرتون باشه کسانی هم که پدر یا مادر یا هر دو رو از دست دادن طلب آمرزش می کنم

سردار آزمون و مادرش

سردار آزمون و مادرش

ورزش سه , آخرین خبر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو