بهاره رهنما به کرونا مبتلا شد؛ کدام بازیگران ایرانی تا به حال کرونا گرفته اند؟

بهاره رهنما به کرونا مبتلا شد؛ کدام بازیگران ایرانی تا به حال کرونا گرفته اند؟


منبع: روزیاتو

109

1399/4/21

13:31


بهاره رهنما، بازیگر سینما و تلویزیون دیروز جمعه طی پستی اینستاگرامی در صفحه ی شخصی اش از ابتلای خود به ویروس کرونا خبر داد.

بهاره رهنما به کرونا مبتلا شد

رهنما در این پست نوشت:

«جمعه تون به شادی… روز هفتم قرنطینه و روز چهاردهم علائم بیماری کورونا رو با لطف ‌ و یاری خداوند،دعای مادرم و خانواده و همسر مهربانم ،دوستان و نزدیکانم و الطاف ائمه و فرشتگان در منزل میگذرونم، چون عادت ندارم جز شادی و خبر خوب چیزی رو منتشر کنم خواستم بگم رو به بهبودی ام و از فردا تا آخرین روز قرنطینه براتون از تجربیاتم در لایو های یک روز در میان خواهم گفت ،ممنونم از طب سنتی و بانیان به خیرش و طبیب شیروند و دکتر خوبم دکتر قاسم عظیمی و خانم دکتر خیر اندیش مهربان و سی تی اسکن دقیق بیمارستان فرمانیه تهران … فالله خیر حافظا…»

اما دیگر بازیگر ایرانی که خبر ابتلای او به بیماری کووید-۱۹ اخیراً منتشر شد کیانوش گرامی است. گرامی که هنوز در بیمارستان بستری است در تماسی تصویری با خبرنگار صدا و سیما که گزارش آن در بخش خبری تلویزیون هم پخش شد، از تجربه ی سخت ابتلا به ویروس کرونا گفت و با اشاره به بی توجهی خود نسبت به رعایت توصیه های بهداشتی، عاجزانه از مردم درخواست کرد خطر این بیماری را جدی بگیرند.

پیش از این هم لیلا بلوکات، بازیگر تلویزیون در اواخر خرداد ماه با انتشار متنی در استوری اینستاگرامش از ابتلای خود به بیماری کرونا خبر داده بود. بلوکات در طی مدت بیماری خود در چند لایو اینستاگرامی و مصاحبه هم شرکت و از تجربه ی ترسناک خود در مبارزه با بیماری کووید-۱۹ صحبت کرد.

او در مصاحبه ای با رادیو تهران در زمان بیماری خود گفته بود: «تا آخرین لحظه به خودم می‌گفتم که امکان ندارد کرونا باشد، حتماً سرماخوردگی است. روزی که زنگ زدند و به من گفتند که کرونای شما مثبت است، باورم نمی‌شد، اما نترسیدم. زمانی ترسیدم که بینایی‌ام را از دست دادم. یک هفته بود که بیمار بودم اما خبر را عمومی نکردم. زیر نظر دکتر بودم در خانه. اول فکر می‌کردم نباید اطلاع دهم. یک روز آنقدر سرفه کردم که ناگهان دیدم دیگر نمی‌بینم و جلوی چشمم تار است. آنجا بود که ترسیدم و به گریه افتادم. به خودم می‌گفتم که امشب را به صبح نمی‌رسانم. اما بعد از حدود دو ساعت آرام آرام بینایی‌ام برگشت. در آن دو ساعت جهنم را از سر گذراندم.»

بلوکات بعد از تقریباً یک ماه درگیری با ویروس کرونا، روز گذشته در اینستاگرام خود بالاخره از منفی شدن تست کرونای خود و رهایی اش از این بیماری سخت خبر داد.

اما گلاب آدینه و دخترش، نورا هاشمی هم در اواخر اردیبهشت ماه با انتشار ویدئویی اعلام کردند هر دو به کرونا مبتلا شده بودند. مادر و دختر مشهور سینمای ایران در این ویدئو تجربه ی خود در مواجهه با بیماری کووید-۱۹ را تشریح کردند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو