درآمد سلبریتی ها برای بازی یک فیلم از نوید محمدزاده تا الناز شاکردوست

منبع: پرشین وی

72

1399/4/21

14:51


در این ویدئو درآمد سلبریتی ها برای بازی در یک فیلم را می بینید

درآمد سلبریتی ها برای بازی یک فیلم از نوید محمدزاده تا الناز شاکردوست

بازیگران و سلبریتی های ایرانی همیشه مورد توجه رسانه ها و مردم قرار می گیرند و جزئی ترین مسائل خصوصی آنها نیز مورد توجه قرار می گیرد. امروز در پرشین وی می خواهیم درباره درآمد سلبریتی ها در ایران صحبت کنیم و ببینیم کدام بازیگر چه مقدار دستمزد می گیرد.

درآمد سلبریتی ها در ایران

در این مطلب می خواهیم به میزان دستمزد بازیگران برای یک فیلم بپردازیم.

ویدئو میزان درآمد بازیگران در ایران

جزئیات بیشتر درباره انتشار جدول دستمزدهای بازیگران

این هم یک اصل نانوشته است که بازیگران علاقه چندانی ندارند دستمزد آن‌ها رسانه‌ای شود.
طبیعتا حق هم دارند، چون مشمول حریم شخصی و قرارداد هم یک تعامل دوطرفه
میان بازیگر و تهیه‌کننده است. اما وقتی قاعده درآمد سلبریتی ها تا این اندازه افسارگسیخته
می‌شود که بازیگری برای یک ماه حضور در اثری، به اندازه ۱۰ سال حقوق یک
کارمند و شاید هم بیشتر، دستمزد دریافت می‌کند، قاعدتا دیگر این حریم
خصوصی و پنهان‌کاری‌ها توجیه عقلانی و شرعی ندارد.

درآمد سلبریتی ها

درآمد سلبریتی ها در ایران

وقتی درصد بسیاری از مردم، از فلان بازیگر می‌خواهند به‌واسطه دریافت دستمزد از اثری که به پولشویی متهم است، توضیح داده و آن بازیگر زبان به فحاشی و توهین باز می‌کند، قطعا باید اقدامات عملی مناسب و درخوری برای مقابله با وی صورت بگیرد. این قضیه، آشکارا تبعیض بزرگی است که به‌نفع بازیگران و به ضرر بدنه سینما و دیگر صنوف زحمتکش آن در جریان است. وقتی یک متخصص مجبور می‌شود با ماهی پنج میلیون تومان در پروژه‌ای سینمایی حضور داشته باشد که بازیگرش ۷۰۰ میلیون دستمزد گرفته، آیا این جز تبعیض طبقاتی، می‌تواند معنای دیگری داشته باشد؟

میزان دستمزدهای بازیگران

قطعا انتشار جدول حدود دستمزد سلبریتی‌ها خوشایند آن‌ها نخواهد بود. اما باید به این اتفاق مهم پشت‌پرده نیز اشاره کنیم که برخی از بازیگران، از انتشار چنین جدولی، ناراحت که نمی‌شوند هیچ، بلکه خوشحال هم می‌شوند، چون برخی از این جداول، براساس اظهارات مدیران تولید بسته می‌شود و مثلا رقم کذایی قرارداد در آن جدول لحاظ می‌شود یعنی همان چیزی که بازیگر می‌خواهد و این سبب می‌شود تا بازیگر واقعا فکر کند که دستمزد او همین اندازه است. دیگر تهیه‌کنندگان هم تصور می‌کنند دستمزد جدید فلان بازیگر به همین اندازه بالا رفته است.

درآمد سلبریتی ها

جدول درآمد سلبریتی ها

یکی از همین مدیران تولید که نخواست اسمش فاش شود، گفت انتشار این جدول باعث می‌شود که بازیگران با مشاهده جدول دستمزد، اقدام به افزایش دستمزد خود کنند، چون خود را از فلان بازیگر کمتر نمی‌بینند. این در‌حالی است که گاهی بازیگری که رقم قرارداد وی ۷۰۰ میلیون تومان بوده است و دستمزد واقعی‌اش ۵۰۰ میلیون، وقتی مقــــــــابل مدیر‌تولید یا تهیه‌کنـــــــنده‌ای نشسته که با وی دوستی دیرینه یا صمیمیتی دارد، به ۳۰۰ میلیون تومان هم رضایت می‌دهد.

اینستاگرام و باشگاه خبرنگاران

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو