جانی دپ با خون خود روی آینه چه نوشت؟/ عکس

منبع: ایران آرت

91

1399/4/21

19:15


ایران آرت: جانی دپ روزنامه های گروه خبری "روپرت مرداک" غول رسانه ای و "دَن ووتون" را بخاطر مقاله ای که وی به تاریخ ۲۷ آوریل ۲۰۱۸ در وبسایت "سان" منتشر کرده و او را با عنوان "دست بزن"(برای همسر) یا "همسر کتک زن" توصیف کرده بود، را تحت پیگرد قضایی قرار داده است.

جانی دپ با استفاده از خون خود که از نوک انگشت بریده اش میچکید روی آیینه نوشت: جلسه استماع دادگاه در روز پنجشنبه، سومین روز دادگاه علیه ناشر روزنامه "سان" در لندن.

جانی دپ انکار می کند که با خشونت با همسر سابقش "اَمبر هرد" رفتار کرده است. آن ها از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۷ زن و شوهر بودند.

به گزارش فارس، دپ با ارائه شواهد در دادگاه سلطنتی لندن گفت که امبر هرد یک بطری به سمت من پرتاب کرد و به دستم خود و انگشتم کاملا آسیب دید طوری که استخوان انگشتم کاملا پیدا بود. با این وجود "امبر هرد" زخمی کردن انگشت جانی دپ را انکار می کند.

"ساشا واس" وکیل روزنامه "سان" پرسید: جراحت انگشت شما خیلی جدی بود. مگه نه؟ و بسیار دردناک؟ دپ تایید کرد و خانم واس پرسید پس چرا فورا به اورژانس زنگ نزدید؟ چون این جراحت ساعت ها و ساعت ها قبل از تماس شما برای هر گونه کمک بوده است.

1

این حادثه در خانه ای اجاره ای در استرالیا در زمان فیلمبرداری "دزدان دریایی کارائیب" اندکی پس از عروسی آنها در فوریه ۲۰۱۵ رخ داد.

دپ می گوید او حال و روح خوبی در زمان فیلمبرداری "دزدان دریایی کارائیب" نداشته است. 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو