عکس های دیده نشده از برد پیت؛ از جوانی تا میانسالی

عکس های دیده نشده از برد پیت؛ از جوانی تا میانسالی


منبع: روزیاتو

303

1399/4/22

01:45


عکس های دیده نشده از برد پیت

عکس های دیده نشده از برد پیت عنوان مطلبی است که می‌خواهیم سرگذشت زندگی حرفه‌ای و خصوصی این بازیگر را برایتان با آلبومی از عکس‌های نایاب او شرح دهیم. می‌توان به جرأت گفت سی سال تمام است که برد پیت کانون توجه رسانه‌ها بوده، گرچه از زندگی شخصی او فقط روابطش رسانه‌ای شده. برد پیت که هم بسیار جذاب است و هم استعدادی بی‌نظر دارد یکی از ستاره‌های صنعت سینماست. در این مطلب عکس های دیده نشده از برد پیت را برایتان آماده کرده‌ایم تا از این بازیگر سرشناس بیشتر بدانید.

۱ – پیش از شهرت

عکس های دیده نشده از برد پیت

یکی از عکس های دیده نشده از برد پیت به پیش از شهرتش برمی‌گردد، هنگامی که ساکن لس‌آنجلس بود. او متولد ایالت میسوری است و کالج را رها کرد و به غرب آمریکا رفت تا برای خودش شهرتی دست و پا کند.

۲ – نخستین نقش: ۱۹۸۸

عکس های دیده نشده از برد پیت

نخستین نقشی که برد پیت بر عهده داشت در تیتراژ پایانی فیلم با عنوان «پسر کنار ساحل» ظاهر شد. او سپس در سریال‌های کمدی موقعیت به صورت مهمان بازی می‌کرد.

۳ – رابطه‌ی دوستانه از طریق بازیگری

عکس های دیده نشده از برد پیت

پیت با همکارش، شِیلین مک‌کال که نقش مقابل او را در سریال دالاس بر عهده داشت دوست شد. این سریال دومین اثری بود که برد پیت در آن حضوری رسمی داشت.

۴ – خیریه‌ای برای کودکان بیمار

عکس های دیده نشده از برد پیت

در این عکس که یکی دیگر از عکس های دیده نشده از برد پیت است او را همراه شیلین مک‌کال و شخصیت کارتونی گوفی می‌بینید که در خیره‌ای برای کودکان بیمار شرکت کردند، مراسمی که در فوریه‌ی سال ۱۹۸۸ برپا شده بود. در این زمان برد پیت ۲۴ ساله بود و مک‌کال فقط ۱۵ سال داشت.

۵ – رابطه‌ی جدید

عکس های دیده نشده از برد پیت

برد پیت در مراسم اکران فیلم «داغ سرخ» همراه جیل شولِن بود و بدین‌ترتیب دوستی‌اش با او را رسماً اعلام کرد. آن‌ها در دوران فیلمبرداری فیلم «طبقه‌ی برنده – Cutting Class» با هم آشنا شدند.

۶ – نخستین تجربه‌ی عشقی

عکس های دیده نشده از برد پیت

برد پیت و جیل شولن سال ۱۹۸۹ با هم نامزد کردند اما رابطه‌شان پس از نامزدی فقط سه ماه دوام آورد. پیت در مصاحبه‌ای در سال ۲۰۱۱ مطرح کرد که آن زمان قرار شد به بوداپست برود تا نامزدش را ببیند اما پس از آنکه با او ملاقات کرد شولن به او گفت عاشق کارگردانش شده و جفتشان تصمیم به جدایی گرفتند. برد پیت جدایی‌اش از شولن را نخستین شکست عشقی‌اش عنوان کرده.

۷ – بازیگر مهمان – ۱۹۸۹

عکس های دیده نشده از برد پیت

ژانویه‌ی سال ۱۹۸۹ بود که پیت در سریال «شاگر اول – Head of the Class» جلوی دوربین رفت. او پس از جدایی از شولن با رابین گیوِنز»، از بازیگران همین سریال، وارد رابطه شد.

۸ – بازیگر مهمان – ۱۹۸۹

عکس های دیده نشده از برد پیت

فوریه‌ی سال ۱۹۸۹ برد پیت در فصل چهارم سریال Growing Pains به صورت مهمان جلوی دوربین رفت. این عکس نیز یکی دیگر از عکس های دیده نشده از برد پیت محسوب می‌شود.

۹ ) فرش قرمز – ۱۹۸۹

عکس های دیده نشده از برد پیت

اگر برای شما هم عجیب است که چرا برد پیت در این عکس همراه کریستینا اَپِل‌گِیت تا این حد ناراحت به نظر می‌رسد، دلیلش این است که به گفته‌ی خود او قرار بود که مراسم اِم‌تی‌وی آواردز را همراه هم باشند اما کریستینا او را رها کرد و با فرد دیگری همراه شد.

۱۰ ) همچنان بازیگر مهمان در سال ۱۹۸۹

عکس های دیده نشده از برد پیت

اکتبر سال ۱۹۸۹ برد پیت در یکی از قسمت‌های سریال «سی‌وچند ساله – Thirtysomething» جلوی دوربین رفت. ظاهر جذاب او در هالیوود بسیار کمک‌احوالش بود اما به گفته‌ی خودش ظاهر او در پیشنهاداتی که به او می‌شد تأثیر داشت. سال ۲۰۰۷ بود که او در مصاحبه‌ای اعلام کرد: «اوایل کارم مجبورم می‌کردن سریال‌های کمدی بازی کنم اما واقعاً علاقه‌ای به این کار نداشتم. می‌خواستم وارد سینما بشم و به تدریج برام اتفاق افتاد. اما بعد تونستم نقش اول سینما باشم.»

۱۱ ) فعالیت‌های جنبی

عکس های دیده نشده از برد پیت

برد پیت پیش از آنکه در سینما به شهرت برسد شغل‌های مختلفی داشت تا بتواند زندگی‌اش را بچرخاند. یکی از همین فعالیت‌های جنبی او این بود که جلوی رستوران اِل پولو لوکو لباس مرغ می‌پوشید و برای این رستوران تبلیغ می‌کرد.

۱۲ ) عشق دوم

عکس های دیده نشده از برد پیت

برد پیت سال ۱۹۹۰ و در سن ۲۷ سالگی عاشق جولیت لوئیس ۱۷ ساله شد اما این رابطه‌اش هم سه سال بیشتر دوام نیاورد.

۱۳ ) برد پیت همراه مایکل راپاپورت در جایزه‌ی ایندیپندنت اِسپیریت

عکس های دیده نشده از برد پیت

این دو بازیگر جزئی از بازیگران فیلم «داستان عشق واقعی» به کارگردانی تونی اسکات و نویسندگی تارانتینو در سال ۱۹۹۳ بودند.

۱۴ ) تیپ خاص

عکس های دیده نشده از برد پیت

یکی از مهمترین ویژگی‌های برد پیت در آن دوران موهایش بود و اینکه لباس‌ها خاص می‌پوشید.

۱۵ ) برد پیت و جیتکا پوهولدِک – ۱۹۹۴

در این عکس برد پیت را همراه دوست آن زمانش، جیتکا پوهولدک می‌بینید. پوهولدک مدل بود. این دو در مراسم اکران فیلم «افسانه‌های خزان» همراه هم حضور یافتند. برد پیت در مصاحبه‌ای در مورد فیلم پیشینش به نام «مصاحبه‌ای با خون‌آشام» گفته بود فیلم افسانه‌های خزان را بیشتر دوست داشت چون در فیلم مصاحبه‌ای با خون‌آشام بنا به نقشش فقط شب‌ها باید بازی می‌کرد و همین موضوع کل روز او را خراب می‌کرد.

۱۶ ) موفقیت‌های پی در پی – ۱۹۹۵

عکس های دیده نشده از برد پیت

برد پیت در اواسط دهه‌ی ۹۰ میلادی سال‌های پرکاری را پشت سر می‌گذاشت. او در این مدت در فیلم «هفت» دیوید فینچر بازی کرد که یکی از آثار درخشان در کارنامه‌اش محسوب می‌شود.

۱۷ ) ازدواج دوم – ۱۹۹۵

عکس های دیده نشده از برد پیت

برد پیت و گویین پالترو در صحنه‌ی فیلم‌برداری فیلم «هفت» با هم آشنا شدند و کمی بعد با هم نامزد کردند اما سال ۱۹۹۷ جدا شدند.

۱۸ ) عکس خانوادگی – ۱۹۹۷

عکس های دیده نشده از برد پیت

پیت همراه پدر و مادرش، ویلیام و جین پیت، و همسر سابقش گویین پالترو در مراسم اکران فیلم «متعلق به شیطان» حضور یافت. گویین پالترو بعدها در سال ۲۰۱۹ در مورد همین عکس به شوخی گفت «پیت دوست داره شبیه نامزدهاش باشه، شایدم برعکس!»

۱۹ ) برد پیت همراه ژان-ژاک آنو

عکس های دیده نشده از برد پیت

از میان عکس های دیده نشده از برد پیت می‌توان به این عکس اشاره کرد که مربوط به اکران فیلم«هفت سال در تبت» است، فیلمی که ژان-ژاک آنو، کارگردانش بود و اینجا کنار برد پیت ایستاده. با توجه به دیدگاه فیلم در مورد حکومت چین، برد پیت و آنو از ورود به چین منع شدند اما بعدها در سال ۲۰۱۴ بود که برد پیت همراه همسر سابقش، آنجلینا جولی، وارد چین شد.

۲۰ ) ستاره‌ی هالیوود – ۱۹۹۸

عکس های دیده نشده از برد پیت

این عکس نیز مربوط به آوریل ۱۹۹۸ است و مراسمی را نشان می‌دهد که به افتخار فیلم «تاپ گان یا اسلحه‌ی برتر» برگزار شده. پیت و کروز در فیلم «مصاحبه‌ای با خون‌آشام» با هم هم‌بازی بودند. سال ۲۰۱۹ نیز تارانتینو در پادکستی اعلام کرد چیزی نمانده بود تام کروز نقش برد پیت را در فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» از او بقاپد.

۲۱ ) زوجی که کانون توجه رسانه‌ها شدند – ۱۹۹۹

عکس های دیده نشده از برد پیت

گفته‌ها حاکی از آن است که سال ۱۹۹۸ برد پیت از مدیر برنامه‌اش می‌خواهد تا با هماهنگی مدیر برنامه‌ی جنیفر آنیستون ملاقاتی میانشان ترتیب دهند. در این عکس این زوج در حال خروج از کلوپ شبانه‌ای هستند که برد پیت در فوریه‌ی ۱۹۹۹ جشن تولدی مفصل برای آنیستون ترتیب داده بود.

۲۲ ) ازدواج سوم – ۱۹۹۹

عکس های دیده نشده از برد پیت

این عکس که یکی دیگر از عکس های دیده نشده از برد پیت است مربوط به سال ۱۹۹۹ می‌شود. در نوامبر سال ۱۹۹۹ بود که جنیفر آنیستون در کنسرت استینگ حلقه‌ی نامزدی‌اش را نشان می‌دهد. برد پیت و جنیفر آنیستون در سال ۲۰۰۰ ازدواج کردند.

۲۳ ) اسکار سال ۲۰۰۰

عکس های دیده نشده از برد پیت

یکی از شاخصه‌های برد پیت لبخند اوست اما کمتر کسی می‌داند که دندانش شکسته. او در مصاحبه‌ای اعلام کرد که «کلاس چهارم بودم و مریض شده بودم، تب داشتم و هذیان می‌گفتم. توی حمام بیهوش شدم و وقتی بهوش اومدم دیدم دندونم شکسته.» در فیلم «باشگاه مشت‌زنی» نیز دندان جلویش شکست.

۲۴ ) دوستی‌های هالیوودی

عکس های دیده نشده از برد پیت

عکس برد پیت و جیم کری در آوریل ۲۰۰۳ را می‌بینید که در مراسم جوایز برگزیده‌ی کودکان نیکِلودین حاضر شده‌اند. سال ۲۰۰۹ بود که جیم کری در در برنامه‌ی چِلسی لِیتلی گفت «برد پیت همیشه کار درست‌و انجام می‌ده.»

۲۵ ) کمپین تبلیغاتی سیاسی

عکس های دیده نشده از برد پیت

در اکتبر سال ۲۰۰۴ برد پیت به کمپین تبلیغاتی جان کری در دانشگاه میسوری پیوست. او برای ۱۷۰۰ دانشجو سخنرانی کرد و از آن‌ها خواست مشکلات پیش‌رو را برای انتخابات سال ۲۰۰۴ درک کنند.

۲۶ ) آخرین عکس پیت با آنیستون

عکس های دیده نشده از برد پیت

این عکس مربوط به سپتامبر سال ۲۰۰۴ است که این دو بازیگر در مراسم امی حاضر بودند. این عکس را می‌توان جزئی از آخرین عکس‌هایی دانست که پس از آن پایان رابطه‌ی این زوج اعلام شد. برد پیت و جنیفر آنیستون در ژانویه‌ی سال ۲۰۰۵ جدایی‌شان را اعلام کردند. البته همان زمان نیز شایعاتی به گوش می‌رسید که برد پیت با آنجلینا جولی رابطه‌ای مخفیانه داشته.

۲۷ ) نخستین همراهی پیت با آنجلینا جولی

عکس های دیده نشده از برد پیت

نخستین بار در مارس سال ۲۰۰۵ بود که برد پیت و آنجلینا جولی همراه هم در ظاهر شدند. این عکس مربوط به تبلیغات فیلم «خانم و آقای اسمیت» است.

۲۸ ) مراسم اکران فیلم «خانم و آقای اسمیت» – ۲۰۰۵

عکس های دیده نشده از برد پیت

گرچه این دو زوج تلاش زیادی می‌کردند تا چندان به هم نزدیک نشوند اما نتوانستند رسانه‌ها را خام رفتار خود کنند.

۲۹ ) نخستین فرزند برد پیت – ۲۰۰۶

عکس های دیده نشده از برد پیت

در نوامبر سال ۲۰۰۶ این زوج جوان اعلام کردند که فرزندی در راه دارند.

۳۰ ) اثر دست هالیوود – ۲۰۰۷

عکس های دیده نشده از برد پیت

برد پیت در تور کنفرانس خبری «سیزده یار اوشن» بود که به مناسبت بزرگداشت او اثر دستش را در تئاتر چینی گرامَن هالیوود ثبت کردند.

۳۱ ) نخستین دوقلوی برد پیت و آنجلینا جولی – ۲۰۰۸

عکس های دیده نشده از برد پیت

در مراسم ۶۱امین جشنواره‌ی فستیوال کن این زوج هنرپیشه اعلام کردند که دوقلویی در راه دارند. از آنجایی که این زوج در آن زمان سه کودک دیگر را به فرزندخواندگی گرفته بودند ورود دوقلویشان به این معنا بود که خانواده‌ای هشت نفره خواهند داشت.

۳۲ ) مراسم عروسی – ۲۰۱۴

عکس های دیده نشده از برد پیت

برد پیت و آنجلینا جولی در آگوست سال ۲۰۱۴ ازدواج کردند و مراسمشان نیز بسیار کوچک بود و همراه فرزندانشان در فرانسه این مراسم را جشن گرفتند.

۳۳ ) برد پیت به همراه پسرش، ناکس – ۲۰۱۵

عکس های دیده نشده از برد پیت

این عکس همراهی برد پیت و پسرش را به تصویر کشیده که اتفاق نادری است. این پدر و پسر در این عکس در رقابت‌های جایزه بزرگ موتوجی‌پی انگلستان هستند و پیت از گذشته‌ها به این مسابقات علاقه‌ی بسیاری داشته و نیز گویندگی و تهیه‌کنندگی مستند «Hitting the Apex» را در کارنامه‌ی هنری‌اش دارد.

۳۴ ) مشکلات زناشویی – ۲۰۱۵

عکس های دیده نشده از برد پیت

برد پیت و آنجلینا جولی در سپتامبر سال ۲۰۱۶ جدایی‌شان را رسماً اعلام کردند. آن‌ها پیش از جدایی‌شان در فیلم «دریاکنار» با هم همکار بودند که البته فیلم موفقی به حساب نمی‌آید. آنجلینا جولی در سال ۲۰۱۷ در مصاحبه‌ای با هالیوود ریپورتر اعلام کرد: «دوست داشتم با هم یه کار جدی داشته باشیم. فکر می‌کردم راه مناسبی باشه تا با هم ارتباط بگیریم. به نوعی همین اتفاق افتاد و البته چیزهای دیگه‌ای هم از هم فهمیدیم. اما فضا بینمون، فضای سنگینی بود و ارتباطی با فیلم نداشت.»

۳۵ ) روزی روزگاری در هالیوود – ۲۰۱۸

عکس های دیده نشده از برد پیت

۳۶ ) برد پیت و لئوناردو دیکاپریو

عکس های دیده نشده از برد پیت

این دو بازیگر پرآوازه در فیلم «روزی روزگاری در هالیوود» با هم هم‌بازی شدند اما به گفته‌ی برد پیت، هر جفتشان در سال‌های دور و ابتدای زمان بازیگری‌اش، در سریال «Growing Pains» با هم هم‌کار بودند اما هرگز همدیگر را در محل فیلمبرداری ندیده بودند.

دیگر مطالب خواندنی:

خواستنی ترین بازیگران سینما در عصر طلایی هالیوود

بازیگران خردسال هالیوودی که هنوز در هالیوود سروری می‌کنند

فیلم های خاطره انگیز هالیوود که بنا به ناهنجاری‌های اجتماعی فراموش شدند

قالی کرمان هالیوودی: بازیگران هالیوودی مشهور که در گذر زمان جذاب‌تر شدند

هر آنچه که باید در مورد کیانو ریوز بدانید؛ سرگذشت پرفراز و نشیب جنتلمن هالیوود

زوج های هالیوودی که چهره های مشهوری بانی آشنایی شان بودند

صداسازی فیلم های مشهور هالیوودی چطور انجام می شود + ویدیو

با مادران سلبریتی های هالیوودی آشنا شوید

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو