طراحی نور مخفی اتاق خواب کودک با خلاقیت های زیبا

طراحی نور مخفی اتاق خواب کودک با خلاقیت های زیبا


منبع: دکوراسیون

582

1399/4/22

02:03


اهمیت نورپردازی در دیزاین دکوراسیون منزل بر هیچ فردی پوشیده نمی باشد و نورپردازی ها باعث می شوند تا طراحی داخلی منزل زیبا و جذاب تر به نظر برسد همچنین شما می توانید به کمک نورپردازی مناسب فضای منزل تان را رمانتیک و زیباتر کنید. در ادامه ایده هایی برای نور مخفی اتاق کودک را پیش رو خواهید داشت که امیدواریم مورد توجه تان قرار بگیرند.

طراحی نور مخفی اتاق کودک با ایده های خلاقانه

امروزه نورپردازی مخفی در دکوراسیون خانه های ایرانی جایگاه ویژه ای پیدا کرده است و اگر شما تمایل دارید فضایی آرامش بخش را در اتاق خواب های منزل تان ایجاد نمایید بهتر است از نور مخفی در اتاق خواب استفاده نمایید.

ایده هایی برای نور مخفی در اتاق خواب

دیزاین نور مخفی در اتاق کودکان با روش های مختلف

سقف و دیوارها یکی از پرکاربردترین مکان ها برای اجرای نورپردازی مخفی به شمار می روند و شما می توانید به راحتی در این قسمت از اجزای اتاق کودک نوری مخفی و خیره کننده ای را ایجاد نمایید.

توجه داشته باشید که نور مخفی نمی تواند نور مورد نیاز در اتاق را فراهم کند از این رو بهتر است از لامپ آویز یا لوستر نیز استفاده نمایید همچنین نورپردازی مخفی قادر است به سبک دکوراسیون داخلی جلوه سایه روشن ببخشد.

اجرای دکوراسیون داخلی

دیزاین نور مخفی در اتاق خواب

دیزاین نورپردازی در اتاق خواب

روش هایی برای ایجاد نورپردازی مخفی در اتاق خواب

نورپردازی مخفی در فضای اتاق خواب

طراحی نورپردازی در اتاق خواب

نورپردازی مخفی اتاق خواب

نورپردازی اتاق خواب

بهترین مکان برای طراحی نورپردازی مخفی اطراف تخت خواب و زیر شلف ها و اطراف کمد می باشد و اگر شما تمایل دارید زیر شلف را نورپردازی کنید بهتر است زیر هر طبقه را به صورت کاربردی نور مخفی ایجاد نمایید تا وسایل دکوری تان به صورت زیبا و منحصر به فرد نمایش داده شوند.

برای طراحی نورپردازی اتاق خواب به صورت مخفی می توانید از نوارهای ال ای دی استفاده نمایید که این نوارها اغلب در پشت کناف یا سقف کاذب به کار برده می شوند. نورپردازی مخفی اتاق کودکان را می توانید به کمک انواع لامپ های رنگی انجام دهید و فضایی بی نظیر و جذاب را در اتاق فرزند خود ایجاد نمایید.

نورپردازی مخفی در هنگام شب فضای اتاق کودک را تا حدودی روشن نگه می دارد بنابراین اگر کودک شما از خوابیدن در اتاقش هراس دارد می توانید این نوع نورپردازی را ایجاد نمایید و فضای اتاق او را در هنگام شب روشن تر نگه دارید.

ایجاد نور مخفی در اتاق خواب

نورپردازی مخفی در فضای اتاق خواب

نور مخفی در سقف اتاق خواب

نور مخفی در سقف اتاق خواب

نور مخفی اتاق خواب کودک

طراحی نورپردازی برای اتاق خواب

در این مطلب با انواع ایده ها برای ایجاد نورپردازی مخفی شیک و کاربردی در اتاق کودکان آشنا شدید که امیدواریم با الگوبرداری از آن ها بتوانید فضایی بی نظیر و جذاب را در اتاق فرزند خود ایجاد نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو