دانلود بازی Stoneshard v0.5.8.7 برای کامپیوتر – نسخه GOG

دانلود بازی Stoneshard v0.5.8.7 برای کامپیوتر – نسخه GOG


منبع: دانلود ها

141

1399/4/22

04:05


بازی Stoneshard یک تجربه مبتنی بر چالش‌های هیجان انگیز است که در دنیای جهان باز جریان دارد. بازی مربوط به زندگی فراموش نشدنی یک مزدور قرون وسطی است و تجربه‌ای سخت و هیجان انگیز انتظار وی را می‌کشد. او به سرتاسر پادشاهی سفر می‌کند و قراردادهای مهمی را هم امضا می‌کند. او جنگ را انتخاب کرده است و به‌همین علت با شخصیت‌های زیادی روبرو می‌شود که محدودیتی در بلندپروازی خود ندارند. جنگ همیشه نشانه‌های خود را روی شهرها جا می‌گذارد و ویران شدن روستاها، اتفاقی عادی است که رخ می‌دهد. هیولاها آزاد می‌شوند و جاده‌های قدیمی را به متروکه‌هایی ترسناک تبدیل می‌کنند. در این بازی شما به آلدور سف خواهید کرد و گذشته‌ای را مشاهده خواهید کرد که چیزهای عبرت‌آموزی برای شما دارد.

Stoneshard v0.5.8.7 (Early-Access) PC-GOG

دانلود-بازی-Stoneshard

مطالب مرتبط

بازی Stoneshard از یک بخش توسعه کاراکتر برخوردار است و بیش از ۱۰۰ توانایی و ۲۰۰ قطعه تجهیزات در اختیارتان خواهد بود. سعی کنید با توجه به سبک مبارزه‌ای که دارید، شخصیت خود را توسعه داده و در نبردها بهترین عملکرد خود را داشته باشید. جناح‌های دشمن، هرکدام دارای نیروهای خاصی هستند و می‌توانند شما را به دردسر بیندازند. ارواح و هیولاهایی را در بازی می‌بینیم که رویکرد تاکتیکی خاص خود را دارند. حیوانات در بازی به شما حمله می‌کنند و زندگی ‌تان را در خطر می‌اندازند. سیستم سلامتی شما تنها بسته به ضرباتی نیست که از دشمنان خود دریافت می‌کنید، بلکه شامل بیماری‌های منتقل شده از حیوانات نیز می‌شود و باید تسلط عمیقی روی دوا و درمان خود داشته باشید. خونریزی ‌ها می‌توانند تاثیرات مخربی روی بدن شما داشته باشند و باید با تسلط کامل، بتوانید از خودتان مراقبت کنید. سیستم روانی شخصیت بازی نیز تاثیر مشخصی روی حالات روحی شما خواهد داشت. باید روحیه خود را در هنگام نبرد حفظ کنید و اجازه ندهید که پارانویا روی شما تاثیر بگذارد.

info

Stoneshard is a challenging turn-based RPG set in an open world. Experience the unforgiving life of a medieval mercenary: travel across the war-torn kingdom, fulfill contracts, fight, mend your wounds and develop your character without any restrictions.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7/8/10

Processor: Intel Core 2 Duo E6320 or equivalent

Memory: 2 GB RAM

Graphics: GeForce 7600 512 Mb or equivalent

DirectX: Version 10

Storage: 500 MB available space

Sound Card: DirectX compatible sound card

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7/8/10

Processor: Intel Core 2 Duo E6320 or equivalent

Memory: 2 GB RAM

Graphics: GeForce 7600 512 Mb or equivalent

DirectX: Version 10

Storage: 500 MB available space

Sound Card: DirectX compatible sound card

راهنمای نصب

1) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و به نصب بازی بپردازید.

2) بازی به صورت DRM-Free می باشد و نیازی به کرک ندارد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

توضیحات: نسخه پیش رو به صورت دسترسی زودتر از هنگام (Early Access) می باشد و نسخه نهایی نیست. آپدیت ها تا هفتم می 2020 – هجدهم اردیبهشت 1399 در این نسخه لحاظ شده است.

——————-

دانلود بازی Stoneshard v0.5.8.7 Early-Access-GOG


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو