دانلود بازی GemCraft Frostborn Wrath v.1.1.2b برای کامپیوتر – نسخه GOG

دانلود بازی GemCraft Frostborn Wrath v.1.1.2b برای کامپیوتر – نسخه GOG


منبع: دانلود ها

61

1399/4/22

04:35


بازی GemCraft Frostborn Wrath سفر هیجان انگیزی در اماکن مختلفی است که چیدن استراتژیک حمله و دفاع در آن حرف اول را می‌زند. زمانی برای تعلل وجود ندارد و شما باید دانش خود را دوباره بازنگری کنید. سعی کنید از سلاح‌ها و سپرهای مختلف استفاده کرده و نیروهای خود را به خط کنید. از ساختمان‌های متنوع استفاده کرده و آن‌ها را تبدیل به سلاحی کشنده برای دشمنان خود کنید. دشمنان شیطانی شما راهی جلوی شما قرار نمی‌دهند و این تنها شما هستید که می‌توانید به سراغ ارتش آن‌ها بروید. قوی‌تر از همیشه نیروهای خود را جمع کرده و در برابر تاریکی قد علم کنید. این بازی در فضای فانتزی و استراتژیکی جریان دارد و یک تجربه دفاع از قلعه عالی در فضای آنلاین خواهد بود. شما باید ترکیبی از سازه‌های خود را در محیط بازی قرار داده و دستور حمله و دفاع به نیروهای خود بدهید.

GemCraft Frostborn Wrath v.1.1.2b PC-GOG

دانلود-بازی-GemCraft-Frostborn-Wrath

در بازی GemCraft Frostborn Wrath می‌توانید پازل‌های زیاید را حل کرده و داستانی حماسی را روایت‌گر باشید. این اثر پنجمین فصل از کلیت بازی است و ویژگی‌های مهمی همچون دارا بودن ۱۰۰ میدان نبرد جنگی دارد. گرمای شدید، یخ بندان طولانی و محیط‌های دیگر، شرایط جنگی متفاوتی را روبروی شما قرار خواهند داد و شما باید برطبق آن‌ها بتوانید تصمیم‌ گیری‌های صحیح استراتژیک داشته باشید. مهارت‌های شما روز به روز گسترش پیدا می‌کند و باید تا می‌توانید خودتان را تقویت کنید. قدرت خود را افزایش داده و جلوه‌هایی از نبرد در جهان واقعی را به نمایش گذارید. حریفان شما بازیکنان واقعی هستند و بنابراین نباید هیچ رحمی داشته باشید. این نبردها کاملا غیرقابل پیش بینی هستند و شما در چنین شرایطی باید باهوش عمل کنید. سعی کنید تصمیم خود را برطبق داشته‌های خود چیده و اگر دشمن را قدرتمندتر از خود می‌پندارید، از تاکتیک‌های دفاعی استفاده کنید.

info

The epic tower defense journey continues with GemCraft – Frostborn Wrath. You have finally broken free from your frozen prison, and while your body is still numb of cold, there is no time to lose. Reclaim your knowledge of wizardry, create versatile gems, and place them into various buildings to turn them into deadly weapons. Repel the waves of monster horde attacks, and face sinister enemies as you fight your way back towards the Spiritforge. The Forgotten is already on her way there, gathering a demonic army and getting stronger than ever. Can you stand your ground against the growing darkness?

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7/8

Processor: Intel Core i5

Memory: 4 GB RAM

Storage: 300 MB available space

سیستم پیشنهادی:

 

OS: Windows 10

Processor: Intel Core i7

Memory: 8 GB RAM

Storage: 300 MB available space

راهنمای نصب

1) فایل فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و به نصب بازی بپردازید.

2) بازی به صورت DRM-Free می باشد و نیازی به کرک ندارد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی GemCraft Frostborn Wrath v.1.1.2b-GOG با لینک مستقیم


نظرات


تصویری


ویدئو