دانلود بازی The Wind Road برای کامپیوتر – نسخه HOODLUM

دانلود بازی The Wind Road برای کامپیوتر – نسخه HOODLUM


منبع: دانلود ها

159

1399/4/22

04:35


بازی The Wind Road اثری اکشن-نقش‌آفرینی با مبارزات درلحظه می‌باشد که هنرهای رزمی در سرتاسر گیم‌پلی آن تعبیه شده است. مبارزات شما سبک باستانی Silk Road را خواهند داشت که مبنای داستان‌های خیالی در آن ها نهادینه شده است. این بازی توسط کمپانی FHYX در شبکه استیم منتشرشده و از نکات مهم آن، صداگذاری چینی است. البته منوهای بازی و زیرنویس انگلیسی در بازی تعبیه شده است تا قابل فهم برای تمامی گیمرها باشد. داستان بازی درباره‌ی بیگانگان Grey Wolf است که برای صدها سال در سرزمین Silk Road حضور دارند و آنجا را مورد تهاجم قرارداده‌اند. حال، این گروه به اعزام نیروهای نظامی خود به منطقه Shazhou پرداخته‌اند تا بخش مهمی که Longyou نام دارد را نیز تصاحب کنند. این کار آن‌ها باعث شده تا جان ده‌ها هزار انسان به خطر بیافتد. در همین حین، “کتاب مقدس کارما” پدیدار می‌شود و نقش کلیدی خود در تغییر تقدیر Shazhou را رقم می‌زند. حال، این بیگانگان سعی می‌کنند تا از نفوذ ارتش کارما به بخش مرکزی خودداری کنند و مبارزاتی از این قبیل شکل می‌گیرد.

The Wind Road PC-HOODLUM

دانلود-بازی-The-Wind-Road

شما به‌عنوان یکی از افراد این گروه، باید رهبری افراد و حرکت به سمت معبد مقدس را بدست بگیرید تا دوباره آرامش را به این سرزمین بازگردانید. سیستم سلامت کاراکتر شما در بازی The Wind Road به‌صورتی است که هرچه مقدار آن بیشتر باشد، در مبارزات شانس بیشتری برای زنده‌ماندن دارید. هرچه مبارزات شما بیشتر باشد، می‌تواند ضریب “کای” در افزایش جان خود را به‌صورت تصاعدی افزایش بدهید. استفاده از تکنیک برق‌آسا باعث می‌شود تا ردی از شما در مبارزات باقی نماند و دشمن متوجه حضور شما باتوجه به سرعت بالای حرکات نشود. می‌توانید حرکات مبارزاتی متعدد داشته باشید و به نقاط مختلف پرش کنید تا جان خود را حفظ نمایید.

info

“The Wind Road” is an ARPG real-time combat game, constructing a martial-arts world based on the ancient Silk Road under the background of a fictional era.

The Barbarians of Grey Wolf have invaded the Silk Road for hundred years! Now they have sent troops to Shazhou with a purpose to capture the important site of Longyou, threatening the safety of tens of thousands of common people.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 x64 Windows 10 x64

Processor: Intel Core i5 4590

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 760

Storage: 40 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10 x64

Processor: Intel Core i7 6700

Memory: 12 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 970

Storage: 40 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه HOODLUM را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو