دانلود بازی Little Town Hero برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl

دانلود بازی Little Town Hero برای کامپیوتر – نسخه فشرده FitGirl


منبع: دانلود ها

96

1399/4/22

04:35


همان‌طور که اطلاع دارید، حدود یک سال پیش بود که آیپی جدید کمپانی نینتندو تحت عنوان Town معرفی شد و سپس همه منتظر انتشار اولین عنوان از این آیپی بودند. حال، پس از گذشت مدتی، بالاخره بازی جدید این آیپی تحت عنوان Little Town Hero در شبکه استیم منتشر شد که به‌دلیل عدم بهینه‌سازی مناسب گرافیکی و مشکلات گیم‌پلی بسیار زیاد، متاسفانه مورد پسند گیمرها واقع نشده است. حال باید ببینیم کمپانی Game Freak قصد دارد تا این اشکالات را رفع کرده و اثری ماندگار را خلق کند، یا خیر؛ مانند اکثر بازی‌هایی که از ابتدا مشکل دارند، یک آپدیت سنگین منتشر می‌کند و مقداری می‌فروشد و سپس از بهینه‌سازی کامل بازی صرف نظر می کند.

بازی Little Town Hero در سبک نقش آفرینی ساخته شده است، اما کمی با بازی‌هایی مانند Pokemon تفاوت دارد. کسانی که از سازنده‌ی بازی Pokemon Sword and Shield یعنی استودیو Game Freak انتظار ساخت بازی‌های بیشتری داشتند، می‌توانند روی بازی Little Town Hero حساب باز کنند. در نظر داشته باشید که تقریبا تمامی ساندترک‌های این بازی توسط توبی فاکس، کسی که ساندترک‌های بازی Undertale را ساخته بود، نواخته شده‌اند.

Little Town Hero PC-TiNYiSO + Crackfix

دانلود-بازی-Little-Town-Hero

مطالب مرتبط

داستان بازی Little Town Hero در روستایی دورافتاده واقع‌در لبه دنیا جریان دارد. تنها دروازه‌ای که به خارج از این روستا راه دارد، توسط یک قلعه به‌شدت محافظت می‌شود و اهالی روستا نمی‌توانند آن مکان را ترک کنند. بیشتر روستاییان به خارج شدن از این مکان فکر نمی‌کنند و از زندگی روزمره خود راضی هستند. گرچه شخصیت مثبت این بازی نسبت‌به دیگران کمی متفاوت‌تر فکر می‌کند. او قصد دارد تا دنیای بیرون از این روستا را ببیند.

بازی Little Town Hero در سبک بازی‌های نقش‌آفرینی دسته‌بندی می‌شود. بازیکن با استفاده از قهرمان داستان در مسیر ماجراجویی خود، مقابل دشمنانی قرار می‌گیرد که باید با آن‌ها مبارزه کند. مبارزه‌های این بازی به‌صورت نوبتی است. زمانی که یک مبارزه آغاز می‌شود، قهرمان داستان به یک ایده در ذهن خود فکر می‌کند. این ایده در بازی تا قبل از عملی شدن، با نام Izzat شناخته می‌شود. حال قهرمان بازی با استفاده از قدرت خود می‌تواند Izzat را به یک Dazzit تبدیل کند. قدرت‌های این قهرمان در هر نوبت مقدار محدود و مشخصی است، پس بازیکن باید برای عملیاتی کردن ایده‌های خود، هوشمندانه از منبع قدرت استفاده کند. هسته اصلی مبارزه‌ها درون بازی به تقابل میان حمله‌ها یا همان Dazzitها بستگی دارد.

منبع توضیحات: دانلودها و زومجی

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl:

  • بر اساس نسخه رسمی TiNYiSO تحت عنوان Little Town Hero-TiNYiSO فشرده سازی شده است.
  • هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است.
  • حجم بازی از ۳گیگابایت به ۶۹۲مگابایت کاسته شده است.
  • مدت زمان نصب حدود یک دقیقه خواهد بود.
  • فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی ۳گیگابایت است.
  • حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است.
info

The story is set in an isolated village on the edge of the world. The only gate leading outside is heavily guarded by a castle, and the villagers are not allowed to leave. Most of the villagers don’t give it a thought, and happily go on with their everyday lives. However, the protagonist is a little different from the others – he wants to see the world outside.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10

Memory: 4 GB RAM

Storage: 4 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) کرک فیکس بازی را دانلود کنید. فایل های موجود در پوشه TinyIso موجود در کرک فیکس را در محل نصب بازی خود جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو