مارال بنی آدم هم گناه تا نوید محمدزاده قورباغه با یکتا ناصر و دخترش (۱۰۱۶)

مارال بنی آدم هم گناه تا نوید محمدزاده قورباغه با یکتا ناصر و دخترش (۱۰۱۶)


منبع: نیک صالحی

527

1399/4/22

04:59


مارال بنی آدم در سریال هم گناه مصطفی کیایی با وجود سال ها فعالیت و بازی در سینما و تئاتر این روزها با نقش سارا صبوری در این سریال در بین مردم به شهرت رسیده است.

خانم بازیگر مشهور کشورمان و همسر هنرمندش علی سرابی سال هاست در عرصه تئاتر حضوری فعال دارند. وی در کانادا دوره بازیگری را سپری کرده است و دو فرزند نیز دارد. در ادامه عکس های از مارال بنی آدم هم گناه و همسرش علی سرابی را در Niksalehi مشاهده کنید.

مارال بنی آدم هم گناه

سریال هم گناه کارگردانی مصطفی کیایی و نویسندگی مشترک محسن کیایی و علی کوچکی تولید شده و بازیگران مطرح سینما و تلویزیون در آن ایفای نقش می‌ کنند. مارال بنی آدم متولد ۱۰ آبان ماه سال ۱۳۶۰ در تهران می باشد و بازیگر سریال هم گناه است و در نقش سارا صبوری بازی کرده است.

در سری عکس های جدید اینستاگرام بازیگران تصاویری از مارال بنی آدم , خاطره اسدی , بهنوش طباطبایی , کوروش سلیمانی , شاهرخ استخری , مجید واشقانی , آوا دارویت , پدرام شریفی , سحر قریشی , ترلان پروانه , منوچهر هادی , امین زندگانی , شهرزاد عبدالمجید , علی سخنگو , پریناز ایزدیار , علیرضا طلیسچی , افشین زی‌ نوری , محسن ابراهیم زاده و در ادامه با ما همراه شوید تا تصاویر زیبای اینستاگرام بازیگران را ببینید.

پدرام شریفی و مارال بنی آدم هم گناه

مارال بنی آدم و همسرش

در ادامه جدیدترین پست های اینستاگرام سایر بازیگران را ببینید

خاطره اسدی : 😊🎬 شما بگید🙃 بهترینش کپشن میشه🤗

خاطره اسدی

بهنوش طباطبایی : داداشی !! دنیا شبیه خوابای بچگیمون نیست آخرِ بازیا گاهی چیزی جز گریه و خون نیست

داداشی!! باور بعضی قصه ها بدجوری سخته تبری که باغُ می کُشت دستش از چوبِ درخته . . .

داداشی !! یه دردایی رو گاهی هیشکی نمیدونه هر زخمی خوب میشه اما جاش روی آدم میمونه

بهنوش طباطبایی

کوروش سلیمانی : آیا همانطور که ما مکان هایی که در آنها زیسته ایم را همیشه به یاد داریم، آن مکان ها هم ما را، خاطرات ما را، روزها و شب هایِ تلخ و شیرینِ ما را در خود به خاطر دارند!؟

کوروش سلیمانی

نبات دختر شاهرخ استخری

مجید واشقانی : رفیق خنده هااااا

مجید واشقانی

آوا دارویت : هـــاویـــر❤️🎬 دخـــتر جـــسور و عــاشــقِ من…نقشى که مدتهاست با تمام قلبم درگیرش هستم… و شاید اعجاز سینما در همین است… قدرت ابراز… ابراز خشم … ابراز عشق … ابراز هر آنچه در زندگى حقیقى سرکوبــــش کردیم…! ابراز خودمان و لایه هاى پنهانى وجودمان در بسترى امن و جذاب…

آوا دارویت

پدرام شریفی : سرخ

پدرام شریفی

سحر قریشی : زن ها فرشته اند ٢ اکران از ٢۵ تیر 😉🌸

سحر قریشی

ترلان پروانه :  •۲۲•

ترلان پروانه

نوید محمدزاده : 🐸قورباغه عکس:امیرحسین‌شجاعی

نوید محمدزاده

منوچهر هادی : ❤️ گوشگله پیدر با مامانش

منوچهر هادی

امین زندگانی : یادی از گذشته سال هزاروسیصدوهفتاد کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نمایش خروسک پریشان به کارگردانی همیشه استاد جان،داوود کیانیان با دوستانی که دیگر هرگز تکرار نشدند بهترینها رو براتون از خدا خواهانم …سلامتی،شادی،صلح

امین زندگانی

شهرزاد عبدالمجید :خاطره بازی:سریال یادگاریهای مادربزرگ شبکه ۲ به کارگردانی امیر فیضی و تهیه کننده گی امید نجیب زاده و مجری طرح آرزو ابو حمزه عزیزم در کنار مرجان سپهری جان و رها یزدانی عزیز یادش بخیر چقدر دلم برای شما عزیزانم و اون لحظه های خوب در کنار هم بودن تنگ شده

شهرزاد عبدالمجید

علی سخنگو : پایان راه ناپیداست

علی سخنگو

پریناز ایزدیار : 🌊

پریناز ایزدیار

علیرضا طلیسچی : حالا من دقیقاً یادم نیست ولی نَقله که اون وقتا چراغ روشن میکردن ، بلند صلوات میفرستادم.

علیرضا طلیسچی

افشین زی‌ نوری : هرگز نباید برای هیچ چیز در زندگی حسرت بخوری. اگر خوب بوده که چه عالی و اگر بد بوده تجربه شده است.

افشین زی‌ نوری

محسن ابراهیم زاده :«سلام به عشق ترینها حالتون چطوره مرور خاطرات کانادا  یه خواهش کوچیک که رفتو آمدهارو به صفر برسونیم . به قول بابام همیشه میگه آدم کمتر بخوره گِرد تر بخوابه . معنی : کمتر هم میشه درامد داشت و روزگارو گذروند . اتفاقی نمیفته.  از خودم میگم که به کسی بر نخوره . ما اولین هایی بودیم که به قول قدیمیا حجره رو بستیمو آخرین هستیم که باز میکنیم .

خودم پر از خواستنم برای تماشای نگاه های شما . اون اشکای یواشکی و اون خنده های از ته دلتون . اگه دلمون تنگ شده الان وقتشه که برای مدتی نبینیم اونیکه دوسش داریمو تا همیشه بتونیم ببینیمش. عاشق ماشق شما محسن ابراهیم زاده »

محسن ابراهیم زاده

گردآوری گروه تصویری نیک صالحی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو