دانلود بازی Nexomon برای کامپیوتر – نسخه PLAZA

دانلود بازی Nexomon برای کامپیوتر – نسخه PLAZA


منبع: دانلود ها

111

1399/4/22

05:06


در این بازی شما باید موجوداتی را جمع‌آوری و تربیت کنید که Nexomon نام دارند. باید تیمی حرفه‌ای از Nexomonها برای خود ایجاد کنید تا دوستان خود را نجات داده و در نهایت دنیا را از آشوب رها کنید. در این بازی باید علیه قهرمانان افسانه‌ای مبارزه کرده و به اسطوره‌ای جدید در دنیای خیالی بازی تبدیل شوید. بازی Nexomon اثری ماجراجویانه و نقش‌آفرینی از استودیو VEWO می‌باشد که توانسته نمرات خوبی را از زمان انتشار Early-Access خود از گیمرها دریافت کند. البته بالاخره در ۱۰م جولای ۲۰۲۰ این بازی به صورت نهایی در شبکه استیم منتشر شده است. بیش از ۳۰۰عدد Nexomon در سرتاسر گیم‌پلی تعبیه شده‌اند که برای جمع‌آوری و تربیت آن‌ها باید وقت زیادی را صرف کنید.

Nexomon PC-PLAZA

دانلود-بازی-Nexomon

مطالب مرتبط

پشتیبانی کامل از گیم‌پد و البته کیبورد در این بازی لحاظ شده است. گرافیک بازی به‌صورت اچ‌دی می‌باشد و سیستم اچیومنت استیم به خوبی در آن تعبیه شده است تا اگر افتخارات اکانت استیم برای شما مهم است، بتوانید مدال‌های افتخارآمیزی برای خود بدست آورید. در این بازی شما باید Nexomonهای خود را تربیت کرده و موجوداتی قدرتمند از آن‌ها بسازید تا در مبارزات بتوانند پیروز شوند. سیستم مبارزاتی بازی عمیق بوده و کاملا چالش برانگیز است تا شما را درگیر خود کند. تعداد ۸عدد Nexomon در سرتاسر بازی وجود دارند که قدرت خارق‌العاده‌ای دارند و بدست آوردن آن ها نیازمند دقت و تلاش بالاست. هفت عدد شخصت متنوع نیز در ابتدای بازی به شما داده می‌شود تا سفر ماجراجویانه‌ی خود را با یکی از آن‌ها آغاز کنید.

info

Catch, evolve and collect over 300 unique Nexomon! Assemble the ultimate Nexomon team to save your friends and the world! Clash against legendary champions and become a hero in this epic journey!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows XP

Processor: 2 Ghz

Memory: 3 GB RAM

Graphics: Open GL 3.2+ Compliant

Storage: 2 GB available space

Additional Notes: 1080p, 16:9 recommended

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7+

Processor: 2 Ghz

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Open GL 3.2+ Compliant

Storage: 3 GB available space

Additional Notes: 1080p, 16:9 recommended

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه PLAZA را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Nexomon-PLAZA:

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو