این روز‌ها به بحران و شرایط اضطراری به نوعی عادت کرده‌ایم. اگر روزی از خواب بیدار شویم و ببینیم اتفاق عجیب و غریبی نیافتاده تعجب می‌کنیم. رکود اقتصادی، تورم، کرونا، تعطیلی و قرنطینه و هزاران اتفاق دیگر. اگر صاحب کسب و کاری هستید یا مدیریت یک بخش مهم از شرکتی را برعهده دارید این تغییرات بزرگ می‌تواند روی عملکرد شما تاثیرات زیادی داشته باشد.

اما چاره چیست؟ در همه کشورها مدیران آموزش‌های حرفه‌ای دریافت می‌کنند تا در شرایط بحرانی بتوانند تصمیمات درستی بگیرند. دوره MBA و دوره DBA جز مشهورترین دوره‌های حرفه‌ای تربیت مدیران در دنیا هستند. هر کجای دنیا بخواهید کار کنید مدرک MBA و DBA جز مدارک شناخته شده به حساب می‌آید و بسیاری از شرکت‌ها گواهی‌های معتبر صادر شده از دانشگاه‌های شناخته‌شده را قبول دارند.

دوره‌های نیمه حضوری MBA و DBA دانشگاه تهران بهترین فرصت برای مدیرانی است که نمی‌توانند به مدت ۱ سال ۲ روز از تایم هفتگی خود را به حضور در کلاس اختصاص دهند. با کمک پلتفرم پیشرفته آموزشی VLA، شما می‌توانید در هر ساعت از شبانه‌روز دروس خود را مطالعه کنید، تمرین‌ها و پروژه‌هایی از دنیای واقعی کسب و کار را حل کنید و هر موقع اشکالی داشتید با پشتیبان آموزشی و استاد خود از طریق سیستم تیکتینگ پلتفرم آموزشی در ارتباط باشید.

علاوه بر بخش غیرحضوری هر ۴۰ روز یکبار یک کلاس حضوری در روزهای جمعه تشکیل می‌شود تا دانپشذیران با اساتید و هم‌دوره‌ای‌های خود ارتباط مستقیم داشته باشند.

دوره‌های نیمه‌حضوری MBA و DBA دانشگاه تهران به صورت یکساله برگزار می‌شود و در پایان به فارغ‌التحصیلان گواهی دوزبانه از طرف دانشگاه تهران صادر می‌شوند. این گواهی‌ها همچنین قابلیت ترجمه و دریافت مهر دادگستری و وزارت امور خارجه را دارند.

گواهینامه دانشگاه تهران

گروه‌های آموزشی با توجه به ظرفیت دانشگاه باز می‌شوند. برای اطلاع از وضعیت ثبت نام دوره MBA و ثبت نام دوره DBA به وبسایت دانشکده مدیریت دانشگاه تهران مراجعه کنید یا با شماره 021-22136764 تماس بگیرید.

همچین در صفحات اینستاگرام و تلگرام ما با آی دی @vla.ir اطلاعات تکمیلی قرار گرفته است.