آمیتا باچان و پسرش به کرونا مبتلا شدند

منبع: روزیاتو

120

1399/4/22

13:34


آمیتا باچان ، یکی از شناخته شده ترین بازیگران هندی، به دنبال کنندگان میلیونی توییترش اعلام کرد تست کرونای او مثبت شده است.

باچان در این توییت نوشت: «تست کرونایم مثبت شده، به بیمارستان منتقل شده ام. بیمارستان به مسئولین خبر داده، خانواده و کارکنانم تست داده اند، منتظر نتیجه هستیم.»

آمیتا باچان و پسرش به کرونا مبتلا شدند

آمیتا باچان و همسرش جایا باچان

پسر باچان، آبیشک هم بعدتر در توییتی اعلام کرد او هم به کرونا مبتلا شده است.

او و آبیشک، پسر ۴۴ ساله اش را به بیمارستانی در بمبئی هند برده اند و پسرش گفته هر دو علائم خفیفی از بیماری را دارند.

وضعیت آمیتا پایدار با علائم بیماری خفیف بیماری اعلام شده و او در حال حاضر در بخش ایزوله ی بیمارستان به سر می برد.

آمیتا از تمام کسانی که طی ۱۰ روز گذشته با او تماس نزدیک داشتند خواست تست بدهند. تست کرونای باقی اعضای خانواده ی باچان یعنی همسرش جایا باچان، عروسش آیشواریا رای و نوه اش آرادیا باچان منفی از آب درآمده است.

انتشار خبر ابتلای آمیتا باچان و پسرش آبیشک، موجی از پیام های حمایت آمیز در شبکه های اجتماعی را به دنبال داشته است.

آبیشک باچان در کنار همسرش، آیشواریا رای و دخترشان، آرادیا

باچان ۷۷ ساله از زمان آغاز کار بازیگری از ۵۰ سال قبل، در ۲۰۰ فیلم نقش آفرینی کرده است.

از فیلم های مشهور آمیتا باچان می توان به «شعله» و «زنجیر» اشاره کرد. باچان از زمان رسیدن به شهرت در دهه ی ۱۹۷۰، جوایز متعددی دریافت کرده است. او همچنین نشان افتخار فرانسه که عالی ترین جایزه ی شهروندی این کشور است را به پاس خدماتش برای سینما دریافت کرده است.

آمیتا باچان علاوه بر بازیگری، اندک سابقه ای هم در سیاست دارد. او در سال ۱۹۸۴، در زمان نخست وزیری راجیو گاندی، به عنوان عضو پارلمان هند انتخاب شد. اما ۳ سال بعد به دلیل سرخوردگی ناشی از فساد دولت راجیو گاندی، از سمت خود استعفا داد.

آمیتا باچان در حوزه ی تجارت و کسب و کار هم فعالیت دارد. او «شرکت آمیتا باچان» را در سال ۱۹۹۵ راه اندازی کرد که در حوزه ی مدیریت رویدادها و تولید فیلم فعالیت داشت. بعد از شکست این پروژه، باچان به مجری گری در یک مسابقه ی تلویزیونی هند روی آورد و از آن زمان در فیلم های بیشتری نقش آفرینی کرد. آخرین فیلم او اثر کمدی ای به نام Gulabo Sitabo است.

تعداد موارد ابتلا به کرونا در هند با افزایش شدیدی رو به رو بوده است، به طوری که مجموع تعداد مبتلایان این کشور دیروز به حدود ۸۲۱ هزار نفر رسید. هند از نظر آمار مبتلایان، مقام سوم را در دنیا دارد. در هند انتقاداتی نسبت به کمبود تست گیری و کادر درمان وجود داشته است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو