نزدیک ترین هتل های مشهد به بهترین مراکز خرید این شهر کدامند؟

منبع: تاپ ناز

153

1399/4/22

13:54


پیدا کردن یک هتل خوب در مشهد کار پیچیده ای نیست. وقتی اطلاعات مورد نیاز فراهم باشد و شما هم کمی وقت و حوصله به خرج دهید، دیگر بهانه ای نمی ماند. به علاوه تعداد هتل های مشهد آنقدر زیاد است که همه سلیقه ها و بودجه ها دست خالی برنمی گردند. اما اگر دوست داشته باشید هتل تان تا یک مرکز خرید خوب در مشهد فاصله چندانی نداشته باشد، چه؟ در این صورت خواندن مطلب زیر در جااینجاس می تواند به شما کمک کند.

مرکز خرید پروما

مرکز خرید پروما که در خیابان فردوسی واقع شده، از مراکز خرید محبوب در مشهد است. پروما علاوه بر برندهای معروف پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، صنایع دستی و حتی لوازم خانگی؛ امکاناتی هم برای پذیرایی از مهمانان خود در نظر گرفته است. از آن جمله می توان به شهربازی، سالن بولینگ و بیلیارد، کافی شاپ، هایپر‌‌مارکت و پارکینگ اختصاصی اشاره کرد.

هتل هما 2 که یک هتل پنج ستاره در مشهد است، نزدیک ترین هتل به مرکز خرید محبوب پروما به شمار می رود. خبر خوب این است که شما می توانید با ماشین یا حتی قدم زنان راهی این مرکز شوید. اگر پیاده روی برایتان سخت است، با ماشین تنها در 5 دقیقه و از طریق بلوار فردوسی و خیام به پروما می رسید. اگر هم اهل پیاده روی هستید، راه بلوار فردوسی یا بلوار اخوان ثالث را پیش بگیرید تا بعد از حدود 13-14 دقیقه به مقصدتان برسید.

مجتمع تجاری الماس شرق

نام الماس شرق حتی برای آنها که تا به حال به این مرکز خرید قدم نگذاشته اند هم شناخته شده است. این مجتمع تجاری که در انتهای بلوار خیام شمالی قرار گرفته، در 6 طبقه تلفیقی از جاذبه های خرید و تفریح را در خود جای داده است. یعنی شما می توانید در کنار خرید، از تفریح در سرزمین عجایب، سینما 5 بعدی، آب نمای جامپینگ و پذیرایی در رستوران ها و کافه های این مرکز لذت ببرید.

نزدیک ترین هتل به مجتمع الماس شرق، هتل توریست توس؛ یک هتل چهارستاره در مشهد است که تنها 8 دقیقه با آن فاصله دارد. البته این در صورتی است که بخواهید با ماشین و از طریق بزرگراه شهید چراغچی راهی الماس شوید. برای پیاده روی داستان کمی فرق می کند و شما یک راه طولانی در پیش دارید که حدود 1 ساعت و یازده دقیقه و از مسیر بزرگراه قائم خواهد بود.

مرکز خرید آرمان

مجتمع تجاری آرمان از بزرگ ترین و مدرن ترین های مشهد است که در خیابان نواب صفوی این شهر واقع شده است. آرمان علاوه بر فروشگاه های متنوع و لوکس خود، یک فضای مفرح به مهمان هایش عرضه می کند. فودکورت، محل بازی و تفریح برای بچه ها، پارکینگ با ظرفیت زیاد و آبشار و صخره های بزرگ آرمان را به یک مرکز خرید متفاوت بدل کرده اند.

اگر به دنبال نزدیک ترین هتل به این مرکز تجاری و تفریحی هستید، هتل آپارتمان آرمان گزینه خوبی است. این هتل که یکی از هتل آپارتمان های لوکس مشهد و نیز بهترین هتل های مشهد از نظر مسافران به شمار می آید، در فاصله 6 دقیقه ای از مرکز خرید آرمان قرار گرفته است. اگر می خواهید با ماشین این مسیر را طی کنید، سه راه پیش روی شما است. اول زیرگذر حرم است که سریع ترین و کم ترافیک ترین راه است. دوم بلوار شهدای حج و سوم نیز بلوار وحدت است که بین 7 تا 8 دقیقه با مجتمع آرمان فاصله دارند.

بیشتر بخوانید:

مهم ترین نکاتی که در رزرو هتل مشهد به شما کمک می کنند

کدام هتل های مشهد از نظر مسافران محبوب تر هستند؟

بهترین هتل آپارتمان های مشهد

مجتمع تجاری وصال

مجتمع تجاری و گردشگری وصال یک مرکز 6 طبقه و لوکس در بلوار خیام شمالی است که عنوان جامع ترین مجتمع تجاری آنلاین کشور را هم به خود اختصاص داده است. وصال علاوه بر فروشگاه های مبلمان، پوشاک، کیف و کفش، صنایع دستی، عطر و بدلیجات؛ اسباب تفریح و سرگرمی را هم برای بازدیدکنندگان مهیا کرده است. پارک علمی و تفریحی پروفسور بازیما، هایپر مارکت، رستوران و پارکینگ طبقاتی بخشی از امکانات این مجموعه به شمار می روند.

مرکز خرید وصال فاصله چندانی با الماس شرق ندارد. از این رو هتل توریست توس نزدیک ترین هتل به این مجتمع هم به شمار می رود. سریع ترین و کم دردسرترین مسیر این است که سوار ماشین شده و با گذر از بلوار توس در 13 دقیقه خود را به وصال برسانید. یک راه دیگر که کمی شما را درگیر ترافیک می کند، بزرگراه شهید چراغچی است که تا مقصد 15 دقیقه فاصله دارد.

برج آلتون

برج التون یا مجتمع تجاری و اداری آلتون در بلوار دانشگاه مشهد و یکی از بهترین نقاط شهر قرار گرفته است. این مرکز 25 طبقه که بلندترین مجتمع تجاری کشور هم به شمار می رود، فقط به خاطر برندهای لوکس پوشاک و کیف و کفش شناخته شده نیست. فروشگاه لوازم خانگی، رستوران معروف پسران کریم، فودکورت و یک پارکینگ طبقاتی هم بخشی از این برج بلند مشهد هستند.

همانطور که گفتیم برج آلتون در یکی از بهترین مناطق مشهد واقع شده؛ به طوری که تعداد هتل های نزدیک به آن کم نیست. برای مثال از جمله هتل های سه ستاره مشهد که فاصله چندانی هم با آلتون ندارد، می توان به هتل خانه سبز اشاره کرد. اگر اهل پیاده روی هستید، راه خیابان مولوی را پیش بگیرید تا در عرض 17 دقیقه به مقصدتان برسید. اما اگر می خواهید با ماشین طی مسیر کنید، بلوار توحید و خیابان دانش را پشت سر بگذارید تا 3 دقیقه بعد در مقصد پیاده شوید. البته یک راه دیگر هم خیابان دانشگاه است که ترافیک بیشتری دارد؛ اما با این حال فقط 5 دقیقه در راه خواهید بود.

هتل آسیا هم یک هتل چهارستاره نزدیک آلتون است که 3 دقیقه با برج فاصله دارد. آسیا در خیابان پاسداران است و  عبور از خیابان چمران در 3 دقیقه شما را از هتل به مرکز خرید آلتون می رساند. بعضی ها هم ترجیح می دهند خیابان پاسداران را پیاده بروند تا 10 دقیقه بعد در مقصد باشند.

مرکز خرید زیست خاور

زیست خاور یک مجتمع لوکس 15 طبقه در ابتدای خیابان کوهسنگی است که تزئینات داخلی آن توجه بسیاری را به خود جلب می کند. این مجتمع علاوه بر موقعیت مکانی مناسب، پارکینگ هم دارد. بسیاری از مسافران مشهد برای خرید سوغاتی های لوکس یا حتی پوشاک، خشکبار و ادویه جات سری به زیست خاور می زنند. وجود رستوران و کافی شاپ هم باعث شده تا بازدیدکنندگان بدون حس خستگی این مرکز را ترک کنند. رپورتاژ آگهی

اگر می خواهید نزدیک ترین هتل ها به مجتمع زیست خاور را بشناسید، باید بگوییم که هتل دوستاره فرید در احمدآباد و هتل آسیا به این مرکز خرید نزدیک تر هستند. به طوری که از هتل فرید با عبور از خیابان پرستار در عرض 16 دقیقه به این مرکز می رسید. اما اگر با ماشین قصد رفتن به زیست خاور را دارید، مسیر از این هم کوتاه تر است و تنها 4 دقیقه آن هم از طریق بلوار احمدآباد پیش روی شما است.

هتل چهارستاره آسیا نیز از طریق خیابان دانشگاه به زیست خاور راه دارد. اگر سوار بر ماشین هستید، این زمان فقط 4 دقیقه خواهد بود، اما اگر پیاده هستید، چیزی حدود 18 دقیقه را در راه خواهید بود.

رزرو هتل در مشهد از سایت جااینجاس

در مطلب نزدیک ترین هتل های مشهد به بهترین مراکز خرید این شهر کدامند، هتل های نزدیک به مجتمع های تجاری شهر را به شما معرفی کردیم. برای رزرو هر یک از این هتل ها شما می توانید به جااینجاس مراجعه کرده و بعد از بررسی کامل، دست به رزرو هتل بزنید. علاوه بر این فیلتر جستجو بر اساس آدرس این امکان را به شما می دهد که هتل ها را بر اساس فاصله با مکان مورد نظر خود جستجو کنید. در این صورت وقت کمتری را هم صرف پیدا کردن هتل خواهید کرد.

منبع: سایت رزرو آنلاین هتل جااینجاس

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو