رقیب جدید ترامپ کیست؟

منبع: ستاره

37

1399/4/22

17:11


حزب سبز آمریکا هاوی هاوکینز را به عنوان نامزد خود در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده که در ۳ نوامبر (۱۳ آبان) پیش رو برگزار می‌شود، معرفی کرد.

ستاره | سرویس اخبار - حزب سبز آمریکا که در سالهای اخیر دو حزب بزرگ دموکرات و جمهوری خواه را تحت تاثیر قرار داده است در نشستی که از طریق ویدئو کنفرانس برگزار شد تصمیم گرفت که هاوی هاوکینز را به عنوان نامزد خود در انتخابات پیش رو ریاست جمهوری انتخاب کند.

 

رقیب جدید ترامپ کیست؟

 

هاوکینز پیش از این در ماه اکتبر به عنوان نامزد حزب سوسیالیست در انتخابات ریاست جمهوری برگزیده شد و اکنون می خواهد که آرای این دو حزب چپ گرای کوچک را در انتخابات به دست آورد.

هر چند که هاوکینز که یک فعال سندیکایی در نیویورک است هیچ شانسی برای پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا ندارد اما می تواند در نتیجه آرای دونالد ترامپ رئیس جمهور کنونی و رقیب دموکرات او جو بایدن تاثیر گذارد.

هاوکینز ۶۷ ساله پیش از این ۲۴ بار خود را نامزد پست های مختلف مثل عضو شورای شهر سیراکوز تا فرماندار ایالت نیویورک کرده که در هیچ کدام از آنها پیروز نشده است.

از مهم ترین برنامه های این نامزد آمریکایی اختصاص دادن بودجه ای خاص برای نظام آموزشی و ارائه خدمات بهداشتی رایگان برای همه شهروندان آمریکایی و همچنین پایان دادن به استفاده از سوخت های استخراج شده و رفع ممنوعیت برخی از مواد مخدر است.

این سیاستمدار آمریکایی مخالف جنگ و فعالیت های هسته ای است و خواستار کاهش بودجه و اعتبارات دستگاه های امنیتی و نیروهای مسلح شده است.

هاوکینز که تنها از حمایت یک درصد از رای دهندگان برخوردار است نمی تواند در مناظره های تلویزیونی با ترامپ و بایدن شرکت کند.

 
منبع: اقنصاد نیوز

نظرات


تصویری


ویدئو