شارلیز ترون

شارلیز ترون می‌گوید علت اینکه با مارول و فیلم‌های ابرقهرمانی همکاری نکرده ساده است – هرگز از او درخواست نکرده‌اند.

بازیگران طراز اولی تاکنون با استودیوی مارول همکاری کرده‌اند. کیت بلانشت، جیک جیلنهال و تیلدا سوئینتون از جمله ستارگانی‌اند که اگرچه در نقش قهرمانان اصلی داستان بازی نکرده‌اند، اما دست کم در نقش‌های مکمل ظاهر شده‌اند. اما "شارلیز ترون" با وجود سابقه‌ی کسب اسکار و بازی در فیلم‌های اکشن هنوز در هیچ‌یک از فیلم‌های مارول نقش‌آفرینی نکرده است. ترون می‌گوید علت اینکه چرا با مارول همکاری نکرده ساده است – هرگز از او درخواست نکرده‌اند.

به گزارش مووی مگ به نقل از 30نما، ترون در مصاحبه با ورایتی به این پرسش پاسخ می‌دهد که آیا تاکنون به پروژه‌های دیزنی و مارول نزدیک شده است یا نه. به نظر می‌رسد که این اتفاق رخ نداده چرا که در مورد هیچ پروژه‌ای مذاکره نکرده است. او می‌گوید: "به خدا سوگند. هیچ [تماسی] دریافت نکرده‌ام. خیر، دروغ نمی‌گویم. اما اشکالی ندارد. می‌دانید چرا؟ من مسیر خودم را هموار می‌کنم. برای خودم فرصت می‌سازم. بنابراین مشکلی ندارم."

 ترون در مورد فرصت‌سازی هم شوخی نمی‌کند. او نه تنها در فیلم‌های چندگانه‌ی "مکس دیوانه: جاده‌ی خشم" و "سرنوشت خشمگین" ظاهر شده، بلکه در فیلم‌های اکشن جداگانه از قبیل "بلوند اتمی" و "گارد کهن" بازی کرده. بنابراین حتی بدون استودیوی مارول، این بازیگر برنده‌ی اسکار بلاک‌باسترهای خودش را خواهد داشت.

با این حال، عجیب به نظر می‌رسد که "کوین فایگی" و گروه او در مارول هنوز هیچ نقشی برای این ستاره پیدا نکرده‌اند. تجربه‌ی او در فیلم‌های اکشن بسیار بیشتر از بازیگرانی چون سوئینتون و بلانشت است، از این گذشته، دنیای مارول از هزاران شخصیت مختلف با ویژگی‌های گوناگون تشکیل شده و بسیاری از آن‌ها با خصوصیات ترون متناسب است.