در جریان داد و ستد امروز بازار سرمایه بیش از ۱۹میلیارد و ۹۲۵میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۱۰هزار و ۷۵۷میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و ۸۱۲هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۷۱هزار و ۴۷۹واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۸۱۲هزار و ۸۳۲واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های معدنی و صنعتی چادرملو، فولاد مبارکه اصفهان و صنایع پتروشیمی خلیج فارس شد و در مقابل شرکت‌های پتروشیمی پردیس، سرمایه‌گذاری البرز و پارس دارو با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

شاخص‌های اصلی بازار سرمایه هم روز مثبتی را پشت‌سر گذاشتند؛ به‌طوری که شاخص قیمت (وزنی ــ ارزشی) ۱۸۸۷۱واحد، کل (هموزن) ۱۴۶۱۶واحد، قیمت (هموزن) ۹۶۲۰واحد، آزاد شناور ۹۳۵۵۳واحد و شاخص‌های‌ بازار اول و دوم نیز به ترتیب ۵۷۶۲۹و ۱۲۲۵۳۹واحد رشد کردند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۳میلیارد و ۸۹۱میلیون ورقه به‌ارزش ۸هزار و ۷۵میلیارد تومان در ۸۸۲هزار و ۳۱نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۵۶۵واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۸ هزار و ۷۳۳واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی پتروشیمی مارون، سرمایه‌گذاری صبا تامین و پتروشیمی تندگویان شد و در مقابل شرکت‌های هلدینگ صنایع خاورمیانه، سیمان ساوه و پخش هجرت بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس به نام خود ثبت کردند.