فرزندان آنجلینا جولی و برد پیت حالا چند ساله و مشغول چه کاری هستند؟

فرزندان آنجلینا جولی و برد پیت حالا چند ساله و مشغول چه کاری هستند؟


منبع: روزیاتو

694

1399/4/22

20:32


آنجلینا جولی و برد پیت ترجیح می دهند از بچه هایشان در برابر دنیا محافظت کنند؛ فرزندان آن ها به جای مدرسه، در خانه درس می خوانند و هیچ کدام شان در شبکه های اجتماعی حضور ندارند. اما این پنهان کاری ها کنجکاوی ما را درمورد آن ها بیشتر کرده.

در ادامه می خواهیم ببینیم فرزندان زوج سابق مشهور هالیوود، آنجلینا جولی و برد پیت، حالا چند سال دارند و مشغول چه کاری هستند.

مدکس شیون / Maddox Chivan

فرزندان آنجلینا جولی و برد پیت

جولی اولین فرزندش را در سال ۲۰۰۲ از پرورشگاهی در کشور کامبوج به سرپرستی گرفت. مدکس در آن زمان تنها ۷ ماه داشت. چهار سال بعد، برد پیت هم سرپرستی مدکس را برعهده گرفت و نام خانوادگی او را از «جولی» به «جولی-پیت» تغییر داد. مدکس حالا ۱۸ سال دارد و از سال گذشته در دانشگاه یونسی کره جنوبی مشغول تحصیل است.

پاکس تین / Pax Thien

جولی پاکس ۳ ساله را در سال ۲۰۰۷ از پرورشگاهی در ویتنام به سرپرستی گرفت. سال بعد، پیت سرپرستی پاکس را هم برعهده گرفت. او حالا ۱۶ سال دارد، به عکاسی علاقمند است و نقش کوچکی هم در فیلم معروف مادرش «مالفیسنت» (Maleficent) ایفا کرده.

زهارا مارلی / Zahara Marley

جولی سرپرستی زهارا را در سال ۲۰۰۵ از پرورشگاهی در اتیوپی به عهده گرفت. زهارا در آن زمان ۶ ماه داشت. سال بعد زهارا تحت سرپرستی برد پیت هم قرار گرفت. او حالا ۱۵ سال دارد و تا به حال در چندین فیلم بازی کرده اما خود آرزو دارد که یک روز سوپر مدل شود.

شایلو نوول / Shiloh Nouvel

جولی و برد پیت برای به دنیا آوردن اولین فرزند خونی شان، به کشور نامیبیا سفر کردند، که در آنجا جولی دخترشان شایلو را به دنیا آورد. شایلو حالا ۱۴ سال دارد و گرچه جنسیتش در هنگام تولد دختر تشخیص داده شده بود اما او در سال ۲۰۱۴ به پدر و مادرش اعلام کرد که ترجیح می دهد او را جان صدا بزنند. او سال ها است که کت و شلوار و لباس هایی پسرانه به تن می کند و جولی خود در سال ۲۰۱۰ در مصاحبه ای با Vanity Fair اعلام کرد که به انتخاب های فرزندش در مورد لباسش احترام می گذارد.

ناکس لیون و ویوین مارچلین / Knox Léon – Vivienne Marcheline

جولی در سال ۲۰۰۸ در بیمارستانی در فرانسه، یک دختر و پسر دو قلو به نام های ویوین و ناکس به دنیا آورد. آن ها حالا ۱۱ سال دارند و مانند خواهر و برادرهایشان تجربه هایی هم در زمینه ی بازیگری داشته اند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو