تغییر چهره شهاب حسینی و پسرش محمد امین پس از مدتی

تغییر چهره شهاب حسینی و پسرش محمد امین پس از مدتی


منبع: پرشین وی

140

1399/4/22

22:05


در این مطلب چهره شهاب حسینی را در کنار پسرش ببینید

تغییر چهره شهاب حسینی و پسرش محمد امین پس از مدتی

شهاب حسینی یکی از موفق ترین بازیگران دو دهه اخیر سینمای ایران است. این بازیگر معروف مدتی است از ایران خارج شده و در آمریکا مشغول انجام کارهای هنری است. در ادامه در پرشین وی می خواهیم تصویری از تغییر چهره شهاب حسینی و پسرش را برای شما قرار دهیم.

تغییر چهره شهاب حسینی و پسرش

در این تصویر چهره جدید شهاب حسینی را در کنار پسر بزرگش می بینید

چهره شهاب حسینی

چهره شهاب حسینی و پسرش

جزئیات بیشتر درباره حضور شهاب حسینی رد شکرستان

شهاب حسینی با حضور در نسخه سینمایی «شکرستان» و بازگشت
به عرصه اجرا، تجربه‌های جدیدی را از سر می‌گذراند.

شهاب حسینی جزو معدود ستاره‌هایی است که پس از گذشت سال‌ها از فعالیت
حرفه‌ای خود، همچنان جایگاهش را به عنوان یک ستاره حفظ کرده و هنوز نزد مردم محبوب است.

بازیگر معروف

بازیگر معروف

روایت و بازی شهاب حسینی در «شکرستان» سینمایی

همکاری شهاب حسینی با مجموعه پویانمایی «شکرستان» که سال گذشته اتفاق افتاد، ادامه‌دار شده و قرار است این بازیگر در نسخه سینمایی «شکرستان» در مقام بازیگر و راوی حضور داشته باشد. این همکاری سال ۹۸ از تلویزیون، با گویندگی این پویانمایی محبوب آغاز شد و اکنون به سینما رسیده است. هرچند که مخاطب پویانمایی «شکرستان» تنها به کودک و نوجوان محدود نمی‌شود و بزرگ سالان نیز مخاطب آن هستند، اما تصمیم شهاب حسینی برای همکاری با مجموعه‌ای مانند «شکرستان» که مخاطب اصلی آن کودک و نوجوان است، برای این بازیگر در اوج محبوبیت و شهرت اتفاق مهمی است.

حضور شهاب حسینی در نسخه سینمایی «شکرستان» و در کنار شخصیت‌های پویانمایی، تجربه متفاوتی برای او و مخاطبان سینما خواهد بود. گفته شده احتمالا شخصیت‌های جدیدی به قصه اضافه می‌شوند و بازیگران دیگری نیز در این فیلم حضور خواهند داشت.

چهره شهاب حسینی

چهره شهاب حسینی و پسر کوچکش

بازگشت به اجرا

یکی دیگر از تصمیمات خبرساز شهاب حسینی در سال جدید، بازگشت او به عرصه اجراست. او ابتدا به عنوان مجری در قاب تلویزیون دیده شد و با اجرای برنامه خاطره‌انگیز «اکسیژن» به شهرت رسید و پس از آن وارد عرصه بازیگری شد. شهاب حسینی در دهه ۷۰ با اجرای این برنامه امتحان خود را در زمینه اجرا پس داد، بنابراین موفقیتش در اجرای برنامه «هم رفیق»، از همین حالا تضمین شده است. جایگاه شهاب حسینی امروز در مقایسه با روزگاری که مدت زیادی از آغاز فعالیت حرفه‌ای اش نمی‌گذشت، بسیار متفاوت است.

او اکنون آثار مهمی در کارنامه دارد و جوایز و افتخارات مختلفی کسب کرده است. درباره این برنامه هنوز اطلاعات زیادی منتشر نشده اما رسما اعلام شده است که این برنامه در سرویس‌های وی‌اودی قابل تماشاست و محصول صداوسیما نیست.

اینستاگرام و خبرآنلاین

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو