دانلود دیتای اصلی بازی واچ داگز ۲ – Watch Dogs 2 uPlay Backup

دانلود دیتای اصلی بازی واچ داگز ۲ – Watch Dogs 2 uPlay Backup


منبع: دانلود ها

274

1399/4/22

22:48


بازی واچ داگز ۲ قرار است تا در مراسم Ubisoft Forward به صورت رایگان در اختیار گیمرها قرار بگیرد. شما باید به اکانت خود در یوبی سافت لاگین باشید و به مشاهده ی استریم بپردازید تا پس از اتمام مراسم، وریفای شده و سی دی کی رایگان این بازی برای شما در ۱۳م جولای ۲۰۲۰ ارسال شود. نسخه ای که قرار است یوبی سافت به شما بدهد، نسخه ای دائمی از بازی می باشد که برای همیشه در اکانت شما خواهد بود و می توانید مادام‌العمر بازی Watch Dogs 2 را در اکانت خود به صورت رایگان داشته باشید و از مزایای قانونی آن استفاده کنید. اگر به هنگام برگزاری رویداد Ubisoft Forward به اکانت Uplay خود سر بزنید و از طریق آن به تماشای این مراسم بنشیدنید، یوبی‌سافت بازی Watch Dogs 2 را به شما هدیه می‌دهد.

دیتای بازی واچ داگز ۲ به همین منظور توسط وبسایت دانلودها آماده شده است تا پس از دریافت نسخه رایگان بازی از مراسم یوبی سافت فوروارد، بتوانید این دیتا را به اکانت خود شناسایی کرده و به سرعت از نسخه آنلاین، رسمی و آخرین آپدیت بازی Watch dogs 2 لذت ببرید. فقط دقت داشته باشید که زمان دریافت اکانت رایگان را از دست ندهید! فرصت بسیار مناسبی برای گیمرها و علاقه‌مندان بازی واچ داگز ۲ مهیا شده است. برای مشاهده راهنمای نصب و توضیحات کامل این موضوع، لطفا بخش راهنمای نصب همین مطلب را مطالعه بفرمایید.

Watch Dogs 2 uPlay Backup DC20200712 PC-DLHA

بک‌آپ رسمی بازی واچ داگز ۲ آپدیت شده تا ۲۲م تیرماه ۱۳۹۹

دانلود-بازی-Watch-dogs-2

info

Ubisoft Forward will be live streamed on Sunday, July 12 at 3 p.m. ET (pre-show starts at 2 p.m. ET) and the free game on offer is the PC version of Watch Dogs 2. In order to qualify for the free game, you need to have a (free) Uplay account and be logged in when watching the Forward stream. That’s it.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64bit versions only)

Processor: Intel Core i5 2400s @ 2.5 GHz, AMD FX 6120 @ 3.5 GHz or better

Memory: 6 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 660 with 2 GB VRAM or AMD Radeon HD 7870, with 2 GB VRAM or better – See supported List*

Network: Broadband Internet connection

Storage: 50 GB available space

Sound Card: DirectX compatible using the latest drivers

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64bit versions only)

Processor: Intel Core i5 3470 @ 3.2 GHz, AMD FX 8120 @ 3.9 GHz

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 780 | AMD Radeon R9 290, with 3GB VRAM or better – See supported List*

Network: Broadband Internet connection

Storage: 50 GB available space

Sound Card: DirectX-compatible using the latest drivers

راهنمای نصب

کاربران عزیز، همان‌طور که اطلاع دارید قرار است بازی واچ داگز 2 در کنفرانس یوپلی فوروارد به صورت رایگان به تمامی گیمرها اعطا شود. بدین منظور، شما باید طبق پروسه زیر عمل کنید تا بازی به صورت رایگان به اکانت شما اضافه شود. در غیر اینصورت، این دیتا هیچ کاربردی برای شما ندارد و باید از نسخه کرک شده CPY استفاده کنید! مراحل بدین صورت است:

1) مراسم Ubisoft Forward قرار است ساعت 23:30 امشب به وقت ایران پخش شود. برای اینکه بازی واچ داگز 2 را به صورت رایگان داشته باشید، باید هنگام تماشای مراسم Ubisoft Forward در اکانت رسمی خود لاگین بوده تا بازی به صورت رایگان در 13م جولای 2020 به اکانت شما اضافه شود.

2) پس از اضافه شدن رایگان بازی به اکانت شما، می توانید دیتای رسمی بازی که در همین مطلب قرار داده ایم را برای شناسایی به uPlay استفاده کنید و سپس بازی را به راحتی اجرا کنید.

—————–

نکته اول) این نسخه، کرک شده نیست و دیتای رسمی بازی می باشد که در 12م جولای 2020 از یوپلی بک آپ نسخه گلد ادیشن بک آپ گرفته شده است.

نکته دوم) اگر می خواهید نسخه کرک شده بازی را استفاده کنید که کاملا آفلاین باشد و محدودیتی نداشته باشید، توصیه ما دریافت نسخه CPY است که در این مطلب قابل دریافت است.

نکته سوم) اگر در حین مراسم یوپلی فوروارد بازی را به اکانت خود اضافه نکنید، هیچ شانس دیگری ندارید! پس لطفا دقت کافی را داشته باشید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

هشدار بسیار مهم! حتما قبل از دانلود این نسخه، بخش راهنمای نصب را بادقت مطالعه کنید.

—————–

دانلود بازی Watch Dogs 2 uPlay Backup DC20200712-DLHA:

این نسخه دارای پک High-Res Texture Pack نیز می باشد.

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم

دانلود پارت 3 با لینک مستقیم

دانلود پارت 4 با لینک مستقیم

دانلود پارت 5 با لینک مستقیم

دانلود پارت 6 با لینک مستقیم

در حال فشرده سازی و آپلود سایر پارت ها…! (اتمام حدود 21:00 امشب)


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو