سیدعلی درخشان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: با هماهنگی ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا محدودیت‌های اعمال شده در چهارمحال و بختیاری به مدت یک هفته دیگر تمدید شد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم‌پزشکی شهرکرد ادامه داد: تعطیلی کلیه مدارس شبانه‌روزی، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای، زبانسراها و سایر آموزشگاه‌ها، کتابخانه‌ها، دانشگاه‌ها، حوزه‌های علمیه، همایش و سمینارها، قهوه‌خانه‌ها، سالن‌های زیبایی و آرایشگاه‌های زنانه و مشاغل حوزه ۳ و ۴ در هشت شهرستان چهارمحال و بختیاری به مدت یک هفته دیگر تمدید شد.

وی خاطرنشان کرد: استخرهای سرپوشیده‌، سینما، تئاتر و مراکز مشابه، موزه‌ها، تالارهای پذیرایی، مساجد و مصلی، باشگاه‌های ورزشی و ورزش‌های پربرخورد همانند کشتی، شهربازی‌ها، مراکز تفریحی آبی، باشگاه‌های بدنسازی نیز تا پایان هفته جاری تعطیل هستند.

درخشان اضافه کرد: این هفته نیز نماز جمعه در هشت شهرستان استان از جمله شهرکرد برگزار نخواهد شد و فقط در شهرستان‌های لردگان و خانمیرزا برگزار می‌شود.

وی با اشاره به لزوم رعایت موارد بهداشتی گفت: در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی کادر درمان دچار خستگی و فرسایش خواهند شد و توانایی رسیدگی به بیماران را نخواهد داشت.