طرز تهیه پیتزا آبنباتی محبوب و خوشمزه باب ذائقه کودکان

طرز تهیه پیتزا آبنباتی محبوب و خوشمزه باب ذائقه کودکان


منبع: آرگا

190

1399/4/23

11:37


در این مطلب آموزش طرز تهیه پیتزا آبنباتی را در اختیار شما همراهان عزیز و گرامی قرار خواهیم داد که امیدواریم با توجه به مراحل ذکر شده بتوانید این نوع پیتزا را در منزل به راحتی تهیه کنید.

پیتزا آبنباتی از انواع فست فودها با ظاهر خاص می باشد همچنین اگر فرزند شما دچار کم اشتهایی شده است می توانید این نوع پیتزا را در منزل به راحتی بپزید و او را به خوردن غذا تشویق کنید.

برای پخت پیتزا روش های مختلفی نظیر پیتزا آبنباتی و پیتزا قیفی و پیتزا سیسیلی و پیتزا پپرونی و … وجود دارد و اگر شما تمایل دارید پیتزا را خودتان در منزل بپزید بهتر است به کمک روش های ذکر شده در پخت این فست فود تنوع ایجاد کنید.

پیتزا آبنباتی

مواد لازم

  • خمیر پیتزا : ۴۵۰ گرم
  • سس پیتزا و سس گوجه فرنگی : ۱/۲ پیمانه
  • پنیر موزارلا : ۱.۵ پیمانه
  • پپرونی : به مقدار لازم

طرز تهیه پیتزا آبنباتی در منزل

برای تهیه پیتزای آبنباتی ابتدا روی سطح صافی را آرد پاشی نمایید سپس خمیر پیتزا را به صورت مستطیل شکل پهن کنید توجه داشته باشید که خمیر نباید خیلی نازک باشد زیرا در زمان رول کردن پاره می شود.

روی خمیر پیتزا یک لایه سس بمالید سپس پنیر پیتزا را روی سس بپاشید و پپرونی یا تاپینگ مورد نظر خود را روی سطح پنیر پیتزا بریزید.

از قسمت طولی خمیر شروع به رول کردن کنید و تا انتها این کار را ادامه بدهید.

پیتزا آبنباتی

به کمک قیچی آشپزخانه رول پیتزا را به رولت هایی با عرض سه سانت برش بزنید.

دستور تهیه پیتزا ابنباتی

در مرحله بعدی طرز تهیه پیتزا آبنباتی کف سینی فر کاغذ روغنی پهن کنید سپس رولت ها را با فاصله روی کاغذ روغنی بچینید و سینی را به مدت ۱۵ تا ۲۰ دقیقه در مکانی مناسب قرار دهید تا خمیر پف کند و حجم آن نیز دو برابر گردد.

پیتزای آبنباتی

سینی فر را به مدت ۱۵ تا ۱۸ دقیقه درون فر قرار دهید تا پنیرها ذوب شوند و روی سطح رولت ها طلایی رنگ شود. پیتزا های آماده شده را به سیخ چوبی یا چوب پلاستیکی بکشید سپس پیتزا را درون ظرفی مناسب برای سرو قرار دهید.

طرز تهیه پیتزا آبنباتی در منزل

در این مطلب با دستور تهیه پیتزا آبنباتی در خدمت شما همراهان عزیز و گرامی بودیم که امیدواریم از تهیه این نوع پیتزا در منزل نهایت لذت را ببرید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو