ساحل نوکنده، از جاذبه های دیدنی بندرگز

منبع: تاپ تراول

148

1399/4/23

12:34


خرید بلیط هواپیما

ساحل نوکنده

در این مقاله از معرفی جاهای دیدنی بندرگز شما را با ساحل نوکنده که یکی از سواحل و دیدنی های این شهر است آشنا خواهیم کرد. پس اگر قصد سفر به استان گلستان را دارید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید


   تبلیغات    

            | بلیط هواپیما در طاهاگشت |


مختصری درباره بندرگز بدانید :

بندر گز در غرب استان گلستان و در فاصله تقریبا ۴۴ کیلومتری شهر گرگان واقع شده و به خاطر همجواری با جنگل و دریا دارای آب و هوای معتدل خزری است. همین شرایط اقلیمی سبب شده تا این شهر همیشه سرسبز باشد و با جلوه ‌هایی بهشت گونه از طبیعت گردشگران را به خود جذب کند. بندرگز شهری تاریخی است. مار‌قلعه، عروس‌ قلعه و قدیم‌ قلعه از بناهای تاریخی این شهرند. همچنین تپه‌ های باستانی زیادی نیز در بندرگز به چشم می‌خورد. در ادامه همراه تاپ تراول باشید شما را با ساحل نوکنده که یکی از مکان های محبوب و تفریحی این شهر است بیشتر آشنا کنیم.

ساحل نوکنده

تخفیفان

نوکنده

نوکنده یکی از توابع بندرگز است که به دلیل داشتن جاذبه ‌های طبیعی بین گردشگران مکانی شناخته ‌شده است. ساحل زیبای دریای خزر در شهر نوکنده یکی از بهترین منطقه ‌های این شهر برای تفریح و استراحت است. موج‌ های خروشان دریا آرامشی دلچسب را برای شما به ارمغان می‌آورد. آلاچیق‌، رستوران، سرویس ‌های بهداشتی، فروشگاه و قایق‌ سواری از امکانات رفاهی و تفریحی ساحل نوکنده است که برای گردشگران فراهم شده است.

سواحل نوکنده به عنوان یکی از مناطق مستعد استان گلستان در جذب گردشگر محسوب می شود.


مقالات گردشگری بیشتر درباره استان گلستان بخوانید :


 



   تبلیغات    

                 تور کیش


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو