رتبه بندی بهترین عطر های زنانه که محبوبیت جهانی دارند

رتبه بندی بهترین عطر های زنانه که محبوبیت جهانی دارند


منبع: آرگا

88

1399/4/23

14:37


انتخاب عطر مناسب برای با مشکلاتی همراه است چون بعد از بو کردن چند عطر مختلف دیگر نمی توان بوها را تشخیص داد و تصمیم درست را گرفت. برخی از بهترین عطرهای زنانه شامل برند های ورساچه، لالیک، شانل، بولگاری، لانکوم، ویکتوریا سیکرت و … می شود.

اغلب افراد به ویژه بانوان دوست دارند که همواره بوی خوشایندی داشته باشند. خانم ها با استفاده از عطر مورد علاقه ی خود دارای اعتماد به نفس بیشتری شده و خوشحال تر هستند. انتخاب عطر ممکن است کمی مشکل باشد چون با بو کردن چند عطر دیگر نمی توان متوجه بوی سایر عطر ها شد. در این مطلب با معرفی چند عطر زنانه عالی به انتخاب بهتر خانم ها کمک خواهیم کرد.

لیست بهترین انواع عطر زنانه

همانطور که می دانیم عطرهای زنانه زیادی با رایحه های مختلف وجود دارند و خانم ها در انتخاب عطر ممکن است با مشکل مواجه شوند. اندازه ماندگاری عطر زنانه یکی از مهمترین مسائل در انتخاب عطر است. برای اینکه بتوانید انتخابی درست و مناسب داشته باشید و از انتخاب خود راضی باشید در ادامه مطلب با معرفی بهترین عطرهای زنانه همراه ما باشید.

عطر ولنتینو مدل Valentina EDP

عطر ولنتینو مدل EDP در سال ۲۰۱۱ تولید و وارد بازار شد و از همان لحظه ورود به بازار تا کنون توانسته توجه بسیاری از خانم ها را به خود جلب نماید و هر سال به تعداد طرفداران این عطر خوشبو اضافه می شود. عطر ولنتینو مدل EDP دارای طعمی شیرین است که انتخابی مناسب برای بانوان شیک پوش و سخت پسند بوده است. این عطر رایحه ای از گل و میوه دارد که در ابتدا بوی نارنج و نوبر را می دهد و در میانه استفاده بوی گل یاسمن و مریم و توت فرنگی را به مشام می رساند و در آخر بوی چوب سدر و عنبر و وانیل را خواهد داد. عطر ولنتینو در کشور ایتالیا ساخته می شود و جزء بهترین های سال ۲۰۱۹ قرار گرفته است.

برترین عطر برای خانم ها

عطر الی ساب مدل Le Parfum EDP

این عطر همانطور که از اسمش مشخص است محصولی از برند الی ساب در فرانسه است که طعم ملایم و دلنشینی داشته و در زمان استفاده ماندگاری بالایی دارد. این عطر جزء عطرهایی است که امکان استفاده طولانی مدت از آن وجود دارد و هیچ تغییری در رایحه آن ایجاد نمی شود. بعد از استفاده از این عطر در ابتدا رایحه شکوفه پرتقال آفریقایی به مشام خواهد رسید و بعد از آن در میانه استفاده رایحه گل یاسمن را میدهد و در نهایت در پایان بوی گیاه پاتچولی، گل رز و عسل را به مشام می رساند.

بهترین نوع عطر زنانه

عطر ویکتوریا سیکرت مدل Bombshell Forever

یکی از برند های معتبر و معروف آمریکایی برند ویکتوریا سکرت است که تمامی محصولاتش دارای رایحه ای ساده بوده و در عین سادگی اغواکننده است. این عطر دارای عطر شیرینی است که آن را مناسب فصل بهار کرده است و باعث خوش بو شدن و جذابیت فرد خواهد شد. عطر ویکتوریا سیکرت مدل Bombshell Forever در ابتدای استفاده بوی شاه تمشک را به مشام می رساند و باعث ایجاد آرامش در شما می شود و در انتها رایحه نمونه های چوبی را می دهد که برای هر سنی قابل استفاده بوده و انتخاب مناسبی برای زنان است.

بهترین عطر های خوشبو برای خانم ها

عطر ایو سن لورن مدل Black Opium

از عطر های محبوب و خوش بو که در سال های گذشته نیز جزء بهترین عطر های زنانه بوده است عطر ایو سن لورن مدل Black Opium است. این مدل عطر دارای رایحه ای شیرین و تند بوده که می تواند یک انتخاب درست برای خانم ها باشد. عطر ایو سن لورن مدل Black Opium در آغاز رایحه گلابی و شکوفه پرتقال و فلفل صورتی را به مشام می رساند و در میانه استفاده رایحه ی قهوه و گل یاس با آرامشی فوق العاده را پخش می کند و در انتها این عطر بوی چوب کشمیر و سدر و نعنا هندی را خواهد داد. این مدل عطر دارای طبعی گرم بوده که در تمام فصل ها بخصوص زمستان بیشتر استفاده می شود.

بهترین و خوشبوترین عطر زنانه

عطر لانکوم مدل La Via Est Belle EDP

 عطر لانکوم محصولی از کشور فرانسه بوده که همیشه عطر های پر طرفداری را تولید می کند. از زمان تولید این عطر تا کنون همیشه از آن استقبال شده و تقریبا هر سال جزء بهترین عطرهای زنانه سال بوده است. لانکوم به معنای همیشه زیبا است. مطمئن باشید در زمان استفاده از این نوع عطر همیشه حس بسیار خوبی را خواهید داشت. این عطر در ابتدا رایحه انگور سیاه فرنگی و گلابی را داشته و بعد از آن ترکیبی از بوی شکوفه پرتقال و یاسمن را خواهد داشت و در نهایت بوی وانیل و نعنا هندی را به مشام می رساند.

بهترین مدل عطر برای خانم ها

عطر بولگاری مدل Bvlgari Jasmin EDP

برند بولگاری عطر جاسمین نویر را سال ۲۰۰۸ تولید کرده است. این عطر دارای رایحه شیرین و گرمی است که می تواند یکی از انتخاب های مناسب برای بانوان باشد. ساختار کلی جاسمین نویر را گیاهان معطر تشکیل داده اند و این موضوع باعث شده تا رایحه ی این عطر برای مصرف کننده و اطرافیان یادآور طبیعت و آرامش آن باشد. این عطر در ابتدا رایحه ی ترکیبات سبز و گاردینای یاسمنی را داشته و بعد از آن رایحه یاس و بادام را به مشام می رساند و در پایان بوی دانه توکا، رایحه های چوبی، شیرین بیان، مشک، کهربا و نعناع هندی را پخش خواهد کرد.

بهترین عطر خوشبو برای بانوان

عطر ورساچه مدل Bright Crystal

این عطر یک عطر شیرین و خنک زنانه است که رایحه ی آن برگرفته از خوراکی ها، طبیعت و گل ها است. برایت کریستال محصولی از برند ورساچه بوده که ترکیبی از رایحه های میوه ای، چوبی، مرکباتی، اقیانوسی و گلی است. این عطر در ابتدا بوی میوه یوزو، انار و نت های آبی، دریایی را داشته و احساس خنکی را منتقل می کند در ادامه این عطر رایحه ی گل های ماگنولیا، نیلوفر آبی، گل صد تومانی چینی را خواهد داد و در نهایت بوی مشک، چوب ماهون و عنبر از آن به مشام می رسد.

بهترین نوع عطر برای بانوان


عطر شانل مدل Chance Tendre

این عطر محصولی از برند شانل بوده که در سال ۲۰۱۰ روانه بازار شد. برند شانل یکی از برند های معروف می باشد که عطر های فوق العاده ای را تولید کرده است. این عطر با رایحه دلپذیر خود مناسب استفاده در هر فصل از سال است. رایحه ی این عطر در ابتدا بوی دلپذیر گریپ فروت و به را به مشام می رساند و بعد از آن بوی گل های یاسمن و سنبل را پخش می کند و در آخر بعد از گذشت مدتی طولانی بوی مشک، زنبق، کهربا و سدر را که بسیار آرامش بخش است را خواهد داد. این عطر یکی از بهترین عطرهای زنانه است.

بهترین عطر برای خانم ها

عطر لالیک مدل Le Parfum

برند لالیک همیشه در رده بهترین عطر های بازار بوده اند. لالیک قرمز زنانه این برند در سال ۲۰۰۵ تولید و وارد بازار شد. عطر له پارفوم که با نام لالیک قرمز نیز شناخته می شود. این عطر دارای رایحه ای شیرین و گرم بوده که در ابتدا رایحه ی ترنج، گیاهان هندی، برگ بو و فلفل صورتی را دارد و بعد از مدتی رایحه گل یاس، بادام و گل آفتابگردان ارغوانی را به مشام می رساند و در انتها بوی وانیل، نعنا هندی ، چوب صندل و دانه های توکا را پخش می کند.

بهترین نوع از عطر زنانه

نکته پایانی:

در حالت کلی عطرهای زنانه با رایحه ی گرم و شیرین ماندگاری بیشتری نسبت به سایر عطرها داشته و دلپذیرترند. البته عواملی مثل میزان تعریق پوست و چربی آن بر روی ماندگاری عطر تاثیر گذار خواهد بود. همچنین می توانید در لینک مقابل با لیست ۱۵ عطر برتر مردانه نیز آشنا شوید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو