دیدار با پردیس پورعابدینی، بازیگر نقش «راضیه» در سریال آقازاده

دیدار با پردیس پورعابدینی، بازیگر نقش «راضیه» در سریال آقازاده


منبع: روزیاتو

272

1399/4/23

20:34


پردیس پورعابدینی

پردیس پورعابدینی دختر متولد دهه هفتاد، در نقش راضیه یا مانلی مقدم، یکی از هنرپیشه های سریال شبکه خانگی آقازاده است که تابستان ۹۹ توزیع شده است. سریال آقازاده، توسط حامد عنقا نگارش شده و بهرنگ توفیقی کارگردانی آن را بر عهده داشته است.

سریال آقازاده مثل سریال هم گناه دو سریال پر خبر روزهای کرونایی تابستان ایرانیان است که در شبکه های اجتماعی نیز حاشیه های پر رنگ تر از متنی داشته است.

پردیس پورعابدینی تحصیلات دانشگاهی داشته اما هنوز درباره مدرک تحصیلی و دانشگاه محل تحصیل و علایق هنری و زندگی خود مصاحبه ای نداشته است. او مجرد است و تصاویری که از همسر پردیس پورعابدینی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است، واقعیت ندارد و تنها گمانه زنی رسانه ای محسوب می شود.

کلکسیونی از ستارگان سینما و تلویزیون ایران در سریال آقازاده هنرنمایی می کنند و امیرآقایی، نیکی کریمی، امین حیایی، کامبیز دیرباز، مهدی سلطمانی، جمشید قاسم پور، امین تارخ و لعیا زنگنه، از هم بازی های پردیس پورعابدینی هستند. یک درام عاشقانه در ژانر اجتماعی که تلاش دارد تا قصه قلب یخی را روایت کند.

پردیس پورعابدینی از هنرپیشه های جوان سریال آقازاده، با نام های راضیه و مانلی مقدم در این مجموعه شناخته می شود. طرفداران زیادی پیدا کرده و اینستاگرام پردیس پورعابدینی نیز در تابستان کرونایی ایرانیان، محفل نظرات هواداران و مخاطبانش شده است. او هنرپیشه سینما و تئاتر است.

پردیس پورعابدینی می تواند در سریال آقازاده با نقش آفرینی جذاب و کسب تجربه در برابر ستارگان سینما و تئاتر ایران، بستر را برای معرفی بهتر خود به مخاطب و سینماگران و فعالان هنری کشور در دهه آینده آماده کند. اولین کار حرفه ای پردیس پورعابدینی در سریال آقازاده رقم خورده است.

پردیس پورعابدینی در نقش راضیه و مانلی

پردیس پورعابدینی در صحنه ای از نمایش قصه ظهرجمعه به کارگردانی نسیم ادبی که بهار سال ۹۸ روی سن رفت.

همکاری پردیس پورعابدینی با نسیم ادبی از سال ۱۳۹۴، زمینه ورود جدی او به عرصه بازیگری را فراهم کرد. قبلا پردیس پورعابدینی را در نمایش قصه ظهر جمعه به کارگردانی نسیم ادبی دیده بودیم. نقش پردیس پورعابدینی در آقازاده هم توانسته در بخش های نخست این مجموعه، توجهات را جلب کند.

راضیه در سریال آقازاده، دختری است که از شهرستان به تهران آمده و با نیما بحری با نقش آفرینی امیرآقایی، همکار می شود. نامش را از راضیه به مانلی تغییر می دهد.

پردیس پورعابدینی

پردیس پورعابدینی در نقش راضیه و مانلی در سریال آقازاده

اینستاگرام پردیس پورعابدینی (بازیگر نقش راضیه و مانلی مقدم)، بیش از ۱۷ هزار دنبال کننده دارد که به نظر می رسد تا پخش قسمت نهایی سریال آقازاده از مرز ۵۰ هزار دنبال کننده عبور کند. پردیس پورعابدینی تا تیر ۹۹ فقط ۱۲ پست به اشتراک گذاشت و خیلی فعال نیست اما چند استوری اخیرا منتشر کرده است. اینستاگرام پردیس پورعابدینی در این نشانی: http://www.instagram.com/pardis.pourabedini قرار دارد.

پردیس پورعادبینی در نقش راضیه و مانلی

یکی از پست های اینستاگرامی پردیس پورعابدینی در نقش راضیه و مانلی

پردیس پورعادبینی در نقش راضیه و مانلی

از اینستانوشته های پردیس پورعابدینی در نقش راضیه و مانلی

پردیس پورعابدینی در نقش راضیه و مانلی

پردیس پورعابدینی در نقش راضیه و مانلی سریال آقازاده در مراسم جشنواره ثمر در سال ۱۳۹۷ حضور یافته بود

برای اطلاع از متن و حاشیه ها و تصاویر پشت صحنه سریال آقازاده به نشانی اینستاگرام سریال آقازاده در نشانی: instagram.com/aghazadeh.series مراجعه کنید.

پردیس پورعابدینی در نقشه راضیه و مانلی می‌تواند خود را آماده دعوت کارگردانان سینما و تلویزیون برای حضور بیشتر در عرصه های هنری در سال ۱۴۰۰ شمسی و پس از آن کند و احتمالا ما باید انتظار تولد یک چهره هنری خوش استعداد برای آینده سینما و تلویزیون داشته باشیم. پردیس پورعابدینی در اینستاگرامش، از هشتگ ها کم استفاده می کند. موضوعی که این روزها به یکی از علایق سلبریتی ها و فشن بلاگرها و فود بلاگرها به خصوص شاخ های اینستاگرام ایرانیان بدل شده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو