واکنش دیوید بکهام و همسرش به خبر نامزدی پسرشان بروکلین با نیکولا پلتز

واکنش دیوید بکهام و همسرش به خبر نامزدی پسرشان بروکلین با نیکولا پلتز


منبع: روزیاتو

177

1399/4/23

21:44


بروکلین بکهام و نیکولا پلتز رسماً با یکدیگر نامزد کردند. بروکلین، پسر ۲۱ ساله ی دیوید بکهام و همسرش، ویکتوریا، طی پستی اینستاگرامی خبر نامزدی خود با نیکولا پلتز، هنرپیشه ی ۲۵ ساله ی هالیوود را اعلام کرد.

نامزدی پسر دیوید بکهام

او در این پست نوشت: «دو هفته قبل از محبوبم خواستم که با من ازدواج کند و او هم قبول کرد. من خوشبخت ترین مرد دنیا هستم. قول می دهم بهترین همسر و یک روز هم بهترین پدر باشم. دوستت دارم عزیزم.»

نیکولا پلتز هم در کامنتی به این پست اینگونه واکنش نشان داد: «من خیلی خوشبختم که می توانم بگویم مال من هستی.» او در اینستاگرام خود هم طی پستی خطاب به نامزدش نوشت: «تو مرا به خوشبخت ترین دختر دنیا تبدیل کردی. بی صبرانه منتظرم تا بقیه ی عمرم را در کنار تو سپری کنم. عشق تو باارزش ترین هدیه است. خیلی دوستت دارم عزیزم.»

بعد از آنکه این زوج خبر نامزدی خود را اعلام کردند، ویکتوریا بکهام هم دست به کار شد و از طریق صفحه ی شخصی خود به این اتفاق واکنش نشان داد.

ویکتوریا در پست اینستاگرامی خود نوشت: «هیجان انگیزترین خبر!! بروکلین و نیکولا دارند باهم ازدواج می کنند و ما دیگر خوشحال تر از این نمی توانستیم باشیم! با آرزوی عشق فراوان و یک عمر زندگی مملوء از شادی.»

دیوید بکهام هم با تبریک این خبر به همسرش پیوست و در اینستاگرام خود نوشت: «تبریک به این دو انسان زیبا. آن ها این سفر مهیج را با یکدیگر شروع می کنند. ما خیلی برایتان خوشحال هستیم بچه ها.»

از اولین باری که بروکلین بکهام و نیکولا پلتز رابطه ی عاشقانه ی خود را در شبکه های اجتماعی علنی کردند شش ماه می گذرد. هم بروکلین و هم نیکولا از ماه ژانویه ی سال جاری میلادی شروع به گذاشتن پست هایی در اینستاگرام درباره ی یکدیگر کردند. تقریباً در همان زمان بود که بروکلین در اینستاگرام خود تولد نیکولا را با این متن تبریک گفت: «تولدت مبارک عزیزم. تو قلب شگفت انگیزی دارد.»

نیکولا هم تولد بروکلین که در ماه مارس بود را با انتشار عکس هایی از او و این نوشته تبریک گفت: «تولدت مبارک عشق زندگی من. تو زیباترین قلبی را داری تا به حال دیده ام.»

بیشتر بخوانید:

پس از ۲۱ سال زندگی مشترک، دیوید بکهام از روزی که عاشق ویکتوریا شد می گوید

فصل ششم سریال Peaky Blinders با حضور دیوید بکهام ساخته خواهد شد؟

«دیوید بکهام» و همسرش چقدر ثروت داشته و آن را چگونه بدست آورده‌اند؟

گشتی در عمارت مجلل دیوید بکهام و همسرش در لندن

نگاهی به زندگی شگفت انگیز دیوید بکهام یکی از سرشناس ترین چهره های جهان

۴ توصیه ساده در مورد سلامت بدن و پوست از ویکتوریا بکهام

ازدواج چهره های هنری و ورزشکاران با هم ؛ از جنیفر لوپز تا دیوید بکهام

عشق و وفاداری در هالیوود؛ با زوج های هالیوودی آشنا شوید که پایدارترین ازدواج را داشته اند

۹ زوج هالیوودی از راز ازدواج موفق و مستحکم خود گفته اند

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو