رییس موساد خواستار ترور رهبران حماس شد

منبع: برترین ها

94

1399/4/23

23:07


"یوسی کوهن" رییس سازمان اطلاعات و عملیات ویژه رژیم صهیونیستی (موساد) روز دوشنبه خواستار ترور رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و تخریب منازل آنان شد.

ایرنا: "یوسی کوهن" رییس سازمان اطلاعات و عملیات ویژه رژیم صهیونیستی (موساد) روز دوشنبه خواستار ترور رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) و تخریب منازل آنان شد.

به گزارش "مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین" کوهن که با سازمان پخش رژیم صهیونیستی "کان" سخن می‌گفت، اعتراف کرد که ابزار بازدارندگی این رژیم در برابر مقاومت مردم فلسطین به شکل خطرناکی از بین رفته است.

رییس موساد اظهار کرد: اقدام مقاومت فلسطین برای شلیک ۵۰۰ فروند موشک به سوی جنوب اراضی اشغالی در فاصله زمانی بسیار اندک، کاملا اثبات می‌کند که بازدارندگی اسرائیل در برابر غزه دیگر معنی ندارد.

وی در پاسخ به این پرسش که چگونه می‌توان مانع اقدام فلسطینی‌ها شد، تنها راه بازدارندگی در برابر مقاومت فلسطین را ترور تمامی رهبران حماس و تخریب منازل آنان در نوار غزه دانست.

کوهن مدعی شد: عملیات ترور هدفمند و سازمان‌یافته در نهایت ترس بر جان رهبران حماس خواهد انداخت و بازدارندگی اسرائیل را برخواهد گرداند.

رییس سازمان اطلاعات و عملیات ویژه رژیم صهیونیستی همچنین خواستار از سرگیری ترور رهبران مقاومت به ویژه حماس در نوار غزه شد و افزود که این اقدام به نفع امنیت رژیم تل‌آویو خواهد بود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو